frk.k

C&H´s bryllup - aflyst for nu.....

56 indlæg i dette emne

Så vil jeg også have lavet mig en planlægnings-tråd. Jeg har efterhånden kigget med herinde i et halvt års tid, men ikke lige taget det sidste spring med min egen tråd - der er jo goooooooood tid endnu :griner:-

En kort præsentation:

Jeg hedder Christina, nærmer mig de 30år (20. spril) med hastige skrid, er pædagog og ELSKER mit arbejde. Min bedre halvdel hedder Harald, nærmer sig de 29år (26. april) er industritekniker. Sammen har vi Nicolas der nærmer sig 2år (8.maj) Vi har været kærester i næsten 2 år (15. april) og her vil de hurtige så se at vi ikke havde været kæreste længe inden der var en spire i maven :cheerleader3: Og nej der gik 4 måneder. Dog er det sådan at vi har kendt hinanden ret så længe - faktisk fra vi blev født, da vores mødre var veninder. Vi har endda kærestet lidt da vi var teenagere, men aldrig noget seriøst. Efter 8-10 år uden kontakt genfandt vi hinanden på facebook, og fandt ud af vi boede under 5km fra hinanden og siden da har vi været uadskillelige :iloveyou: Og ja faktisk så er vi også gift - i hvert fald på papiret, men ikke i vores hoveder. Den 7august 09 var vi på rådhuset, mest for at sikre hinanden og vores søn smile.gif Men vi er begge enige om at vi skal en tur i kirke i det helt store skrud og med fest for familie og venner :cheerleader3:

Mere kommer senere.....

To-do-liste:

Er der styr på

Under udarbejdelse

Mangler

Omgivelserne

Kirke: Skjern kirke: Skal velsignes kl 13.30 Lidt billeder

Feststedet: Mulighed 1 - Restaurant Stauning Havn Lidt billeder

Mulighed 2 - skovpavillonen i Skjern

--> Menu:

-->Drikkevarer:

Det praktiske

Fotograf: Bliver nok min fætter

Musik:

Kørsel: Min svigerfar kører os i en flot gammel mercedes

Lave budget:

Gæsteliste:

Bruden

Kjole: http://www.bryllupsk...ml/page__st__20

Sko: kan ses her

Taske

Strømpebånd

Smykker: Jeg har en fin perlekæde med tilhørende øreringe, jeg bar til min konfirmation

Lingeri

Opsætning af hår

Brudebuket

Vielsesring:

Makeup

Det kreative

Farvetema

Invitationer

Bordkort

Velkommen/Velbekomme sang her

Monogram

Bryllupskage

Favourboxes

Kirkehæfte

Oppyntning af kirke

Risposer

Andet

Navneændring:

Ønskeseddel

Redigeret af frk.k
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Måske jeg skulle sætte lidt billeder ind af kirken også :cheerleader3: Vi skal giftes i Skjern kirke. Vi er begge vokset op i skjern, konfirmeret i kirken og vores søn er døbt i den kirke. Og så synes jeg bare den er så smuk :thumbsupsmileyanim:

Kirken udefra:

2ym6ij6.jpgt82oty.jpg

Kirken indeni:

20h3rza.jpgaddrip.jpg

Redigeret af frk.k
0

Del dette indlæg

Vi er i fuld gang med at kigge efter feststed. Vores drøm har altid været skovpavillonen i Skjern, men synes godt nok det er dyrt at leje :blink: Det ligger inde midt i en skov og er bare så romantisk både inde og ude :loveboard: Jeg har virkelig ikke lyst til at gå på kompromis med dette sted, og tænker at så må der jo bare spares andre steder...

Vi har dog også kig på restaurant stauning havn som også bare lige er os - smuk beliggenhed med smuk smuk udsigt over havnen :loveboard:

I får lige lidt billeder

Skovpavillonen: Beklager de små billeder

246w1n8.jpg2n1c31l.jpg

Restaurant stauning havn:

29uumnn.jpg289hgz5.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstaa dig med hensyn til stedet - jeg synes nu at begge steder ser rigtig skoenne ud og det kan blive det smukkeste bryllup begge steder. Der er jo ogsaa bare noget med bryllup ud til vandet :)

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstaa dig med hensyn til stedet - jeg synes nu at begge steder ser rigtig skoenne ud og det kan blive det smukkeste bryllup begge steder. Der er jo ogsaa bare noget med bryllup ud til vandet :)

Det er bestemt skønne skønne steder begge to. Jeg er måske også lidt bange for at skovpavillonen bliver for stort. Vi har en gæsteliste på 40 gæster og jeg bryder mig ikke om at der er for langt i mellem gæsterne. Omvendt så vil jeg også gerne have god plads til musik og dans.... Det er ski ikke nemt ;)

0

Del dette indlæg

Det er bestemt skønne skønne steder begge to. Jeg er måske også lidt bange for at skovpavillonen bliver for stort. Vi har en gæsteliste på 40 gæster og jeg bryder mig ikke om at der er for langt i mellem gæsterne. Omvendt så vil jeg også gerne have god plads til musik og dans.... Det er ski ikke nemt ;)

Nej, det er det ikke, men det er ogsaa lidt hyggeligt :) Har I hoert om de er ledige begge to?

0

Del dette indlæg

Nej, det er det ikke, men det er ogsaa lidt hyggeligt :) Har I hoert om de er ledige begge to?

Ja de er begge ledige :) Og begge steder sige at vi skal være hurtige da det er i konfirmationstiden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, ja, det giver jo lidt pres... Jeg vil nok sige mht stoerrelsen, at det er nemmere at goere et sted mindre end stoerre, hvis du forstaar. Du kan altid haenge tyl eller organza op, saa det optisk blive lidt mindre. Men tag da ud til skovpavillionen og lav en lille plan over opstillingen, saa I har et bedre billede af stoerrelsesforholdene. I har sandssynligvis vaeret derude, men alligevel...

0

Del dette indlæg

Skovpavillionen ligner faktisk meget det sted jeg spillede sidst jeg var i Holstebro men nu siger du at det ligger i Skjern (det er noget med Matador i min verden). Er det samme sted som jeg tænker på (i Holstebro) ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej Skjern og Holstebro er to forskellige byer i Jylland :thumbsupsmileyanim:

Men der er også en pavillon i Holstebro som er meget brugt til fester, den ligger i Anlæget.

Just præcis :thumbsupsmileyanim:

Og de ligner OVERHOVEDET IKKE hinanden - hverken inde eller ude :biggrin: Og de hedder heller ikke det samme ;) Den i skjern hedder skovpavillonen og den i Holstebro hedder anlægspavillonen - så er det på plads :griner:- Men smukke steder er de begge. Bor et stenkast fra den i Holstebro, og er opvokset meget tæt på den i skjern :)

Her er lige et billede af den i Holstebro - ikke så stort men det eneste jeg lige kunne finde

3309xyr.jpg

0

Del dette indlæg

[Just præcis :thumbsupsmileyanim:

Og de ligner OVERHOVEDET IKKE hinanden - hverken inde eller ude :biggrin: Og de hedder heller ikke det samme ;) 3309xyr.jpg

Nej det kan jeg godt se ud fra billederne. Det er nok den runde form som begge har jeg hæfter mig ved. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ved at være længe siden jeg har skrevet herinde :blush: Der har bare været så meget andet at tænke på de sidste måneder. Vi er flyttet i et lækkert hus med masser af plads og MASSER AF HAVE :toot: Det har fået os til at genoverveje muligheden for at holde vores bryllup i haven, som egentligt var vores første plan. Vi er nok bare ikke typen der holder fest på et fint og fornemt sted, med fint mad og dyre vine, men mere typen der smider en gris på grillen og skyller efter med en kold fad-bamse :rolleyes: Vi befinder os bare bedst i hyggelige og afslappede omgivelser med dem vi holder af :)

Det var lige lidt nyt input til tråden....

0

Del dette indlæg

Jeg er helt med - lyder skoent med havebryllup og selvom det er afslappet kan det jo godt piftes lidt op og blive helt vidunderligt med gris paa grill, kolde oel og dans i graesset :7himmel:

Nok faar vi gode vine, for HTB er somelier, og maden er top, for familien har restaurant, men vores bryllup bliver et havebryllup i dansk/italiensk stil og jeg regner med at det bliver afslappet, prosecco-like med masser af dans, varme og hygge :)

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Hold da helt op - så gik der lige 4 måneder uden et eneste skrevent ord i denne tråd... Nå men der er jo sket lidt. Jeg skal ringe til præsten her kl 16 og snakke med ham om den forestående velsignelse. Vi er gået helt væk fra de to steder vi ellers gerne ville holde festen. Menuen er stort set på plads. Og det vigtigste af det hele

JEG SKAL TIL MIN FØRSTE BRUDEKJOLEPRØVNING PÅ FREDAG :loveshower::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Ih hvor jeg bare glæder mig :) Min søster skal med, hun bor i københavn så det bliver bare så godt at få en rigtig tøsetur kun hende og mig :cheerleader3:

Ja og så er jeg langt om længe startet på mit vægttabsprojekt, så må vi se hvor meget jeg kan nå at smide inden kjolen skal være på plads :c166:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer