Guest biv

Drømmen smuldrede

45 indlæg i dette emne

Jeg fandt KJOLEN for 1½ måned siden, men desværre kunne de ikke nå at få den hjem (til den 25. sept.) ... så jeg endte op med, at bestille en skræddersyet ude hos YP Dress, som skulle være magen til.

Men .... (suk) var ude for at prøve den i dag... og den sad bare så dårligt !!

For det første var kjolen ca. 2 størrelser for lille, selvom de havde taget mål !?

Men de fik da lagt den en del ud, men den strammede alligevel, så jeg fik ondt i maven... Selvom hun blev ved at sige, at den ikke var for lille og ikke sad stramt. :thanks:

De havde også ændret på snittet, så jeg lignede simpelthen en prop !!

Enden på det hele blev, at hun fik et hys anfald og så fik jeg mine penge retur.

Så nu står jeg igen uden kjole og med endnu mindre tid !! Øv GP

Er bare lidt trist, skuffet, ked og meget chokeret over hendes opførsel, men trods alt lettet over at ha fået mine penge igen.

Britt :lol:

Redigeret af biv
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Biv

Åh Nej. Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige.....

Har du tænkt på en brugt kjole herinde fra.

Nu kom en ide i hovedet på mig...... Tag ud så mange steder du kan, for har de din størrelse allerede i butikken, så er det jo ikke noget problem - du skal jo også kunne lide kjolen.

En dyr løsning er, at finde en ny skrædder til at sy en ny kjole. Endnu dyrere tag til thailand el. ligende og få den lavet på en under en uge i PURE SILK.

Knus Winnie

0

Del dette indlæg

Hej Britt!

Det lyder som den værste oplevelse i verden.......... :thanks:

Jeg kan kun igen anbefale at besøge Vivi i Vestsjællands Brudesalon. Hun afsætter 2 timer til dig (ja vi var der i 2½time) og du får den sødeste og ærligste betjening. Jeg ved hun har udsalg i øjeblikket men er ellers utrolig billig, og har helt op til store størrelser. Hun annoncerer her på siden.

Til slut - jeg fandt min kjole der i sidste uge, og kan ikke vente med at se den igen. Jeg skal giftes den 18.9.04.

Jeg håber du snart finder kjolen, så du har det mindre at bekymre dig om. :bamsekram:

Venligst Nett.

0

Del dette indlæg

Hej Winnie

Jeg har allerede kigget på de brugte kjoler herinde, men fandt desværre ikke nogen.

En ny skrædder ... ja det kunne jeg jo, men helt ærligt... så nej... det tør jeg ikke igen GP

Må ud og kigge på færdige kjoler, uden så lang leveringstid :thanks:

Faktisk lidt "sjovt" ... men jeg har i nat drømt, om brudekjoler af en helt anden type, end den jeg havde bestilt... så måske det skal være meget anderledes !? ;)

Knus fra Britt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Britt

De største :bamsekram: fra mig !!! Det var da godt nok utrolig dårlig betjening, du har været udsat for !!!!!

Jeg håber, at du finder dine drømmes kjole - måske var der en højere mening med det ??

Uanset hvad - så kan det kun gå fremad !!

Mange knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Det var da godt nok trist, men trods alt godt at du fik pengene tilbage fremfor at stå med en kjole du ikke kunne bruge...

Jeg håber du finder drømmekjolen et sted derude...

:bamsekram:

Hej Cillekat

Vil lige høre .... fandt du nogle Maggie kjoler på Kreta ?????

Ja ... det var ski trist, at de alligevel ikke kunne leverer en kjole som lovet... men sår'n er det jo :thanks:

Hilsen Britt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det gjorde jeg ikke.

Jeg var inde i et par butikker, men det var ikke de rigtige, og jeg blev ret hurtigt træt af at trække mine 4 og 5 årige drenge rundt i 35 graders varme for at finde brudekjolebutikker. DET syntes de ikke var sjovt!!!

Så jeg opgav simpelthen.

0

Del dette indlæg

Nej det gjorde jeg ikke.

Jeg var inde i et par butikker, men det var ikke de rigtige, og jeg blev ret hurtigt træt af at trække mine 4 og 5 årige drenge rundt i 35 graders varme for at finde brudekjolebutikker. DET syntes de ikke var sjovt!!!

Så jeg opgav simpelthen.

Forstår godt drengene ikke syntes det var så morsomt ! ;)

Men ... pøj pøj med din videre søgen :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Britt

Nej, hvor er det en dum historie. Jeg kan godt forstå, at du er ked af det! Det lyder godt nok ikke som en særlig proffessionel skrædder.

Nu ved jeg jo slet ikke noget om, hvilke brudekjoler du er til: Men hos Lilly kan du i hvert tilfælde sagtens nå og finde en. De har alle de nye modeller i alle farver og størrelser. Jeg fandt min kjole i lørdags, og jeg skal giftes den 28/8. Da jeg er ved at tabe mig, er jeg meget i tvivl om størrelsen. Vi fandt den størrelse, der passede perfekt nu, og helt frem til 2-3 uger før brylluppet, kan den byttes til en anden størrelse - det er da service!

Held og lykke med kjolesøgningen.

KH Musling

0

Del dette indlæg

øv altså hvor surt

du får lige et kæmpe

men jeg vil også sige, skynd dig at komme ud og kigge på kjoler igen, forklar inde i forretningen din situation fra start, så ved de hvad de har af tid m.m.

Du skal nok finde din drømmekjole

mange knus og tanker fra

Pernille

0

Del dette indlæg

Hej Biv

Ej hvor surt - og endnu mere surt at den du så får syet er forfærdelig. Jeg håber virkelig du finder en som bare sidder perfekt.

Nu ved jeg ikke hvad du er til af kjoler, men jeg er helt sikker på, at der er masser af andre skrædere der er supergode, jeg selv er ved at få min kjole syet hos Elefteria og det er bare supergodt. Men det kommer også helt an på om man svinger med designeren. Men prøv dig frem og gå evt til andre skrædere og se hvad de har, det kan jo være de også har drømmekjolen for dig nu.

De bedste ønsker for at du hurtigt finder kjolen

Kh

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Britt.

Du skal ikke nøjes med at kikke hendes hjemmeside - den er ikke særlig sigende for det udvalg hun har. Jeg fandt en kjole som er helt ulig dem på hjemmesiden. Dem hun viser er stort set uden ærmer - men det har hun også. De fleste kjoler er også det man kalder unikke - dvs. du kan være sikker på at den ikke sælges i massevis. Hun fortalte mig, at hun faktisk har kunder, som kører helt fra Fyn for at handle hos hende. Det er i hvert fald et godt sted, at starte med at prøve kjoler. Så har man da oplevet en god betjening. :mellow:

Venligst Nett.

0

Del dette indlæg

Nej, hvor er det håbløst, Britt! Stakkels dig :thanks:

Jeg går ud fra at det er med vilje at du ikke har skrevet hvor du har købt kjolen henne. Nu fortalte du jo mig det den anden dag - og jeg synes bestemt ikke du skal holde dig for go' til at offentliggøre det efter den behandling. Jo færre der kan komme til at stå i din uheldige situation jo bedre.

Men på med vanten og ud og kigge efter en ny kjole. HVis du lægger billeder ind af den Maggie kjole du havde drømt om kan vi jo se den og måske hjælpe dig med at finde noget inspiration i samme stil andre steder...

Og tak for planten - der blev nu alligevel plads til den i vindueskarmen herhjemme! Og godt - for alle de andre var døde mens vi var på bryllupsrejse *GG*

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Din stakkel,

D :heppe: et du har oplevet, er en hver bruds maridt. Jeg skal selv snart prøve min kjole som er ved at blive syet til mig og er ærligt talt lidt nervøs ved tanken.

Pøj pøj med den videre søgning og lige et stort trøstende :bamsekram:

fra mig.

Hel og Lykke

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej britt...

Jeg kan kun tilslutte den ros som Nett giver vestsjællands brudesalon, jeg købte selv kjole ude hos vivi, hun er smaddersød og har nogle meget flotte kjoler, selv om udvalget ikke ser ud af "meget" på hjemmesiden skal man ikke lade sig narre af det....butikken har det hele.....

Knuser fra flette ;)

0

Del dette indlæg

Jeg kom lige til at tænke på om du har prøvet Messalina på Islands Brygge? (www.messalina.dk). Det er da i hvert fald ikke så lang en køretur for dig og jeg fik en fantastisk god behandling derinde, selvom jeg bare kom fra gaden og skulle kigge. Bare lige et forslag, Britt....

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Nej, hvor er det håbløst, Britt! Stakkels dig :lol:

Jeg går ud fra at det er med vilje at du ikke har skrevet hvor du har købt kjolen henne. Nu fortalte du jo mig det den anden dag - og jeg synes bestemt ikke du skal holde dig for go' til at offentliggøre det efter den behandling. Jo færre der kan komme til at stå i din uheldige situation jo bedre.

Men på med vanten og ud og kigge efter en ny kjole. HVis du lægger billeder ind af den Maggie kjole du havde drømt om kan vi jo se den og måske hjælpe dig med at finde noget inspiration i samme stil andre steder...

Og tak for planten - der blev nu alligevel plads til den i vindueskarmen herhjemme! Og godt - for alle de andre var døde mens vi var på bryllupsrejse *GG*

Kh Nina

Hej Nina

Ja .. det er med vilje, jeg ikke har skrevet noget navn....

Men du har ret ... jeg burde nok gøre det, for andres skyld !

Vil ikke umiddelbart lægge billed ind af kjolen, da min kæreste jo også er herinde.... og jeg ved jo ikke, om jeg måske finder en i samme stil ;)

Men tror nu umiddelbart, at jeg kommer til at vælge noget helt andet.

Tak for fyrfadsglassene GP

:thanks: Britt

0

Del dette indlæg

Hej igen Britt...

Jeg sidder lige og priser mig lykkelig for, at jeg fandt min kjole i Vipperød - for jeg kan jo læse ud fra gamle sider herinde, hvor du havde bestilt din kjole. Ja der sku´ jeg ha´ været ind i går! :lol:

Hej Nett

Det glæder mig at du fandt kjolen, inden du havnede derude GP

Har lige ringet til Vipperød, men der var telefonsvare.. så lagde bar en besked.

Vil tage derud hurtigst muligt..... håber det kan blive i morgen ;)

Tak og :thanks:

Britt

0

Del dette indlæg

Jeg kom lige til at tænke på om du har prøvet Messalina på Islands Brygge? (www.messalina.dk). Det er da i hvert fald ikke så lang en køretur for dig og jeg fik en fantastisk god behandling derinde, selvom jeg bare kom fra gaden og skulle kigge. Bare lige et forslag, Britt....

Kh Nina

Jeg har været derude :thanks:

Kom også uden tidsbestilling og de var bare kanon søde, men desværre havde de ikke en kjole, jeg lige faldt for :lol:

Men de er absolut anbefalingsværdige GP

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer