ung mor

Ung mors lavbudgetbryllup - Så er det i MORGEN

315 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Idag er der 40 dage tilbage - jeg synes allerede nu at jeg har en lille bitte smule stress og sommerfugle i maven :-)

I lørdags vblev jeg poltert, så min fornemmelse holdt stik! Havde en super fantastisk dag med alle de mennesker jeg holder af.

Jeg skal nok lave en berretning, men tror jeg venter indtil jeg får billeder fra dagen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bunny_4:SÅ er der Polterabend beretning

:bunny_4:

Jeg havde jo en ide om at der ville blive holdt polterabend for mig d. 2 juni. Dels fordi at min mor har fødselsdag den 3 så det var en oplagt mulighed for at invitere os ned den 2 uden at jeg ville fatte mistanke, men så nemt var det ikke for hende, for da hun inviterede var det med påskud om at hun skulle til en SAMMENKOMST på sin fødselsdag så derfor ville hun holde det om lørdagen. - min mor ville aldrig bruge ordet SAMMENKOMST så derfor havde jeg gennemskuet hende.

Lørdag morgen kl 8.50 sidder kæresten, ungerne og jeg ved morgenbordet da min veninde dukker op, jeg var en smule rundt på gulvet da jeg ikke havde regnet med at det ville blive hen af formiddagen så det passede med at vi oprindelig skulle ha været i Lalandia. Fik besked på at pakke tøj og komme i tøjet og så afsted det gik.. Kunne se på hendes GPS at turen gik til sønderborg nærmere betegnet Guderup, hvor min mor bor..

Vi ankommer og jeg jeg kommer ind og ser HELE den flok der er samlet for at tilbringe dagen sammen med mig

post-39557-0-88473600-1338828488.jpg

Redigeret af ung mor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Polteraben forsat..

Kommer ind til en masse skønne piger, som sidder og venter på mig - den første jeg får øje på er Tina (Liv) der står med sit kamera fremme. Jeg må ærligt sige at jeg havde ikke regnet med at hun havde tid til at komme med den dag da jeg ved hvor populær herinde, så troede hun skulle ud og fotografere en smuk brud og som hun selv havde skrevet til mig så skulle hun til fødselsdag om aftenen - Men jeg blev så snydt igen, hvilket jeg er vildt glad for, for har fået mega gode billeder fra dagen. :thumbsupsmileyanim:

Vi satte os til bordet hvor der var det store morgenmads bord og der var tid til at hyggesnakke

post-39557-0-55900000-1338839573.jpg

Derefter var det tid til at køre, så vi fik organiseret os i bilerne og jeg blev kørt til Nordals - Her stoppede vi ved noget der hed Dyrvig Art

Vi skulle lave glasting hver især som vi havde lyst til. Da jeg ikke er så traditionel var de blevet enige om at der skulle laves en vase til mig. Den var inddelt i 12 felter, så hver især kunne få et felt hvori de skulle ridse et mønster og deres navn, og så bliver den brændt så den får farvene sort og guld. Glæder mig til at se resultatet.

Selv fik jeg lavet et lille kagefad med initialer og bryllupsdatoen

post-39557-0-04665200-1338839904.jpg

0

Del dette indlæg

Der arbejdes med glasset :-)

post-39557-0-81710600-1338840096.jpg

Der var sat rigeligt af med tid derude, hvilket gjorde det hyggeligt da der var tid til snak og pjat og ingen skulle stresse sig igennem noget. Det fik også Tina til at gå lidt amok med kamera og sjove ideer.. Smider lige et billede post-39557-0-18887200-1338840448.jpg

Jeg går normalt ikke med tørklæde men Tina smed det lige hurtigt på hovedet af mig og knipser løs

0

Del dette indlæg

Undskyld de store billeder - jeg ved ikke liiige hvordan jeg gør dem mindre!!

Nå men da jeg var færdig med mit fad blev jeg sat på en stol, og min svigerinde som er frisør går igang med at påsætte mine exstensions og lægge en make up..

Jeg lader billederne tale for sig selv

post-39557-0-90520900-1338840737.jpg

post-39557-0-71155900-1338840691.jpg

post-39557-0-16362600-1338840813.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

And done....

post-39557-0-30467600-1338840869.jpg

Ud i bilen igen og så afsted ind mod Sønderborg, jeg havde ingen ide om hvad der ventede mig. Fik bind for øjnene da vi kom tættere på byen og så holdt vi et eller andet sted.. :blink:

Hørte pludselig en mandestemme så blev en smule nervøs for hvad der skulle ske.. Fik fjernet tørklædet og ser så jeg står i et fotostudie, så der skulle tages Boudoir billeder af fotografX

Min mor havde været forbi min ene arbejdsplads (sexbutik) for at hente en masse tøj, sko osv. som de så måtte bestemme hvad jeg skulle fotograferes i..

Virkelig en sjov oplevelse, selvom det hele gik lidt stærk, men sådan er det når man ikke har mere tid :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik taget lidt billeder og vupti så var tiden gået..

Jeg kunne igen komme i tøjet og så gik turen hjem til min mor igen hvor der blev hyggesnakket og hendes mand stod for at grille aftensmaden til os...

post-39557-0-99137700-1338842334.jpg

Vi fik endnu engang spist os mætte med dejlig mad og dessert og herefter begyndte folk at bryde op og tage hjem ligeså stille..

Dagen gik alt for hurtigt, men det var lige i min ånd! Det var stille og roligt, ligesom jeg ønskede det..

Tak for en dejlig dag til alle de piger der var med!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer