Pumpkins

B og C's efterårsbryllup - Nyder at være nygift! (sneak-peak)

340 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I er bare så søde piger! Vi havde en fantastisk dag! Alt gik som det skulle, og det, der ikke gjorde det var så lige meget som noget kan være. Vi havde uddeligeret de store opgaver, så vi nød bare dagen og hinanden :a1221:

Vejret var helt perfekt, der kom så mange mennesker, inklusiv vores egne Tidemann, Carina Stærke (Tak for de rigtig flotte billeder!) og Roogka - det var så sødt af jer at komme! Folk hyggede sig, maden var uovertruffen og alt spillede bare. Da vi stod til velkomstdrink i bakkestuen gik solen ned på den anden side af fjorden :7himmel:

Vi ønskede os primært penge til en bryllupsrejse, og det ser helt klart ud til at vi skal afsted i foråret. Planlægningen må vente lidt, nu skal jeg bare NYYYYDE at være nygift :loveshower:

Det var en fantastisk oplevelse, så det er os der takker! :)

Lyder skøøønt med en bryllupsrejse. Og du skal selvfølgelig have tid til at nyde at være gift... men glæder mig altså til den beretning! :D

Endnu engang tillykke ! :denmarkflag:

Jeg holder med Carina, det er OS, der takker!! :biggrin:

Jeg hopper med på vognen og takker med! :loveshower:

Endnu en gang tillykke, håber i havde en fantastisk aften (det havde i sikkert :tunge: )

Gode billeder Carina har taget - men i var jo også så smukke at se på ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak endnu en gang!

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med beretningen, men der er lige nogle billeder, der skal samles sammen først.. Havde taget en masse billeder fra dagen inden, morgenen hos frisøren og festen med vores eget kamera, men det blev desværre stjålet, da hotellet glemte at låse dørene til vores lokale. Rigtig ærgeligt!! :td:(y)

Men min frisør har lovet at sende de billeder hun tog, og Caspers rigtig gode ven tog en masse billeder af dem om morgenen, så dem kan i da få, når vi har fået dem :) Og så har Caspers far også taget nogle enkelte billeder om aftenen.. Så lidt har vi da.

Fotografens billeder ved vi ikke hvornår vi får. Han er en god ven, og han gør det uden beregning, og han har travlt for tiden, så vi venter tålmodigt. Kan godt være jeg snart starter en beretning, men så bliver den nok lidt billed-fattig :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Tak endnu en gang!

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med beretningen, men der er lige nogle billeder, der skal samles sammen først.. Havde taget en masse billeder fra dagen inden, morgenen hos frisøren og festen med vores eget kamera, men det blev desværre stjålet, da hotellet glemte at låse dørene til vores lokale. Rigtig ærgeligt!! :td:(y)

Men min frisør har lovet at sende de billeder hun tog, og Caspers rigtig gode ven tog en masse billeder af dem om morgenen, så dem kan i da få, når vi har fået dem :) Og så har Caspers far også taget nogle enkelte billeder om aftenen.. Så lidt har vi da.

Fotografens billeder ved vi ikke hvornår vi får. Han er en god ven, og han gør det uden beregning, og han har travlt for tiden, så vi venter tålmodigt. Kan godt være jeg snart starter en beretning, men så bliver den nok lidt billed-fattig :rolleyes:

Ej hvor noget øv med kameraet! Det er ikke så meget kameraets værdi, men mere billederne der ligger derpå! Håber da ikke der røg mere i "farten" :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak endnu en gang!

Ej hvor noget øv med kameraet! Det er ikke så meget kameraets værdi, men mere billederne der ligger derpå! Håber da ikke der røg mere i "farten" :o

Det er "heldigvis" det eneste der blev nuppet.. Men mine sko lå ude i hotellets vindfang om morgenen.. :huh:

0

Del dette indlæg

Tak endnu en gang!

Det er "heldigvis" det eneste der blev nuppet.. Men mine sko lå ude i hotellets vindfang om morgenen.. :huh:

Ej hvor mærkeligt! Og lidt ærgeligt ovenpå sådan en dag!

0

Del dette indlæg

Så ser det ud til at det første hold billeder er ved at være på vej :)

Og vi har lige fået vores forsikringspenge :) Det gik væsentligt hurtigere end vi regnede med, men så kan manden komme ud og få nyt kamera, og så skal kjolen trashes! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer