TeddyPigen

Bryllupsnatten....

14 indlæg i dette emne

Hjemme hos os har vi talt meget frem og tilbage, og har desværre en svigerinde som gerne vil blande sig i ALT. Også når det kommer til bryllupsnatten. Det er lige før jeg burde inviterer hende med den nat, for at intet går forbi hendes næse. Men her hjemme helder vi lidt til at sove ude. Men hvad gør man, den dag i dag. Min svigerinde mener bestemt, at man tager hjem og sover.

Hvad gør I den nat? Sover I ude, og i så faldt hvor (hotel, stedet festen holdes, i suite eller på alm. hotelværelse osv.)? Eller spare I det beløb og får en hyggelig nat derhjemme?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså vi skal holde festen på en lejrskole, hvor der er overnatningsmuligheder til alle gæster. Vi vil gerne feste natten lang, men samtidig skal vi op dagen efter og servere brunch. Derfor har vi valgt at låne en campingvogn som vi/gæsterne pepper op og så sover vi i den lige uden for lokalerne :)

Min veninde og hendes mand tog på Comvell (staves) og tilbragte bryllupsnatten. Det var/er et luksus spa-hotel og der var de så nogle dage efter brylluppet også. Jeg tror ikke at der er noget man "skal"....andet end at gøre det man har lyst til. Desuden fortalte min veninde at der altså ikke vare særlig meget af det "kinky stuff" på bryllupsnatten, da de var ALT for trætte! Bryllupsnatten skal man tilbringe der hvor man har lyst synes jeg...ude eller hjemme :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvis vi skulle holde festen i vores hjemby, tror jeg faktisk vi ville ha sparet den post og sovet hjemme..

Men eftersom vi har godt 200 km hjem fra festen, tror jeg det blir hotel - lige den nat gider jeg ikke låne svigerfamiliens gæsteværelse.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi sov på hotel... Men det var mest fordi vi holdte festen 40 km fra hvor vi bor og vi havde ikke lige lyst til at sove hos min forældre, hvor der i forvejen var fuldt hus eller i sommerhus ved mine svigerforældre, hvor der også var fuld hus :thumbsupsmileyanim: vi forsøgte at have en "rigtig" bryllupsnat, men måtte give op, da vi simpelthen var for udmattede.... Det var rigtig hyggelig at vågne op dagen derpå i en himmelseng på et lækkert hotelværelse... Og at få morgenmaden bragt op på værelset var luksus :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde festen på hotel og vil opfordre alle vores gæster til at overnatte, så vi kan afslutte arrangementet med brunch. Derfor overnatter vi også på hotellet :cheerleader3:

Hvis vi skulle holde festen et andet sted eller i nærheden af vores hjem, så tror jeg stadig vi havde valgt at tage på hotel og overnatte. Jeg kan godt lide ideen om, at den nat er noget specielt også selvom der formentlig bare skal soves efter en laaaaaaaaang dag :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af 1983
0

Del dette indlæg

Vi holder bryllupsfesten ca. 10 minutter fra vores lejlighed, men har valgt at sove på hotel. Det bliver ikke en fancy brudesuite, men et ganske alm. lækkert værelse på et SAS Radisson hotel :cheerleader3: Vi kommer jo ikke til at være der så længe, så kan lige så godt "nøjes" med et alm dobbeltværelse og så længe der er en super seng og et bad, så er vi nok glade nok :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal sove der hvor vi holder festen, og det skal langt de fleste hvis ikke alle gæster også. Deres værelser er dog i en separat bygning og vi regner med at have førstesalen i hovedbygningen for os selv, og sove i det største dobb. værelse med fantastisk udsigt - deres "brudesuite" med badeværelse. Næste morgen mødes vi i en tredje bygning til brunch og gaveudpakning. (Vi betaler ikke for vores overnatning, den er med i arrangementet, hvilket jeg også kun synes er rimeligt, når vi i den grad lægger "kassen" hos dem!)

Hvis vi havde holdt festen tæt på vores hjem, tror jeg stadig vi havde valgt at sove ude - booke en overnatning på hotel.

Gør lige nøjagtig som I har lyst til - det er jeres valg. Der er ikke noget "man" gør som mere rigtigt end andet, det I vælger er det rigtige! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Sommersøster
0

Del dette indlæg

Vi holdt vores rådhusbryllup hjemme og huset var FULD af overnattende familie så vi tog på hotel. Næste bryllup sover vi på feststedet da det er 1 time fra hvor vi bor og vi også gerne vil have alle overnatter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Regner med vi sover hjemme. Vi bor 2 min. fra feststedet og vi har vores børn og overnattende gæster. Ungerne er 8, 12, 10 og 14 og skal med til festen men jeg regner lidt med de går hjem og spiller playstation i løbet af aftenen... :-)

Synes ikke jeg kan lade gæsterne tage sig af ungerne, mens vi tager 10 km væk for at tage på hotel :-)

Men jeg synes man skal gøre det som passer en bedst. Og hvis du/i synes det passer best at sove ude, så synes jeg da helt klart i skal gøre det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke helt besluttet det endnu.... H2b er mest til at sove ude, hvor i mod, at jeg nok mest bare vil hjem.... Men jeg er også meget hjemmemenneske... Men feststedet ligge lige mellem vores hjem og hotellet, så det er et fedt hvor vi tager hen. Men jeg tænker nok mest, at vi kommer rigtig sent hjem, og skal nok tidligt op igen, og så vil jeg nok heller spare pengene til en romantisk weekend... Men nu må vi se, tror også det handler om hvor mange af vores gæster der sover på hotellet...

0

Del dette indlæg

Selvom vi skal holde fest 2 min. fra vores hjem, vælger vi at tage på hotel, bare for at få lidt tid til os selv, inden sønnen skal hentes dagen efter og forøvrigt har vi lovet noget af familien kan overnatte i vores hus... :cheerleader3:

Under alle omstændigheder skal man jo gøre som man føler er rigtigst uden hensyntagen til andre end sig selv! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer