Sign in to follow this  
Followers 0
Caddie

Rens af kjole??

7 posts in this topic

Hej med jer

Jeg har købt en fantastisk smuk brudekjole :thumbsupsmileyanim: men jeg er i tvivl om hvor vigtigt det er at få den renset inden? I butikken anbefalede de at jeg sendte den til rens, men nu er min mor begyndt at snakke lidt om det nu også er nødvendigt?

Jeg skal have den tilrettet i maj måned, så tænker der er mulighed for at den måske kan blive lidt nusset mens den bliver ordnet? Så det er spild at rense den inden tilpasning....?

Hvad har I gjort?

0

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at få min renset inden jeg skal bruge den, men det er ligeså meget fordi at den er blevet krøllet af at hænge, så for at få den pæn, regner jeg med at sende den til rens en uge eller to før

0

Hej Mette

Det er også lidt det jeg tænker på - at det er bedre at sende den til rens senere, frem for nu som butikken anbefalede??

Hmm... Mange ting der skal tages stilling til i forbindelse med sådan et bryllup!

Kh Cathrine

0

Annonce ♥

Jeg sendte ikke min til rens. Den var godt nok blevet lidt nusset nede ved sømmen, men det ville den jo alligevel nå at blive på vejen fra bilen til kirken. Jeg synes ikke den blev nussett af at blive rettet til selv om syersken havde fat i den to gange og jeg efterfølgende selv sad og lagde underskørter op i hånden. Så med mindre den er blevet desideret beskidt eller har pletter, så ville jeg ikke rense den.

KH fru R

0

Min kjole var heller ikke til rens inden brylluppet.... Syersken strøg den, ja hun gjorde.. så den var pæn til dagen.

Min kjole kan tåle at komme i vaskemaskinen, det står i vaskemærket. Hun sagde at jeg bare skulle vende vrangen ud af de og så putte den i maskinen efter brug. Hun snakkede om at perler kan blive ødelagt af alm. rens. Den har nu været i vaskemaskinen 2 gange og er stadig den flotteste kjole (syntes jeg) :thumbsupsmileyanim:

0