Tantalize

Sommer bryllup 2011

69 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er min smukke ring, jeg havde forestillet mig en ring med lidt mere hvidguld og mindre størrelsesten, også hele vejen rundt med stenene.

Men min mor har brugt over halvdelen af sin ferie i Dubai, på at finde en ring til mig,og har købt denne som også er rigtig smuk, måske lidt prængende, hun har ikke valgt sten helevejen rundt, fordi at så ville det være svært at få den udvidet eller gjort mindre, hvis det skulle være nødvendigt, det er en 18 karats hvidguldsring, med 5 diamanter a 0.54cf (hvad det så end vil sige)

Vil I se den?

Here it goes:

Billedet er ikke så godt er taget med mobil telefon.

post-47746-010775800 1299002892.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii så kom fest stedet endelig på plads, hvilket er en enorm lettelse.

Det er ikke blevet drømme stedet, men det skal nok blive rigtig godt. Har været til prøve middag på menuen og det var super lækkert, har dog ændret lidt i desserten.

Så nu kan indbydelserne endelig produceres, så nu ved jeg hvad week-enden skal gå med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Farvetema er endt med at blive hvid og beige, og sort skrift, også bliver det lyserød eller røde blomster. Men jeg har ikke et decideret tema jeg kan søge inspiration på/til.

Mange af tingene tager udgangspunkt i vores monogram og båndstoppere med similisten.

Der kommer til at være favorbokse med navn og bordhæfter med beige satinbånd og båndstopper.

Jeg påtænker også at lave kirkehæfte med tyl til bilen.

Overvejer om jeg skal lave ponponer til festlokalet, men kan ikke beslutte om det passer ind.

Overvejer også at have satinbånd på bordene som pynt.

Jeg er igang med at lave velkommen og velbekommen sange, på melodier af Kim Larsen, da min kæreste er begejstret for ham, så kvindemin bliver melodien til velkomstsangen og velbekommen er jeg endnu ikke gået igang med - så hvis nogen er gode til at digte eller lige har velkommen eller velbekommen sang på melodier er af Kim Larsen er jeg modtagelig.

Jeg vil ligeledes høre præsten om vi må synge den nye salme på melodi af papirsklip.

Vi får syet veste og kravat til min kommende mand, søn og far i beige, så det passer til farvetemaet.

Håber det nok skal blive godt, men ved ikke om det er lidt kedeligt med de få farver, lokalet og stolene i lokalet er støvet grønt. Feststedet er i øvrigt den restaurant, der var i årets første program af hvad bruden ikke ved.

Jeg har smidt ca. 6 kilo efter jeg købte kjolen, ville bare smide et par stykker, men blev grebet af det, så nu er jeg selv der hvor jeg selv synes at jeg er på nippet til for tynd, synes godt der må være kvindelige former og ikke alt for knoglet, og nu bliver jeg ved med at have lidt løs mave, men mine bryster er nærmest halveret.

Da jeg købte kjolen sad den meget stramt og ekspedienten sagde du må ikke taget et gram på, smid gerne lige et par kilo. Igår hos skrædderen skulle kjolen så ligges 2,7 cm ind i hver side oppe ved brystet, men ikke ligges ind ved maven - det er sgu lidt øv, men man kan ikke tillade sig at klage over at have tabt sig, når man selv tidligere har kæmpet også mange andre virkelig kæmper.

0

Del dette indlæg

Dette indlæg er ikke bryllupsrelateret også alligevel, for efter min fødsel i 2009 har jeg været inkontinent og opereret i flere omgange. Nu mangler der kun 1 operation så skulle jeg igen være så tæt på "normal" som jeg kan blive. Det har været en lang process og jeg havde indstillet mig på at mit bryllup ville blive med hjælpemidler og tennabind, men igår ringedede fra hospitalet og sagde at de havde en akuttid på næste onsdag - sygemelding i 3 uger og umiddelbart helt i orden igen efter 5 uger - så det kunne nåes inden brylluppet - Så jeg slog til det er for vildt!

0

Del dette indlæg

Jeg er igang med at lave velkommen og velbekommen sange, på melodier af Kim Larsen, da min kæreste er begejstret for ham, så kvindemin bliver melodien til velkomstsangen og velbekommen er jeg endnu ikke gået igang med - så hvis nogen er gode til at digte eller lige har velkommen eller velbekommen sang på melodier er af Kim Larsen er jeg modtagelig.

Ikke at du/I skal gøre det men det er meget almindeligt at man bruger samme melodi (men anden tekst) til hhv. velkomst og velbekommen sang. Uden at være en ørn til at skrive tekster så har jeg også en ide om at Kvinde min er et af de nemmere Larsen numre at skrive tekster til. Et nummer som Rabalderstræde er lidt vanskeligere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer