frk.k

C&H´s bryllup - aflyst for nu.....

56 indlæg i dette emne

Læser lige din frygtelige beretning af en helvedes dag med din mor i kjolebutik, som ellers skulle have været drømmedagen (foruden brylluppet). Hun er da ikke til at regne med - din mor - hun har da vist tankerne et helt andet sted end hos menneskerne omkring hende. Hun lyder jo slet ikke til at være nærværende, når du endda siger, at du først vil tænke over kjolen, men alligevel køber den.

Jeg kan godt forstå at du har lagt hende på is og ikke snakket med hende siden... for hun kan da godt nok ikke være det bekendt!

Men hvor er det dog super, at du har din søster, som kommer hjem og tager på en RIGTIG tøse-prøve-kjole-tur med dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige en hurtig update, efter brudekjole dramaet. Bryllupet er lige pt, sat på stand by. Har stort set ikke haft kontakt med min mor siden den frygtelige dag, og det passer mig egentligt ret fint. Kjolen hænger stadig i mit skab, men skal bare slet ikke i den kjole!!! Brudekjole nr 1 fra prøvningen, er netop sat ned til halv pris, så tror jeg nupper den i stedet :) og så skal jeg jo også have minimum et nr. mindre, så måske jeg venter med at købe kjole til vi har fundet en ny dato :)

Tak fordi i har læst med. Glæder mig til denne tråd kan fortsættes med en ny dato, og med udelukkende positive oplevelser :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber at du får et bedre forløb næste gang. Og så må du sige til - så tager jeg med og prøver kjoler hvis jeg kan! Skal nok opføre mig ordenligt :bearhug: :bearhug:

Tak, er sikker på det kun kan blive en bedre oplevelse end sidst :)

er jeres bryllup aflyst? så lige din overskrift... :( ked af at høre om din kjoletur med din mor. men håber da ikke at jeg forstår rigtigt.. ?

Bryllupet er ikke aflyst, men blot udsat som jeg også har skrevet længere oppe :)

Redigeret af frk.k
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer