Tyara

Den blå kjole!!

11 indlæg i dette emne

Endelig fik jeg taget et par billeder af mig i kjolen, i dag da jeg var hos skrædderen. ;) Jeg synes godt nok den gør mig lidt bred fra siden... :griner:--HAHA-

Men den er flot, og jeg er vild med den, og det er det vigtigste - min familie, og min kæreste, ved jo altså også godt at jeg ikke ligner en model. ;)

Jeg skal stadig brude min mors fine, gamle slør som et sjal over skuldrene, men det kom desværre ikke med på billedet - det må I vente med at se til de officielle billeder. ;)

post-42-1088256935.jpg

Redigeret af Tyara
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Tyara!

Det er en meget meget flot kjole du har fundet dig, er meget glad på dine vegne, når jeg tænker tilbage på, hvad du ikke har måtte igennem med den forrige kjole.

Men heldigvis har du fundet en anden smuk en.

Hvad skal du have lavet hos skrædderen?

Knus fra

Pernille

:griner:--HAHA--HAHA-:):):lol:

0

Del dette indlæg

Hvad skal du have lavet hos skrædderen?

Den skal bare lægges lidt op foran, så jeg ikke træder i den, og så skal stropperne kortes en smule af og have påsat lingeri-stropper for at holde BHen på plads. :griner:- Og så sætter hun en transe (st?) i så man kan hægte slæbet op senere under festen.
0

Del dette indlæg

det er en virkelig smuk kjole du har fundet og jeg vil sige at den kan du helt sikkert være helt 100 % tilfreds med.

Hvor er du har købt den og hvad kommer du af med?? Stilen er nemlig noget lig det samme jeg ønsker mig

Thessis

Den er købt hos Panayotis i Odense - fabrikssalg. jeg gav 5000 for den, men originalpris var 10000 - ikke dårligt!

Den er til salg efter d. 17/7 hvis det skulle være..... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer