hellepedersen

Marridt..

4 indlæg i dette emne

Hej alle BrideZillaer :)

nu er der ikke mange dage til jeg skal giftes, og jeg har bare så mange marridt om at det hele går galt til brylluppet, maden er dårlig, forsamlingshuset brænder ned og præsten har glemt os så han kommer slet ikke.. det er bare så træls.. er jeg den eneste der har det sån eller har i andre også været udsat for det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg har også haft marreridt et par gange nu...

Den ene gang var der slet ikke styr på noget, og feststed var flyttet og min far ville lige pludselig ik følge mig til alters.

Og en anden gang fik jeg hældt kaffe ned af ryggen, lige inden der skulle tages billeder, samt en masse andet jeg ikke kan huske....

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke haft noget marreridt da jeg ikke har de helt store forventninger.. desuden blev brylluppet pludselig fremskyndet, så jeg i alt kunne vil have haft 3 uger til rigtigt at planlægge det.. :P

Men jeg er jo selvfølgelig nervøs.. og det er meget normalt at når man virkelig går op i noget, så kan man godt få nogle mareridt om at alt går galt.. desværre.. men du skal bare tage det roligt.. jeg er sikker på at du vil have en fantastisk dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer