Maldini

Hår og Makeup hos Dennis Knudsen

13 indlæg i dette emne

Hej Brude

Som jer er jeg ved og undersøge hår og make up. jeg har ingen erfaring med dette da jeg ikk bruger make up mv.

Jeg ved Stylisterne hos Dennis Knudsen laver et rigtig flot stykke arbejde, men det koster 2500, det indebefatter

prøve makeup

prøve hårsætniing

de kommer hjem til dig på dagen og ligger make up og sætter hår

Er det dyrt ? hvad i i andre og kender i nogen " stylister" der er billigere ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Brude

Som jer er jeg ved og undersøge hår og make up. jeg har ingen erfaring med dette da jeg ikk bruger make up mv.

Jeg ved Stylisterne hos Dennis Knudsen laver et rigtig flot stykke arbejde, men det koster 2500, det indebefatter

prøve makeup

prøve hårsætniing

de kommer hjem til dig på dagen og ligger make up og sætter hår

Er det dyrt ? hvad i i andre og kender i nogen " stylister" der er billigere ?

Jeg synes det lyder helt ok, i forhold til at Dennis Knudsen er "kendt"... Hos min frisør koster make-up og hår alene ca. det samme (jeg tror det er 2200) og de er ikke kendte. :) Men hvis du er ligeglad med navnet, så tror jeg godt, at det kan gøres billigere. :o Men om DK så er bedre, det tør jeg ikke sige. :)

0

Del dette indlæg

Synes umiddelbart at det lyder billigt til at det er derfra. Synes at ha hørt i tv'et at det var noget dyrer, oppe omkrign 6-8000,-

Men er også sikker på, at det kan gøre billigere end det. Dog fra et andet med noget mindre kendt sted.

Nu er jeg selv så heldig, at min stedmor er frisør, så hun får æren af, at sætte mit hår på dagen. Dog skal jeg lige ha talt med en bekendt som er kosmetolog, hun skal nemlig lægge mit make-up på den dag, så vidt hun er ledig til det. Mener at prisen for make-up hos hende ligger på omkrign 500,-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På deres hjemmeside står der, at det koster 5000 kr, og så kommer der transport oveni.

Men har hørt, at de kørte tilbud på bryllupsmessen til 2500 kr, hvis man bookede tid der.

Hvor har du fået den pris fra?

0

Del dette indlæg

synes det lyder meget billigt. jeg skal give 2400 ved min stylist og det er ikke hjemme hos mig seælv men hos hende, mener det var 2900 hvis hun skulle hjem til mig.

har været hårmodel for Dennis knudsen til et bryllupsshow i magasin, og var ikke imponeret. nu skulle det også gå hurtigt osv men synes han var ret arrogant og"voldsom" ved mit hår hehe, men ok, han stod også på en scene foran 1000 mennesker og så er han nok ligeglad med hvor ondt det gør på mig, på en bryllupsdag er det nok anderledes og sikkert ikke engang ham selv men en fra hans salon.

:) synes prisen er billig og ikke for dyr

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået en mail fra dem, hvori der stod, at hvis de skulle komme hjem til mig på dagen ville det koste 6000 kr!!!

:wink::):blush::tunge::wink:-HAHA-:) :)

Så mange penge, behøver en smuk pige slet ikke at bruge på make-up og hår :) Det er jo vanvittigt!!!! Altså jeg ved godt at make-up forskønner, men der må sgi da være grænser for hvor meget de kan ændre? For 6000 ville jeg forvente en mindre ansigtsløftning :) Og måske et boobjob oveni. :o

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået en mail fra dem, hvori der stod, at hvis de skulle komme hjem til mig på dagen ville det koste 6000 kr!!!

:):blush::tunge::wink:-HAHA-:) :) :)

Så mange penge, behøver en smuk pige slet ikke at bruge på make-up og hår :) Det er jo vanvittigt!!!! Altså jeg ved godt at make-up forskønner, men der må sgi da være grænser for hvor meget de kan ændre? For 6000 ville jeg forvente en mindre ansigtsløftning :) Og måske et boobjob oveni. :o

Jeg synes også, at det er helt sindssygt!! Så dem droppede jeg med det samme. Ville dog gerne ha fået det messetilbud de kørte med :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak for jeres svar - det giver lidt en ide om det er dyrt eller billigt.

det var på messen jeg snakkede med dem og nej det er ikke dennis selv. men en rigtig sød og behagelig pige, der forstod mig helt og hvilken type jeg var

syntes heller ikke selv dennis er sympatisk, så ham ville jeg ikke ha hjem haha - men ved hans ansatte er rigtig dytige for det har jeg set. :)

0

Del dette indlæg

kan man ikke slette en tråd når den er færdig ? eller retter jeg vil gerne lukke den hvordan gør jeg det `

Du kan ikke slette tråde, det er kun superbrugere og admins, der kan. :) Men almindeligvis lader vi dem bare stå, medmindre der er noget "følsomt" i dem eller sådan noget, fordi måske er der andre der kan få gavn af dem. :) Mht. at få besked i din inbox, så sker det kun hvis du er "tilmeldt" tråden. Og det har jeg ikke helt endnu opdaget hvordan man gør, efter at forumet er lavet om :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht. at få besked i din inbox, så sker det kun hvis du er "tilmeldt" tråden. Og det har jeg ikke helt endnu opdaget hvordan man gør, efter at forumet er lavet om :blush:

Erm nu er det ikke for at være dum men der er en knap øverst hvor der står 'hold øje med emnet' - vil tro at det er den du skal bruge ;) Jeg får stadig mails om de emner jeg var 'tilmeldt' på det "gamle" forum så noget har da virket i migreringen! :):thumbsupsmileyanim:

Hov - faktisk burde man blive tilmeldt automatisk når man svarer på et emne - eller er det mon en setting jeg har fået pillet ved i kontrolpanelet? (jeg eeeeelsker settings - de er til for at lave rod i!) :)

Redigeret af Mrs Peckham-to-be
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer