MissMatcha

Rustik og romantisk... 13.08.11.

90 indlæg i dette emne

Gæsteliste.

Det har egentlig været let, at få lavet gæstelisten. Vi har været enige om, at kun de allernærmeste venner og familie skal med om aftenen. Vi inviterer, inkl. os selv, 42 personer fordelt på vores familie og 4 vennepar, samt et enkelt hold af mine forældres venner.

Tanter, onkler, kusiner og fætre er valgt fra, da vi sjældent ser dem. Mht bedsteforældre har jeg kun en bedstefar på 96, og selv om han er ret frisk, tager han ikke længere med til sådan noget. Gommens far og hans familie er også valgt fra, da han alligevel aldrig har været der, når min kæreste havde brug for det. Via facebook, finder de jo ud af det, men vi må jo bare håbe, at de ikke bliver alt for fornærmede.

Men vi har jo mange venner, bekendte og kollegaer udover dem, som bliver inviteret om aftenen. Så vi har valgt at holde en reception, for alle dem som kommer med i kirken. Her bliver vi ca. 100 personer, inkl. de 40 om aftenen. Vi har fået lov, at leje et lokale i præstegården, som ligger lige ved siden af kirken, så det er helt perfekt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagens program.

08.00 Frisør Chloú i Harridslev.

11.00 Makeup.

12.00-12.15 Let frokost, i kjolen og afsted til kirken sammen med min far.

13.00 Vielse.

14.00 Reception i præstegården.

16.00 Kører til Det Gamle Mejeri.

17.00 Fotografering.

18.00 Velkomstdrink på terrassen.

18.30 Middag.

Dagen efter.

10.00 Brunch med gæsterne og evt. gaveoppakning.

Husk på dagen:

-Kuvert med penge til musikeren.

Redigeret af MissMatcha
0

Del dette indlæg

Stilen, part 2.

Har efterhånden fået lidt flere konkrete ideer til oppyntningen af Det Gamle Mejeri, de har jo nogle ret markante guld/sorte lamper i festlokalet, så alt hvad jeg har i sølv -og vi har KUN sølv, kan jo ikke rigtig bruges... Så er jo nødt til, at tænke lidt mere kreativt, og det bliver helt sikkert en større udfordring, end hvis det kunne være "sølv, hvid,prismer" som var mit oprindelige udgangspunkt.

Som udgangspunkt (men det kan jo stadig nå, at blive lavet om :) ) bliver det hvide duge, hvide stofservietter, enkle glas og sølvbestik. Alt er pænt, enkelt og i en god kvalitet.

Der er 7 brede vindueskarme i festlokalet, hvor der står nogle potteplanter. Planterne skal fjernes, og hvis jeg kan pille de hvide gardinerne ned, uden der bliver grime kroge i væggen gør jeg det. (Bridezilla punkt -i know ;)

Vindueskarmene bliver pyntet forskelligt og lidt "tilfældigt" med personlige billeder i gamle rammer -det giver en rigtig god og speciel effekt, så får folk også lidt at snakke om. Pudderfarvede bloklys, med en helt speciel, lækker overflade (desværre har jeg kun 4 :o ) Klassisk glasvase fyldt med guldsprayede grene. Smukke gamle bøger. Dådyr gevirer/kranier. Chiffonflaske. Potteplanter, evt oliventræer i smukke rustikke krukker. Gamle prismer. Alt sammen noget som giver en helt personlig og hjemlig effekt og stemning.

Borddekorationer har været rigtigt, rigtigt svært... Jeg er jo blomsterdekoratør, så er jo frygtelig vanskelig på det punkt. Vil absolut ikke have en traditonel suppe-steg-is borddekoration, som jeg har lavet så mange af. Men kunne heller ikke finde den rigtige løsning... Men nu har jeg fundet ud af, at jeg slet ikke vil have borddekorationer -hverken traditionelle eller utraditionelle!

Istedet bliver stilen/udsmykningen fra vindueskarmene ført med videre på bordet. Her bliver det blot kombineret med friske afskårne blomster, i forskellige glasvaser. Så udtrykket bliver tilfældigt og personligt. Evt. tomme konserves dåser, beklædt med tapet eller smukt papir og fyldt med blomster. Dette er set på stylemepretty.com under diy.

Kan nok låne flere gevirer af min chef. Der kommer også små glasopsatser, og små glas med fyrfadslys. (brændetid?) Smukke østersskaller med blåbær i. (Må lokke lidt med serveringspersonalet, så de ligger dem i samme dag.) Guldsprayede æbler. Gamle nodeark og nøgler. Små fine prismebesatte rammer, med billeder af vores skønne hunde. Vagtelæg. Matte figner. Kopier af gamle lykønskningskort og gamle telegrammer/kuverter med smukke frimærker. Menuen kommer også til, at ligge på bordet, dog ikke en til hver kuvert. Måske er der noget, som bliver dyppet i kaffe for, at opnå den helt rigtige finish.

Mht. blomster er det farven og udtrykket som er vigtigst. Men jeg går især efter noget pudderfarvet i kombination med andre sarte farver, det er vigtigt at det er matte, nærmest afblegede farver.

Mulige blomster:

Dahlia/georginer; Er billige på den årstid og man kan få nogle helt fantastiske farver. Holder dog dårligt.

Hortensia; Gerne i en grønlig, afbleget tone. Disse er dog lettest, at få senere på sæsonen. Dyr blomst.Måske jeg skulle plyndre en have...

Roser; Det kunne være Sweet Avelance, eller en anden lyserød.

Voksblomst; Let, fin og delbar.

Pæoner/bonderoser; De er bare skønne, især Sarah Bernard.

Grove, mossede grene; For kontrastens skyld og til at fremhæve det rustikke.

Deko chrysantemum: Man kan få en fantastisk pudderfarvet. Men dyr, og meget stort hoved.

Chrysantemum. Normalt bryder jeg mig ikke om chrysantemum, men den er billig og delbar og man kan være heldig, at få en lækker farve.

Redigeret af MissMatcha
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor skægt, - bryllup på Vilhelmsborg :) Tør slet ikke tænke på hvor mange timer jeg har brugt derude.. Mange!! Og der kan blive nogle hamrende flotte bryllupsbilleder i og omkring heste og kampestenslænger :)

Jeg glæder mig meget til at følge din planlægning!

Der er nemlig nogle rigtig skønne omgivelser derude og smuk natur, det var også noget af det vi faldt for. Så det er da ikke det værste sted, du har tilbragt tiden ;)

Kærestens bror er berider, og har sammen med sin kone rideskole og hesteopdræt, så vi er spændte på, om de vil tilbringe mere tid i staldende end i restauranten :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationer.

16.03.11 kom invitationerne endeligt. Med under 5 måneder til brylluppet er det vist også på tide, at få dem sendt ud.

Vi har valgt modellen Mocha fra www.inviterdesign.dk som er en svensk side. For 550,- har vi fået 15 invitationer og kuverter med påtrykte navne på både invitationer og kuverter.

Derudover, skal vi have skrevet alle de praktiske oplysninger, på et fint stykke papir (fra Panduro) som vi sætter på invitationerne.

Kuverterne levede desværre ikke op til mine forventninger. De var ikke guldfarvede, som det så ud på nettet, men i stedet creme med "guldshimmer" som invitationerne. Jeg har tænkt, at fore kuverterne med et stemningsbillede fra Det Gamle Mejeri, for at gøre dem mere personlige.

Tilfældigt faldt jeg over nogle smukke brugte/stemplede frimærker fra Frankrig og Polen i den lokale genbrug. De bliver sat på kuverterne sammen med et matchende nyt frimærke selvfølgelig :biggrin: -gad vide om man egentlig må det, eller om vi får alle kuverterne retur :blink:

Den 29 marts blev invitationerne sendt, og her den tredje april, har halvdelen af de inviterede allerede takket ja -dejligt.

De fleste, har undret sig over de mange smukke frimærker, og et par stykker har troet, at de havde fået brev fra Polen :biggrin:

Med præcis 2 måneder til brylluppet, er der kun én som vi ikke har hørt fra -alle andre kommer. Dejligt.

Næste opgave er, at få sendt invitationer ud til nogle af dem som skal med til receptionen. Talte lige på det i går, og nåede op på 130 til receptionen -chok!

I skal da heller ikke snydes for billeder af invitationerne:

post-16000-0-22910400-1309025045.jpg

post-16000-0-61239500-1309025175.jpg

post-16000-0-77799700-1309025408.jpg

post-16000-0-02454700-1309025972.jpg

post-16000-0-69452900-1309026272.jpg

post-16000-0-64317600-1309026632.jpg

post-16000-0-14207500-1309026811.jpg

Redigeret af MissMatcha
0

Del dette indlæg

Make-up.

