Guest Lykke

Menuhæfte

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Lykke

Vi har lavet en lille "bog", som er deres bordkort, hvor der på forsiden står navn, når de åbner er der en personlig velkomst, velkomstsang, menukort, velbekommersang og bagerest en tak til den enkelte og et par personlige ord med på vejen, om hvad de betyder for os. :loveboard: .

Pia

0

Del dette indlæg

Hej Pia.....

Vil bare sige, at det er en rigtig god idé i har fået. Det kan sikkert også give lidt samtale imellem gæsterne:"Nå hvad har de skrevet om dig" o.s.v. Var det ikke et stort arbejde. Vi har inviteret 60 mennesker - puhhh ha at skulle skrive lidt om hver. ;)

Venligst Nett.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har gjort det således: Menu på forsiden, så velkomst-sang, i midten en mini-bordplan med beskrivelse af gæsterne, så en velbekomme-sang, og på bagsiden har vi så sat et billede ind, da vi ikke havde mere intelligent at skrive. ;)

0

Del dette indlæg

Tak for hjælpen, nu tror jeg, jeg ved, hvordan de skal udformes ;)

Jeg har været ved at printe forsiden, den bliver ligesom invitationen, inden i sætter jeg et guldpapir som "forside" med vores monogram, navne og dato på. Herefter kommer så (på papir i samme lyse farve som forsiden) Velkomstsangen, bryllupscitater, menuen (har valgt side 3, så den kommer efter velkomstsangen, men så man stadig slår op på den) Bordplan i midtersiderne, så et par sider med gæstebeskrivelse og til sidst velbekommensang.

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer