Guest PrinsessePuk

Lingsmoment.com

5 posts in this topic

Kom lige i tanke om at jeg har bestilt noget bordpynt fra den hjemmeside, men har ikke modtaget noget endnu :cheerleader3: Så ville lige høre om der var nogen af jer andre der har købt noget der og hvor længe gik der før i modtog varene?

Jeg bestilte den d. 2. februar og fik ordre og betalings bekræftigelser på min mail med det samme, men syntes godt nok der er gået lang tid når det kun skal fra england af..

Men hvor længe skal man vente før man kontakter dem? Har masser af tid, men er blevet lidt bekymret for at de måske ikke kommer..

0

Annonce ♥

En leveringstid på godt 3 uger er ik urealistisk, men skriv da til dem og hør, hvornår du kan forvente at din ordre er hos dig.

0

Hvis det er normalt der går så lang tid, så tror jeg bare at jeg venter lidt længere.. Har jo stadig masser af tid til jeg skal bruge det :cheerleader3:

0

Jeg har handlet der flere gange, og har altid fået mine varer :cheerleader3:

Synes det er en super side, og de har alt indenfor hvert farvetema.

Men siden er ikke engelsk! Den er fra Hong Kong. Så det kan godt tage lang tid.

Vær i øvrigt opmærksom på, at dine varer kan blive taget i told, hvis du handler for over 80 kr...

0

Annonce ♥

Jeg har også handlet med Lingsmoment, og har været duper tilfreds. Men som EB81 skriver, så kommer det ikke fra England. Derfor kan der godt være lang leveringstid.

0