Her den 3 april er der også kommet styr på makeuppen til den store dag. En venindes, veninde er makeup artist hos Dior, så mon ikke hun har helt styr på det :thumbsupsmileyanim:

Prisen er godt nok i den dyre ende, så det blev overvejet et par gange. Men prøve makeup er dog med i prisen på de 1000 kr. Hun tager selvfølgelig makeup med, men jeg skal nok have købt en læbestift/gloss, pudder og måske en ny vandfast mascara.

Det skal virke rimeligt naturligt, og selvfølgelig med en helt perfekt hud ;) Jeg tænker varme, brunlige og gyldne nuancer. Men nu må jeg jo se hvad hun siger...

Jeg blev anbefalet, at få lagt makeuppen efter håropsætning. Det vil ca tage en time og hun kommer hjem til mig og gør det. Hun kan også lægge makeup på nogle af de andre for 250,-

Dejligt, at få styr på én ting mere :)

Redigeret af MissMatcha
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Receptionen.

Først skulle min kommende mand overbevises, siden skulle menighedsrådet. Det var lettest med manden ;)

Da vi vælger, kun at invitere de nærmeste med til festen om aftenen, er receptionen en rigtig fin mulighed for, at hilse på -og dele noget af dagen med- kollegaer, venner/bekendte, familie lidt længere ude og venner fra motorcykel og dykkerklub.

Ved siden af kirken, ligger en bygning som bruges til konfirmationsforberedelse, menighedsrådsmøder mm. Den syntes jeg jo ville være helt perfekt til en reception, så jeg ringede fluks til formanden for menighedsrådet. Han var desværre slet ikke enig.

Man kunne kun leje lokalet til begravelser, ikke til bryllupper :shooter: Argumentet var "at de ville ikke konkurere med de lokale restaurationer" -der er bare ingen restaurationer i byen :rolleyes: Kroen er lukket, der er ikke engang et forsamlingshus.

Den nærmeste restaurant er Hvidsten Kro, men der kan vi nærmest ikke stå oprejst, og det er heller ikke et sted vi har lyst til, at holde reception.

Jeg ville altså ikke tage et nej for et nej, og slet ikke med så dårlige argumenter. Så måtte de i det mindste være konsekvente, og enten leje det ud til både bryllupper og begravelser eller lade helt være. Det er vel også med, at få så meget glæde som muligt af lokalet.

Med de argumenter gik jeg til et af medlemmerne i menighedsrådet, som bor tæt ved os. Han kunne godt følge mine synspunkter og ville tage det op på næste menighedsrådsmøde i januar.

Summa sumarum fik vi vores vilje :cheerleader3:

Så vi holder reception efter vielsen fra kl 14.00 til 16.00. Her deltager selvfølgelig dem som skal med til festen om aftenen, men alle andre er også velkomne, så vi forventer, at blive ca 100 personer = stoooor kage :fløjt:

0

Del dette indlæg

Receptionen, To do liste:

Bestille champagneglas.

-Er bestilt, og skal ikke vaskes inden de returneres :)

Er der nok tallerkener og skeer i lokalet?

-Tjeck, der er over 100 kagetallerkener, kaffekopper og skeer. Men måske lidt pap service for en sikkerheds skyld.

Kagekniv. Låner nok et par stykker eller 3 af mine forældre.

Købe Coca Cola (og Zero) i glasflasker.

-der står nu 6 kasser i garagen.

Musik?

-er ved, at undersøge mht et jazzband, det griber hurtigt om sig ;)Update: De kan ikke pga Skanderborg Festival :( Så det står lidt hen i det uvisse mht musik -hvis der bliverr noget... Pt. ingen musik.

Lave receptions invitationer.

-bestilt fra Vistaprint, og sendt ud i starten af juli, senere end jeg havde håbet på :(

Finde serveringspersonale.

-Er fundet, næste spørgsmål er hvad de skal have i løn?

Betale for rengøring.

-Der bliver tilsendt os et girokort efterfølgende.

Købe servietter.

-Fandt nogle pæne og billige i Netto, 40 kr for 120 stk.

Købe gæstebog og finde en, som får den med videre til feststedet.

-Købt på tur til København. Helt unik og så er der et gammelt frimærke på, så det passer til invitationen :)Skal bare spørge min niece C. om hun vil sørge for den på dagen. Det vil hun selvfølgelig gerne. Har også fundet flotte kuglepenne ;)

Købe 1/2 l. vand.

-100 stk er købt, til kun 1 ,- i Rema 1000, nu skal vi bare have lavet etiketter til dem.

Købe Kusmi te breve -i matchende farver ;)

-har købt 20 stk.

Er det nødvendigt med en dug, hvor bryllupskagen skal stå?

-Ja... Har lånt en af min chef.

Købe kaffebønner. Evt fra blomsterbutikken. Har taget 2 kg med hjem, det burde være nok.

Købe sukkerknalde og mælk til kaffen.

Redigeret af MissMatcha
0

Del dette indlæg

Bryllupskage.

Elsker, elsker, elsker kage så er glad for, at vi får en stooooor bryllupskage til 100 personer :thumbsupsmileyanim:

Men gider ikke den klassiske med hindbær og chokolade -selv om den også er god. Er blevet lidt inspireret af summerbirds hvide flødebolle.

Så lørdag den 30 april får vi en prøve fra Hornbæk bageren i Randers. Den består af lyse bunde og en nøddebund i midten. Det ene lag bliver en mousse af hvid chokolade, det andet lag bliver et syrligt modspil med citron og hvid chokolade. Det hele bliver piftet op, med et strejf af lakridspulver, fra Johan Bulow.

Er spændt på hvad kæresten og gæsterne siger på lørdag :) Den bliver ikke helt billigt, 5500,- skal vi regne med, pyyyh -mange penge for en kage.

Den bliver helt enkelt i sit udtryk, ingen blomster, ingen pynt, intet brudepar på toppen. Den bliver smurt med smørcreme, for at få den matte overflade. Den bliver nok dekoreret lidt tilfældigt med friske blåbær og evt bladguld.

Her er nogle virkelig smukke kager: http://maggieaustincake.com/?page_id=16# Den skulle gerne ligne denne "amerikanske type" hvor de høje lag står direkte ovenpå hinanden.

D. 30.04.11 Fik vi prøvekagen, den så fin ud, men smagen var temmelig skuffende :td: Alt for tykke kagebunde, smørcremen som den var smurt med var sød og kvalm. Hvid chokolade, citron og lakrids som den skulle smage af, kunne næsten ikke smages :( Der var for lidt mousse i... -øv, den levede slet ikke op til forventningerne.

Prøvekage fra Hornbæk bageren:

Helsted Bageren er nu sat på sagen, og tager det meget seriøst, så det er bare rigtig dejligt :)Skal hente prøvesmagning torsdag d. 16 juni, og håber, håber, håber den smager helt fantastisk. Så må vi efterfølgende finde ud af hvordan den skal se ud. For det som jeg oprindeligt havde tænkt mig, kan ikke lade sig gøre... Snøft :(

23.06.11 Kagen er nu bestilt ved Helsted bageren :) Til OVER 8000,- KRONER!!!! -forudsat, at der kommer 125 personer selvfølgelig. 65,- pr. person, så 14 dage før skal vi meddele hvor mange der kommer. SU dato til receptionen er sat til d. 27.07.11, så det passer fint.

Der bliver nok én kage i tre etager, lavet med indvendigt stativ. De andre kager har jeg tænkt på, at arrangere på kageopsatser i forskellige højder. De øvrige kager skal så være med forskellig diameter og i henholdsvis en og to etager.

Så nu skal jeg på jagt efter kageopsatser...

Billeder af prøvekagen fra Hornbæk bageren, som ikke levede op til forventningerne :(

post-16000-0-43416700-1309028025.jpg

post-16000-0-06920200-1309028182.jpg

Redigeret af MissMatcha
0

Del dette indlæg

Kjoleprøvninger.

Har været ude, at prøve kjoler i tre forskellige forretninger, inden KJOLEN blev købt privat.

Første gang i Kennedy ved Sabro sammen med min mor. Her prøvede jeg tre forskellige kjoler, den første var en havfrue model i blonde, str. 34 -den blev meget hurtigt forkastet.

Dernæst prøvede jeg en skøn kjole fra Justin Alexander model 8465. Se "Kjolen det ikke blev".

Den sidste kjole jeg prøvede var fra Rikke gudnitz. http://www.gudnitz.com/#/home Det var kjolen som passede præcis på de forestillinger jeg havde længe inden jeg skulle ud at prøve. Enkel, hvid, corsage ned til hofterne, skåret lige over og masser, masser af tyl :cheerleader3: Det er denne kjole: http://www.gudnitz.com/#/timeless-tulle-11-500-dkk

Til næste kjoleprøvning ved Panayotis fik jeg prøvet mange flere kjoler, måske 15 stk. Men der havde jeg også min ældste søster og hendes datter med, så de var også gode til, at finde nogle frem til mig :biggrin: Men ud af de mange kjoler var der især én som var favoritten, både for min søster, niece og jeg. Men prisen på ca 16.000 gjorde, at den i sidste ende blev valgt fra. Selv om den er smuk, syntes jeg, det er for mange penge, at bruge på én kjole. Jeg kan desværre kun finde et billede af kjolen i sort, men til gengæld har Halle Berry den på :biggrin:http://www.panayotis.dk/Default.aspx?ID=444&M=Shop&PID=451&ProductID=12225

Jubiii, jeg fik sat et billede på af mig selv -måske den sidder bedre på Halle Berry :griner:-

post-16000-0-11928500-1303938360.jpg

Redigeret af MissMatcha
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder til at blive en lækker kage :thumbsupsmileyanim:

Må vi ikke se kjolen du endte med :D ?

Det er faktisk den eneste kjole, som jeg ikke har et billede af :o:rolleyes: Men har et billede af en, som minder rigtig meget om den fra samme designer. Men det bliver vist for sent i dag... Godnat :)

-og forresten, super godt bourdior billede nr 1, var lige inde og kigge i din tråd tidligere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

To do liste pr. 08.05.11.

Finde en frisør.

-blev fundet d. 18.05, nu skal jeg bare finde en dag til at få det talt godt igennem og prøve lidt ved frisøren. Prøveopsætning d. 16.07.11.

Købe slør.

- købt ved Lilly i Århus, ikke lige der, hvor jeg troede det ville blive købt. Men blev positivt overrasket. 22.07.11

Gæstebog.

-købt i Kbh. d 3 juni.

Tale med præsten.

-det skal vi d. 09.08.11 kl 16.00, så er det vist også sidste chance...

Bestille tid til negle.

Sko, sko, sko,sko :cheerleader3:

-efter noget panik købt ved Hørlyck sko d. 22.07.11

Hente lakridspulver ved Hornbæk bageren og

Bestille prøve på bryllupskage ved Helsted bageren.

-skal hente prøven 16 juni, spændende ;)Kagen er bestilt d. 23.06.11

Købe papirsposer til "dagen derpå" poser. DONE 09.05.11

Finde de flotte tøjklemmer ;)

-en veninde har været så sød, at købe dem til mig i Tiger.

Købe små cocio, Coca Cola.

-Begge dele er købt.

Bestille chipsposer i den helt rigtige farve.

-18.05 Er bestilt i pink. Endeeeeelig kommet hjem i starten af august.

Finde små plader chokolade (til, at sætte fotos på)

-Det dropper vi igen, både pga tid og manglede teknik.

Levere mine forældres vielsesringe til guldsmeden :heart:

-18.05 Er indleveret, dejligt at få det gjort. -og afhentet, nu ligger de i en bankboks og venter....

Finde fotograf.

-SÅ dejligt, at få på plads. Skal finde billedinspiration og ønsker til hende nu.

Musik?????

- d. 24.07.11 lavede vi endelig en aftale med Dj Mads A.

Finde ud af hvordan man får skrevet med guld, på hjerterne, hmm... Skrevet med alm. guldtusch og blev okay.

Finde på flere gaveønsker.

-Er nået op på 35 d. 23.06.11, så det er vist fint, der er i ønsker forskellige prisklasser.

Lave menukort og bordkort.

-har printet bordkort ud d. 01.08.11, så nu skal vi til at klippe...

Redigeret af MissMatcha
0

Del dette indlæg

Feststed.

Vi har søgt med lys og lygte, gennem laaaaang tid efter det helt perfekte sted. Nogle af de steder som vi har været ude, at kigge på:

-Å-mølle ved Mariager Fjord, smukt sted med skøn beliggenhed -men nogle skrækkelige blå stole :cheerleader3:

-Pøt Mølle som også har en smuk beliggenhed, men så slidt ud. Der kom også nye ejere kort tid efter.

-Lille Restrup Hovedgård ved Ålestrup. Der var mange plusser her, men desværre virkede det ikke som om, at de havde helt styr på tingene. Så vi "turde" simpelthen ikke holde det der, jeg ville have kronisk ondt i maven ;)

Nogle steder som vi så på, på nettet. Det kan måske give inspiration til andre, som skal holde fest i Østjylland.

http://egaa-moelle.dk/festmenu.html

http://www.nederkjaersholm.dk/

http://www.rosenparken.dk/rosenparken.htm

http://www.slotshotel.dk/index.php?option=...&Itemid=113

http://www.fregatten-jylland.dk/default.as...219〈=da

http://www.ev.dk/

http://www.lergravgaard.dk/Forside.html

http://www.kalohus.dk/fakta/fest,-selskabspakker.aspx

http://www.kattegatcentret.dk/Kattegatcent...miliefester.asp

http://www.svostrup-kro.dk/default.asp?PageNumber=12753

Vores krav til "Det perfekte sted" var: max en times kørsel fra kirken, overnatningsmuligheder, flotte grønne omgivelser gerne med vand, lækker mad i en god kvalitet, der skal være den rigtige stil og stemning og INGEN blå stole, troll tek plader i loftet, grimme plast havemøbler eller lignende. :)

"det perfekte sted" fandt jeg tilfældigt på nettet og viste det straks til min kæreste, der måtte vi ud, at kigge. Som sagt, så gjort. Vi så stedet og de forskellige lokaler og spiste efterfølgende derude, og så var vi ikke i tvivl :)

Maden var fantastisk, bla med en præ-dessert, så var jeg solgt ;) Betjeningen var høflig og imødekommende og de virkede meget professionelle. Omgivelserne er skønne med skov, sø, en álle, og terrasse hvor velkomstdrinken serveres.

De lukker restauranten, så vi har det hele for os selv :cheerleader3:

-Og hvad hedder dette fantastiske sted...?! "Det Gamle Mejeri" Det ligger ved Vilhelmsborg lige syd for Århus.

Vilhelmsborg er en gammel herregård, som i dag fungerer som ridecenter. Så restauranten ligger omgivet af tre gamle, rustikke stalde.

Her er et billede udefra, ligger lige nogle flere ind når jeg får tid :cheerleader3:

Min mand og jeg holdt også vores bryllup på Det Gamle Mejeri den 7. maj 2011 og det var SÅ fantastisk! I kan virkelig godt glæde jer. Vi faldt også over stedet sådan lidt tilfældigt, og var helt solgt, da vi så kørte ud og oplevede det "live". Og jeg skal da lige love for at det levede 100% op til forventningerne. For det første var vejret fantastisk, så det gjorde jo bare det hele endnu skønnere med fotografering i de smukke omgivelser og velkomstdrink på terrassen. Vi havde middagen i Bjælkestuen og flyttede så festen til restauranten efter middagen, hvor der var kaffe, fest, band og dans. Perfekte lokaler til en bryllupsfest. Maden var fantastisk og betjeningen var også helt i top.

Er sikker på at I får en fantastisk fest :-)

1

Del dette indlæg

Min mand og jeg holdt også vores bryllup på Det Gamle Mejeri den 7. maj 2011 og det var SÅ fantastisk! I kan virkelig godt glæde jer. Vi faldt også over stedet sådan lidt tilfældigt, og var helt solgt, da vi så kørte ud og oplevede det "live". Og jeg skal da lige love for at det levede 100% op til forventningerne. For det første var vejret fantastisk, så det gjorde jo bare det hele endnu skønnere med fotografering i de smukke omgivelser og velkomstdrink på terrassen. Vi havde middagen i Bjælkestuen og flyttede så festen til restauranten efter middagen, hvor der var kaffe, fest, band og dans. Perfekte lokaler til en bryllupsfest. Maden var fantastisk og betjeningen var også helt i top.

Er sikker på at I får en fantastisk fest :-)

Dejligt at høre. Vi kender ikke nogen som har holdt fest der, så det var skønt, at høre i havde en god dag derude.

-og tillykke med brylluppet :) Jeg har et par spørgsmål som du måske kan hjælpe med ;) Hvornår sluttede jeres fest, forlængede i tiden derude ? Hvordan fungerede det med live band, kan ikke finde ud af om det bliver for vildt derud til... Det afhænger selvfølgelig også meget af bandet, hvem havde i valgt?

Tak for din feedback :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer