rikke.h

Har fundet KJOLEN

10 indlæg i dette emne

Hej Zillaer

Ville bare dele nyheden med nogen ;.) Har fundet KJOLEN. Skal først giftes til august men har fundet den allerede nu (fik så også besked om at det tager 5 måneder at bestille hjem, så måske ikke så dumt alligevel).

Det var bare den mest fantastiske oplevelse at få den kjole på. Den sad som støbt til mig og jeg fik en hvepsetalje uden lige - helt vildt! Synes selv jeg var så smuk i den, og det er ellers ikke noget jeg synes om min egen krop hvis I ved hvad jeg mener. Så det må bare være den når jeg har det sådan.

Er dog virkelig i tvivl om der skal langt eller kort slør til - hvad gør I andre? Nu har jeg ikke et billede af kjolen endnu, det kan være I kan hjælpe mig lidt når jeg får taget nogle billeder. Det er altså virkelig svært når man ikke "må" spørge andre, for jeg vil jo ikke afsløre noget før selve dagen.

Nå, ville bare dele en dejlig oplevelse :-)

Kh Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :cheerleader3: tillykke :denmarkflag: tillykke

Ej hvor fedt.... :) Fandt selv min brudekjole i sommers - og jeg skal først giftes til juli. Jeg glæder mig da til at se nogle billeder. Jeg er selv i tvivl mht. til slør. Har altid sagt at det ikke var mig, men kjolen er bare helt perfekt med slør... Men om det bliver kort eller langt - ja, det må guderne vide. Men så har man jo en god undskyldning til at købe et ekstra :bestwishes:

Endnu engang tillykke med kjolen - det er en helt fantastisk fornemmelse når man ved at det er den...

0

Del dette indlæg

Jeg havde det på FULDSTÆNDIG samme måde da jeg fik mn kjole, normalt er jeg en lidt buttet pige, men hold kæft jeg så smækker ud i den kjole med en så smuk talje :)

Glæder mig til du uploader billeder, jeg skal helt sikkert ha langt slør til så smuk en kjole :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med kjolen. Jeg fandt selv min kjole i torsdags, det var helt vildt at stå der i KJOLEN og have sommerfugle i maven og mærke suset, for det gjorde jeg.

Jeg har selv ønsket en kjole med enten snøre eller knapper i ryggen, det blev det så ikke, men i stedet en kjole med masser afblonder, perler og pyntet slæb. Og fordi den har et flot pyntet sleb skal jeg have et kort slør på. (en der går til midt ryg med brede blonder)

Jeg har prøvet andre kjoler hvor det ville passe med langt slør. Så jeg syntes det er svært at sige før man har set kjolen og hvor meget pynt, slæb osv. der er på den.

Glæder mig til at se kjolen.

Jeg har ikke kunne holde min hemmelig, det dur jeg ikke til. Men på den anden side så tror jeg ikke de kan huske 100% hvordan den er når vi når den 13 august hvor jeg skal have den på igen.

Tillykke med kjolen.

Knus janni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uhh jeg glæder mig til at se den :wink: skal selv snart til min sidste kjole tilretning :) jeg græder næsten hver gang jeg får kjolen på for jeg føler mig virkelig så smuk i den og håber du har det på samme måde med din kjole :thumbsupsmileyanim:

vi glæder os til at se billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer