Guest Mai+David

Brudekjole.

19 indlæg i dette emne

Jeg har et problem !

Jeg skal ind og prøve min drømmekjole d. 5/3 ! :)

Så, der er ikke så længe til !

Men, ville hører om nogle af I skønne kvinder, har købt jeres kjole derinde ?

Fordi jeg tænkte på, mht. deres størrelser?

Om det er nogle små eller store?

Fordi min krop, er meget underlig?

Selvfølgelig, har den forskellige mål - men, ville hører om deres størrelser? :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke købt min kjole hos Lilly, men jeg havde en helt fantastisk kjoleprøvning hos dem!! :loveboard:

Jeg er kraftig/tyk lige nu og med skæve mål og havde seriøst mine tvivl om jeg bare ville være nødt til at tage til takke med en eller anden kjole, som sad bare nogenlunde. Men nej - der var op til flere, der var rigtig gode til mig! Min opfattelse af deres størrelser er, at de er store i det, for de to kjoler, der var mine favoritter til mig, var hhv. en str. 44 og 46 - det er et par str. mindre end mit normale tøj pt. Den kjole jeg har købt (hos Bente) er så i fransk størrelse og derfor en 52/54.

Min oplevelse hos Lilly på Amagertorv var helt fantastisk - de har maaaange forskellige kjoler, faconer og størrelser. Og det lader til, at de har alle modeller hjemme i alle størrelser, så man bare kan prøve et nr. større eller mindre - det er skønt! Jeg valgte det store underskørt fra, da jeg simpelthen syntes det blev for meget og jeg blev for stor. Du kan se mine Lilly-billeder her

Glæd dig og nyd det! :)

0

Del dette indlæg

Fantastisk ! :)

Jeg glæder mig så meget, til at komme ind og prøve min drømmekjole !

Jeg skal også ind til Amagertorv og prøve ! Så det glæder jeg mig til - nu hvor du siger at de er så gode ! :loveboard:

Så, det vil sige, at deres størrelser er rimelig store !

Så, må jeg håber at jeg virkelig kan passe den, som jeg har kigget på !

Min drømmekjole ser sådan ud : http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=21&GroupID=GROUP67

Super flotter kjoler ! De er virkelig smukke !

De klær dig, faktisk rigtig godt !

Den kjole du har valgt ! Den er gude smuk ! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var også i Lilly og prøve kjole, og der var en der som jeg havde med i kapløbet...

Det var en positiv oplevelse og de var så søde og hjælpsomme, og havde mange gode forslag til hvad der ville være mig, samtidig med at de prøvede at rykke ved min opfattelse af hvilken kjole jeg troede jeg skulle have.

Det gælder om at være åben for deres forslag og bare prøve alt hvad du kan. Jeg kom med en forestilling om hvad jeg troede jeg ville have og endte med noget helt andet. De kunne finde min indre prinsesse frem.

Har kun positive ting at sige om Lilly.

0

Del dette indlæg

Jeg var inde hos Lilly i Aalborg og prøve drømmekjolen (+ en mase andre) i lørdags.

Jeg havde en super god oplevelse med dem derinde, og følte mig behandlet som en prinsesse.

Ang. størrelserne, så synes jeg, at de matchede meget godt med den størrelse tøj jeg bruger. I tøjer ligger jeg i en størrelse L pga. barmen, og jeg har i en 42 derude, og de sad fint på mig.

Du kan se billeder fra min kjoleprøvning i min planlægningstråd.

En ting er jo, hvordan kjolerne ser ud på de flotte og slanke modeller, men noget andet er, når der kommer mere form på kvindekroppen.

Så kun positivt herfra. :)

0

Del dette indlæg

Jeg er bare så spændt !

Det blir en utrolig dejlig dag !

:o

Jeg er rigtig åben for forslag, og vil selvfølgelig prøve rigtig mange kjoler !

Det er rigtig hvad I siger - det er noget andet hvordan den ser ud på en tynd model, også hvordan den ser ud på en kvinde med former :)

Forstår godt, at du glæder dig, og sådan havde jeg det også i sidste uge. Og jeg glæder mig stadig, fordi jeg skal præve drømmekjlen igen d. 29/3, i den rigtige størrelse. Kan næsten ik vente. Spring ud i det, og prøv bare hele butikken.

Jeg har været forbi mange butikker, netsider, kataloger osv. Men enten har jeg tænk, den kjole er for meget og ellers har jeg tænkt den kjole er for lidt. Jeg er meget kræsen, og har en klar mening om hvordan den skulle se ud. Og det lod til at Lilly kunne indfri mine foventninger.

Men glæder mig så meget til at få kjolen på igen. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder super ! :)

Der er hellere ikke så længe til at jeg skal derind - så jeg kan godt mærke at jeg er ved at blive lidt nervøs... Men, sådan har man det vel? Nå man skal ud at prøve noget nyt.

Hvilken en af kjolerne har du så valgt ?

De er super flotte, alle dem som du har prøvet.

Godt, at du har taget billeder, fordi så kan jeg roligt tage mit kamera med, så jeg kan få taget nogle billeder ! :)

0

Del dette indlæg

Lyder super ! :)

Der er hellere ikke så længe til at jeg skal derind - så jeg kan godt mærke at jeg er ved at blive lidt nervøs... Men, sådan har man det vel? Nå man skal ud at prøve noget nyt.

Hvilken en af kjolerne har du så valgt ?

De er super flotte, alle dem som du har prøvet.

Godt, at du har taget billeder, fordi så kan jeg roligt tage mit kamera med, så jeg kan få taget nogle billeder ! :)

Jamen, jeg har som sådan valgt nr. 5. Synes at den var super at have på og klædte mig godt. Men det er nr. 1 og nr. 5 som er gået til finalen. Det er de to jeg skal prøve når jeg skal derud igen.

Og du kan roligt tage dit kamera med. Ekspedienten som hjalp mig, opfordret faktisk min kusine til at tage billeder af mig forfra og bagfra. Og da jeg prøvede favoritten, blev vi opfordret til at tage fra siden også.

Redigeret af TeddyPigen
0

Del dette indlæg

Ja okay...

Jeg har hørt, at i nogle butikker, må man ikke have kamera med.

Så, jeg ville da også lige være sikker på det. :)

Vi skal 4 stk. i Lilly og kigge på brudekjoler.

Det er måske, lidt mange? Eller er det bare mig?

Jeg må lige ind at se nr. 1 og 5 igen - så jeg kan se dem ordneligt. :o

0

Del dette indlæg

Fantastisk ! :)

Jeg glæder mig så meget, til at komme ind og prøve min drømmekjole !

Jeg skal også ind til Amagertorv og prøve ! Så det glæder jeg mig til - nu hvor du siger at de er så gode ! :wink:

Så, det vil sige, at deres størrelser er rimelig store !

Så, må jeg håber at jeg virkelig kan passe den, som jeg har kigget på !

Min drømmekjole ser sådan ud : http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=21&GroupID=GROUP67

Super flotter kjoler ! De er virkelig smukke !

De klær dig, faktisk rigtig godt !

Den kjole du har valgt ! Den er gude smuk ! :)

Den er også super-fin, din drømmekjole :)

De to kjoler, som blev mine egne favoritter hos Lilly var ikke nogle jeg havde udpeget på forhånd. Den med det store slæb var jeg klar til at "disse" på forhånd, da jeg tænkte, at det ville blive aaaaalt for meget! Så ja, kast dig ud i det, prøv prøv prøv - også dem som du måske ikke selv ville have valgt at prøve.

4 til prøvning er måske i overkanten, men det finder de nok ud af. Jeg spurgte om vi måtte tage billeder inden vi hev kameraet frem, og "Ih ja, selvfølgelig må I det!"

Tak for ordene om min valgte kjole - jeg glæder mig så meget til systuen har haft fingre i den og den så er helt perfekt!

Rigtig god kjoleprøvning til dig - det er/bliver en fest! :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også at jeg bliver rigtig overrasket, når jeg først kommer derind og skal prøve de forskellige kjoler :)

Jeg siger ihvertfald : Ja tak, til alle de råd, som jeg kan modtage !

Så, det siger jeg ihvertflad :o

Og vil gerne prøve så mange kjoler som muligt derinde, så jeg kan se hvordan de sidder osv. på min krop.

Jeg håber virkelig at vi må tage billeder, når vi skal derind ! :)

0

Del dette indlæg

Jeg vil også lige komme med input.

Da jeg var ude og prøve kjoler, var vi hos Lilly i Vejle (gågaden)... jeg synes dog ikke det var en særlig positiv oplevelse.

Vi ankom 10 min. før vi havde bestilt tid, men under hele forløbet - som endte med kun at tage 45 min. - virkede det som om de slet ikke havde tid til at jeg var der. Hende der "hjalp" mig skulle hele tiden hjælpe nogle andre og det var faktisk så slemt, at min søster på et tidspunkt spurgte om hun skulle hjælpe mig i en af kjolerne. Og det virkede faktisk som om at de synes min mor og søster var meget i vejen, selvom de blot sad i sofaen.

Jeg fandt det som "stor" pige, heller ikke særlig flatterende, at det første jeg blev spurgt højlydt om midt i butikken var min størrelse - vi havde forinden været ved Askepot og Valentino (hvor jeg endte med at få min kjole fra) og hun kiggede blot på mig en gang og så fik jeg kjoler i min størrelse. Den første kjole jeg prøvede kunne jeg knap nok få vejret i og det fortalte jeg også, men hun mente at det blot var fordi jeg ikke var vant til brudekjoler. Men hun kunne da godt se da hun skulle have mig ud af den igen, at den nok var lidt for stram, men i stedet for at finde kjoler i et nummer større (hvilket hun havde fortalt, at de havde) blev hun ved med at smide mig i den samme størrelse, så jeg var konstant i kjoler der sad virkelig stramt.

Jeg fandt det også meget mystisk at ekspedienten blev ved med at spørger hvorfor vi dog ikke var kørt til Lilly i Aabenraa, selvom jeg forklarede at det var nemmere for os at tage til Vejle.

Men når det er sagt så var kjolerne rigtig fine og jeg tror/håber egentlig bare, at vi ramte ekspedienten på en dårlig dag.

Konklusion Lilly har fine kjoler, men ikke altid gode ekspedienter :)

0

Del dette indlæg

Hold op da !

En rigtig dårlig oplevelse - og især når man så skal ind at prøve kjolen til sin " Store Dag " :)

Så, tænker man bare at sådan en kvinde virkelig ikke burde stå i sådan en butik !

Altså, den kvinde som jeg snakkede med inde på Bryllupsmessen, var rigtig sød og sagde at jeg havde prøvetid i ca. 1½ time ! Og at de ville komme med gode råd, til de forskellige ting ang. kjolen pasform til mig ! :o

Så, jeg håber virkelig at det bliver en god oplevelse for mig, ihvertfald !

Og super dejligt - at du fandt din kjole et andet sted, ind i Lilly :)

Hehe ! :wink: - Jeg håber det er nogle glade ekspedienter :)

0

Del dette indlæg

Hold op da !

En rigtig dårlig oplevelse - og især når man så skal ind at prøve kjolen til sin " Store Dag " :o

Så, tænker man bare at sådan en kvinde virkelig ikke burde stå i sådan en butik !

Altså, den kvinde som jeg snakkede med inde på Bryllupsmessen, var rigtig sød og sagde at jeg havde prøvetid i ca. 1½ time ! Og at de ville komme med gode råd, til de forskellige ting ang. kjolen pasform til mig ! :)

Så, jeg håber virkelig at det bliver en god oplevelse for mig, ihvertfald !

Og super dejligt - at du fandt din kjole et andet sted, ind i Lilly :wink:

Hehe ! :) - Jeg håber det er nogle glade ekspedienter :blush:

Håber for dig at du er booket hos Line på Amagertorv - hun var også på bryllupsmessen i BC ved jeg. Hun spurgte overhovedet ikke om min størrelse, men ramte stort set plet på alle. Jeg havde tid klokken 16 og jeg tror vi var der til 17:40 og følte intet pres overhovedet hverken på tid eller noget. :) Håber det er udtrykket for Lilly generelt og at Katina's oplevelser var en kedelig enkeltstående Lilly-svipser (men mega-øv, når det nu betyder så meget med de kjoleprøvninger!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke hvem, som jeg har bestilt til hos ? :)

Altså, kvinden som skrev det ind i deres kalender, var en yngre kvinde, eller hun så ikke så gammel ud. Så jeg kan desværre ikke sige hvad hun hedder... :o

Jeg har tid kl. 14.00 - dvs. at det faktisk er efter lukketid, at jeg skal derind :rolleyes :

Selvfølgelig, håber jeg at det bliver en fantastisk oplevelse !

Jeg er faktisk lidt bange for at begynde at tude, når jeg ser mig i de forskellige kjoler - for efter at min kæreste friede til mig, er jeg blevet utrolig følsom :)

0

Del dette indlæg

Ligesom Sommersøster fandt jeg ikke drømmekjolen hos Lilly men havde en super prøvning der. :o Det er ved at blive bedre nu, men da jeg prøvede var mine størrelser noget a la små 38 i hofte og bryst og 42 omkring maven. :) Og det var intet problem. De kan trylle med bindebånd og stivere, og om ikke andet, så kan de helt sikkert sy en kjole til, så den passer dig. :) (Men jeg tror nu at det gælder for de fleste brudekjolebutikker) Så der skal helt sikkert nok være en kjole til dig også :wink: God prøvning! :)

0

Del dette indlæg

Ja, men jeg glæder mig også super meget til at komme derind og prøve ! :)

Og håber selvfølgelig at det bliver en super dejlig og fed dag...

Ja, men nu er jeg ikke kun 38 og 42 cm :o

Jeg er skam meget større end det - men håber at jeg mindst får tabt 20 kg, inde mit bryllup.

Da jeg er på en speciel kostplan :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer