Guest janni+2

Bryllupsmesse i Esbjerg

6 indlæg i dette emne

Så kan man endelig tage ordenlig tage fat i forberedelserne, eller sådan føler jeg det. Nu er der 7 mdr til og tingene er ved at falde på plads, julen er over og det næste vi ser frem til er vores bryllup.

Næste søndag skal vi til bryllupsmesse her i Esbjerg, det bliver hyggeligt. Den 19 skal vi til kagesmagning hos kagerriet sammen med et vennepar som skal giftes til april.

Næste post er at få printet, lavet og pakket invitationer...

Men ville bare lige dele min glæde over at det endelig er blevet rette tid til at gå igang for alvor...

Knus janni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God fornøjelse. Jeg er selv i samme båd, har også 7 måneder (+ et par dage) til vores bryllup skal stå. Så er også ved at komme lidt op i gear.

Vi nubber bryllupsmessen i Aalborg d. 6 februar. Det er på 6-måneder-tilbage dagen. Og så skal der ellers kløes på derefter.

Har haft lidt svært ved at komme igang indtil nu, har holdt mig tilbage i frygt for, at være alt for tidligt ude. Men nu er det vist ved at være tiden. Nubber lige messen med, inden der virkelig skal siges GO!. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi skal også til bryllupsmesse i Esbjerg, som forresten er i Musikhuset Helle:-)

Men ellers er der her 4 mdr og et par dage tilbage, så nu er vi gået igang med diverse små projekter..

Invitationer er færdige og egentlig klar til at blive sendt, men tror vi venter lidt....

Redigeret af Minanne
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer