Guest Francke

Comwell Borupgaard

4 indlæg i dette emne

Hej alle!

Min kæreste og jeg overvejer at booke Comwell Borupgaard i Helsingør til vores bryllup i september måned.

Er der nogle af jer som har erfaringer med dette sted? Ris og/eller ros eller blot gode råd? Alt info I kan komme med er højt værdsat!

Hvis I selv har afholdt fest på Borupgaard, vil vi meget gerne høre, hvordan I tilrettelagde dagen og evt. hvad I gav for mad, vin etc. I kan evt. sende en PM, hvis I ikke ønsker at skrive priser ind her på forum.

Tak for hjælpen på forhånd! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du mener vel Comwell Borupgaard i Snekkersten (der ligger ingen Comwell hoteller i Helsingør).

Der er ikke så meget at sige der. Jeg har spillet deroppe flere gange til såvel bryllupsfester, fødseldsdagsfester som firmafester og det er altid tip top.

Et andet sted hvor om der kun kan siges det samme er Hotel Marienlyst i Helsingør. Det eneste jeg har at udsætte på det sted er at de holdt op med at lave bryllupsmesser. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hej Diskobil

Tak for din kommentar.

Du har helt ret. Det er selvfølgelig i Snekkersten (Helsingør Kommune). :rolleyes:

Jeg har i øvrigt sendt jer en forespørgsel omkring pris på DJ til vores bryllup. Kan du mon give et overslag? Er det rigtigt, at det koster det samme, uanset om man har dinnermusik med eller ej? Jeg er i tvivl, om der er plads til jer under maden nemlig. Men det kan du måske svare på, hvis du i forvejen kender lokalet (Hasselbach hus). Måske har I løst problemet på en smart måde tidligere?

0

Del dette indlæg

Der er helt sikkert masser af plads til os. Vi fylder kun et hjørne og et mikroskopisk hjørne hvis nødvendigt. Ofte er vi jo ude for mikroskopiske lokaler på helt små kroer.

Når du kommer fra de kanter kender du formentlig Sauntehus. Jeg har spillet i Sauntehus festsal der er beregnet til 50-60 mennesker, til en fødselsdag hvor de havde anbragt 80 personer i salen. Jeg stod proppet ind i et hjørne men det gik. Efter middagen kan man jo rykke det ud. I modsætning til den situation ville man den dag i dag kunne gennemføre en middag og faktisk et helt bryllup uden CD'ere og derved spare endnu mere plads (meget musik ligger jo på MP3).

Det er korrekt opfattet at vi leverer dinnermusik samt akkompagnement til de forskellige festsange der måtte komme hvis folk ønsker det og de fleste ønsker dinnermusik (som for mig at se er en del af helheden set med mine øjne). Prisen er den samme uanset hvad medmindre vi taler om en egentlig pianist under middagen.

Det tilbud du enten har fået nu eller formentlig har inden for ganske kort tid vil formentlig ligge et sted mellem 5.700 og 6.000kr. og det dækker så musik fra start til festen slutter på et eller andet tidspunkt. Der er dog sat et - teoretisk max. på 12 timer, men de fleste fester holder ikke i 12 timer men måske max. 10-11. Særligt på feststederne er der jo som regel også visse begrænsninger.

Hej Diskobil

Tak for din kommentar.

Du har helt ret. Det er selvfølgelig i Snekkersten (Helsingør Kommune). :rolleyes:

Jeg har i øvrigt sendt jer en forespørgsel omkring pris på DJ til vores bryllup. Kan du mon give et overslag? Er det rigtigt, at det koster det samme, uanset om man har dinnermusik med eller ej? Jeg er i tvivl, om der er plads til jer under maden nemlig. Men det kan du måske svare på, hvis du i forvejen kender lokalet (Hasselbach hus). Måske har I løst problemet på en smart måde tidligere?

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer