Sign in to follow this  
Followers 0
Guest pial

Billige kagestativer

8 posts in this topic

Jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvor man kan købe billige kagestativer? Jeg har besluttet mig for at lave kagen selv sammen med min mor og søster, og skal derfor have fat i et kagestativ. Vi bliver omkring 80-85 mennesker og jeg vil derfor have et stativ med min. 4 kager i højden, og jeg vil gerne have et hvor kagerne er forskudt fremfor lige over hinanden. Jeg vil også helst have at kagerne er samme størrelse i alle lag..

Er der nogle søde brude derude der ved hvor man kan få sådan et stativ billigt? Er der evt. nogen der har et der er brugt til salg?

0

Annonce ♥

Min mor lejede en gratis hos en bager; dvs. hun betalte 1000 kr. som hun fik igen, da hun afleverede den. Var det måske en mulighed?

0

Jeg har dette stativ, som jeg er super glad for

0

Annonce ♥

Tak for svar, og gode ideer!!

@ung mor.. Jeg har godt kigget på det stativ men var lidt bekymret over at pladerne ikke er så langt fra hinanden i højden. Det ligner lidt at der kun er plads til nogle flade kager!? Er det rigtig eller bare billeder der driller? Kan du fortelle mig ca hvor høje kager der er plads til?

Kh

pial :)

0

Jeg er lige i skole så kan ikke måle det pt - men skal nok tjekke op på det senere:-)

Jeg har gjort sådan at jeg har lavet hver kage på en plade, så de bare kunne sættes ind på stativet, da man ikke kan transportere stativet med kager på.

se evt min kagetråd, hvor jeg har brugt stativet

0

Jeg er lige i skole så kan ikke måle det pt - men skal nok tjekke op på det senere:-)

Jeg har gjort sådan at jeg har lavet hver kage på en plade, så de bare kunne sættes ind på stativet, da man ikke kan transportere stativet med kager på.

se evt min kagetråd, hvor jeg har brugt stativet

Det lige sådan et stativ jeg gerne ville have tak for det... :)

0

Annonce ♥