Guest Maiken Bagger

Brudekjoledilemma

22 indlæg i dette emne

Så er kjolejagten begyndt og det er godt nok sværere end jeg troede...

Jeg står nu mellem to kjoler. Den ene kjole er den jeg ved manden vil være helt vild med og den som alle sikkert vil syntes er helt vild sød. Den anden kjole er den der mest afspejler mig. Den er anderledes, vovet og har fede detaljer, men det er en kjole som folk enten vil kunne lide eller synes er helt hen i vejret.

Hvad skal jeg vælge?? Kjole 1 som manden og alle andre helt sikkert vil elske eller kjole 2 som er min personlige stil, men som er en kjole som man enten kan lide eller vil hade og som jeg slet ikke er sikker på manden vil kunne lide...HJÆLP :)

Kjole 1:

post-44112-1296557965.jpg

Kjole 2:

post-44112-1296558015.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det lidt ligesom dig, jeg tror jeg vælger efter min mave og er tro mod mig selv, det er min dag.

Tror også at min personlighed vil skinne igennem og folk vil se bort fra at de måske ikke er vilde med kjolen, men at den passer til min type :)

0

Del dette indlæg

Har du prøvet begge kjoler?

Jeg stod også og var i tvivl imellem 2 kjoler, men da jeg havde haft dem begge på og set med slør, var jeg ikke i tvivl om hvilken en jeg følte mig mest tilpas i. Det afspejlede sig også i hele min holdning, at i den synes jeg bare selv jeg var smuk.

Din mand skal nok synes, at du er verdens smukkeste uanset om du vælger den ene eller den anden. Så vælg den du selv har det bedst med og tænk ikke på hvad andre vil sige.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal helt sikkert vælge kjolen, du bedst kan lide og som bedst afspejler dig! At vide du bærer DIN kjole vil få dig til at stråle og det vil alle kunne lide :) Jeg stod også mellem to og valgte selv "den vilde" og ganske rigtigt havde min mand regnet med en anden slags kjole, men han blev på ingen måde skuffet. Din mand vil uden tvivl også synes, du er famtastisk smuk i din lidt mere specielle kjole!

0

Del dette indlæg

Jeg er uden tvivl mest til nummer 1, det er nemlig min smag og min stil... :thumbsupsmileyanim:

Men hvis du er mest til nummer 2, skal du selvfølgelig have den på...!

Men jeg skal lige spørge... har du prøvet dem begge på...?? De kan se helt anderledes ud, når du har dem på, måske du så slet ikke kan lide nogen af dem :) , og skal have fundet en helt tredie...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig skal du vælge den du bedst kan li. Hvem gider have en kjole på hele den store dag, bare fordi andre måske bedst kan li den, når du nu ved der findes en kjole som er lige dig. Du bliver smukkest (og føler dig bedst tilpas) i en kjole som du er vild med. Men prøv dem begger, og så lige nogle af de andre kjoler nu du er i gang :) .

0

Del dette indlæg

Hmm... måske er det bare mig der er lidt fatsvag, men du skriver at kjole nr. 2 er den der afspejler dig: "anderledes og vovet". Hvis du er skabt sådan, så må du da være vant til at skille dig ud fra mængden og så er du vel vant til at håndtere at andre ofte har en anden smag en dig??!

0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet begge kjoler og de sidder begge rigtig flot...Jeg kan sagtens se mig selv i begge kjoler på min bryllupsdag, men fik bare en mere speciel følelse da jeg fik kjole 2 på. På billedet er der en blomst under brystet, men på den jeg har prøvet er det kun draperinger og så et lille smykke under brystet.

Efter jeg havde prøvet kjole 2, kom jeg i kjole 1 igen og der følte jeg bare den var super kedelig til mig. At den afspejlede det jeg mener folk forventer jeg vil vælge nu det er et bryllup.

Jeg er normalt ALDRIG bange for at klæde mig som det passer mig og som regel er de folk jeg er sammen med fascineret af mit tøjvalg. Jeg ved ikke hvorfor jeg er så nervøs ved valg af kjole. Måske er det fordi jeg ved det ikke kan gøres om eller også fordi det alligevel er mange penge for en kjole.

Men det der nok mest nager mig, er om min kommende mand vil kunne lide den. Altså normalt synes han mit tøjvalg er super, så burde egentlig ikke bekymre mig, men vi var til bryllupsmesse i Bella centeret og der udvalgte han helt præcist kjole nummer 1 som "hans drømmekjole"

Jeg mangler bare den der wow følelse alle snakker om. Ved ikke om det er min usikkerhed der tager overhånd eller om den rette kjole bare ikke er fundet endnu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen, du skal da ikke vælge en kjole, du føler dig kedelig i! Hvis du føler dig som i den smukkeste i verden i din kjole, uanset hvad du ender med at vælge, vil det jo smitte af på din udstråling, og så vil din tilkommende kun kunne synes, du har valgt rigtigt.

Hvis jeg skulle have valgt 100% som min kæreste synes, ville jeg virkelig føle, jeg var gået glip af mine brudedrømme mht kjole.

0

Del dette indlæg

Helt enig med de andre piger her..

Min kæreste bryder sig ikke om slør- men ikke 10 vilde heste ville forhindre mig i at tage et slør på. ÆLSKER slør.

Begge kjoler er fantastisk fine, men man skal da frem for alt ikke føle sig kedelig i sin brudekjole :)

0

Del dette indlæg

Det er to smukke kjoler, som jeg faktisk synes minder meget om hinanden... altså de er selvfølgelig ikke ens, men ville mene at det er samme type person der ville bære begge kjoler. Derfor ser jeg ikke noget problem i hverken den ene eller den anden.. det er begge flotte tætsidende kjoler, som er lidt sexy. Så tag du den du føler mest for!!! Tror ikke at din man d har fantasi til at forestille sig detaljerne på "din kjole", men mon ikke han bare godt kan lide formen?

Anyways, smukke kjole = to lige gode valg :)

0

Del dette indlæg

To rigtig skønne kjole :)

Syntes du skal vælge den som du syntes bedst om, det kan også være du skal ud og prøve nogen flere kjoler :thumbsupsmileyanim:

Jeg må sige jeg bedst kan lide kjole 2, mest fordi den er anderledes og havde jeg haft en slankere figur ville jeg have valgt noget som den :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror det er svært at vælge en kjole der "forarger" folk, med mindre den er sort og pink med huller, trevler og netærmer! Jeg kan godt se hvad du mener med at den er mere vovet - jeg ville nok bare kalde unik eller speciel! Gå efter din mavefornemmelse og hvad du føler dig smuk i! Jeg er sikker på at hvis du føler dig smuk, så er det præcis det du udstråler og det andre opfanger. Og kjoler ser anderledes ud på dig end på bryllupsmesse - det er jeg også sikker på at din HTB vil synes :)

Men ellers så prøv nogle flere, hvis du ikke føler dig sikker endnu.

0

Del dette indlæg

Mange tak for alle de søde svar... Rart lige at få andres mening, nu jeg selv var ved at gå helt i selvsving... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er mere sikker nu omkring valg af kjole og selvfølgelig skal jeg vælge den kjole som JEG føler mig smuk i...Jeg vil nok tage ud og prøve flere kjoler og så beslutte mig derefter, men hver gang jeg tænker på nogle af de kjoler jeg har prøvet, er det hele tiden kjole 2 der popper op og det er jo et godt tegn :)

Jeg må videre i jagten...I skal nok få en opfølgning når kjolen er fundet!

0

Del dette indlæg

I forhold til hvad de mand vil syntes om kjolen, ville du kunne komme i en hvid affaldssæk, og han ville syntes du var den smukkeste i verden, tro mig. Min mand blev slået omkuld af den kjole jeg havde på, men det var ikke sådan noget han havde peget på, hvis han skulle sige hvad han syntes der var smukt inden brylluppet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I forhold til hvad de mand vil syntes om kjolen, ville du kunne komme i en hvid affaldssæk, og han ville syntes du var den smukkeste i verden, tro mig. Min mand blev slået omkuld af den kjole jeg havde på, men det var ikke sådan noget han havde peget på, hvis han skulle sige hvad han syntes der var smukt inden brylluppet.

Fuldstændig rigtigt... den dag er man smuk uanset hvad man har på. :thumbsupsmileyanim:

Så køb den du selv syntes bedst om og ikke andre.

0

Del dette indlæg

Tilslutter mig koret. du skal vælge kjole nr 2, hvis det er den som føles bedst.

-jeg har så omvendt været til et bryllup, hvor kjolen næsten var for kedelig. Jeg var faktisk lidt skuffet, bruden var jo alligevel smuk, smuk, smuk, men hun gik ikke så meget op i kjolen og det syntes jeg kunne ses.

-Har du en sådan personlighed som du beskriver, skal du netop give den gas, gå efter følelsen og køb kjolen. Om det så er nr 2 eller en helt 3 kan kun du mærke.

Hvis du har figur til de kjoler, finder du sikkert rigtig mange kjoler som sidder meget smukt på dig, desto mere vigtigt at den føles rigtig.

Redigeret af kilden
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer