hellepedersen

åhh ja

5 indlæg i dette emne

på tirsdag skal jeg ud og prøve min brudekjole for sidste gang inden den stor dag, jeg glæder mig bare sådan, for jeg har det bare så godt i den :cheerleader3: i love it :) og idag har jeg fået bestilt mad og pynt til kagen. Imorgen skal vi op og have byttet min htb skjorte for han har fået den forkerte farve så det skal også lige ordnes og så skal vi købe tøj til hans søn på 5 :thumbsupsmileyanim: det bliver såå hyggeligt, så nu er der ellers ved at være styr på ALT.. Imorgen skal jeg også ringe til præsten og have sendt penge til musikken, så er det vigtigste på plads... UHH JEG GLÆDER MIG... :badgirl:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det virker jo som at du/I har styr på det hele. Mens I går og venter så prøv at overvej det med musikken: En ting er betalingen men overvej hvad I gerne vil høre og hvad I ikke er så meget til. Overvej også om der er et specielt nummer I godt vil høre efter brudevalsen. Så snakker vi sammen i ugen op til festen.

Ved nærmere eftertanke så lad os tale sammen allerede i næste uge. Jeg skal jo se at få fundet et hotel, booke et værelse + bestille færge. Så er det måske meget godt at have de præcise oplysninger om fest start mv. på plads inden. Jeg skal faktisk også selv have lavet en "tidsplan" for dagen da jeg skal en tur op forbi forbi Århus-området (derfor færgen) og kigge på en ny højtalerfront. Er de lige så gode som rygtet siger (og ikke mindst prisen tilsiger) så er der dømt "premiere" til bryllupsfesten.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer