Ladydee

M+R 5/5/2012 <3 DET SKRIDER FREMAD IGEN!

48 indlæg i dette emne

Efter jeg nu har siddet og kigget rundt på andres bryllupsplanlægningssider, kan jeg se en masse fordele i at have min egen

- ikke mindst den konstruktive kritik som i skønne Zilla'er kommer med, når man ligger ideer ud = det giver en masse stof til eftertanke, som hjælper en frem til at tingene bliver 100 % perfekt til den store dag!! :thanks:

(dette er IKKE ment som kritik!! men et STORT klap på skulderen for jeres ærlige meninger!!!)

Jeg kaster mig ud i det, og håber jeg kan finde ud af det GP

VH.

Rikke :rolleyes:

PRÆSENTATION AF MIG biggrin.gif

Mit navn er Rikke, og jeg er sammen med Morten - en fantastisk ung mand, som er et år ældre end mig.

Vores bekendtskab går tilbage til efterskolen, hvor der ingen kontakt var overhovedet! Meeen.. så kom den her fantastiske gensynsfest tilbage i 2007, hvor vi endte med at være sammen, og blev derefter temmelig hurtig kærester.

Det udviklede sig til, at han flyttede tandbørsten om i min lejlighed, og efter 14 dage boede vi mere eller mindre sammen. Han havde stadig sin gamle lejlighed, men den var "lejet" ud til en kammerat blush.gif

Efter et år købte vi et super lækkert hus sammen her i Herning.

I marts 2010 rejste vi til USA hvor vi blev gift d. 25/3/10 uden familiens kendskab :fløjt: (det skal lige siges, at dette bryllup ikke var en pludselig indskydelse, men planlagt hjemmefra)

Dette har betydet, at familien har "krævet" en fest som "undskyldning", og det vil vi selvfølgelig gerne give dem :tunge:

Så nu er det planlagt = vi siger ja til hinanden d. 5/5/2012 under en velsignelse her i Danmark, med HELE den pukkelryggede familie omkring os.

Den dag er også lidt speciel for os, da vi har været sammen i 5 år.

Det er noget vi begge ser frem til, og manden min er da også en stor del af planlægningen, meen, må nok indrømme at jeg sidder tungest på det hele og så kommer manden med hans meninger om mine ideer :griner:-

Det var historien om vores liv sammen indtil nu :7himmel:

VH. Rikke biggrin.gif

Et lille billede fra vielsen i USA skal i da have lov til at se :cheerleader3:

Billede fra LAS VEGAS

PLANLÆGNING OG HUSKELISTE

Overhovedet ikke styr på

Er igang med at ordne

Endelig styr på

De praktiske ting:

Dato - HER

-Kirke - HER

-Kørsel

-Feststed - HER

-Fotograf -HER

-Kokken - HER

- Musik

-Maden - ideer - HER

-Maden - endelig menu

Brudepiger

Det kreative:

-Farvetema - HER

-Invitationer – prøver -HER -HER

-Invitationer – færdige resultat

-Bordkort – prøver

-Bordkort – færdige resultat

-Menu kort – prøver

-Menukort – færdige resultat

-Bordpynt - ideer -HER

-Bordpynt - endelige planer

-Bordplan

Tøjet og tilbehør:

-Kjolen

-Sko

-Slør / hårpynt

-Frisør

-Mandens tøj

-Sko

-Ringe

Blomster:

-Brudebuket

-Knaphulsblomster

-Ideer til blomsterdekorationer -HER

-Blomsterdekorationer

Efter jeg nu har siddet og kigget rundt på andres bryllupsplanlægningssider, kan jeg se en masse fordele i at have min egen

- ikke mindst den konstruktive kritik som i skønne Zilla'er kommer med, når man ligger ideer ud = det giver en masse stof til eftertanke, som hjælper en frem til at tingene bliver 100 % perfekt til den store dag!! :thanks:

(dette er IKKE ment som kritik!! men et STORT klap på skulderen for jeres ærlige meninger!!!)

Jeg kaster mig ud i det, og håber jeg kan finde ud af det GP

VH.

Rikke :rolleyes:

PRÆSENTATION AF MIG biggrin.gif

Mit navn er Rikke, og jeg er sammen med Morten - en fantastisk ung mand, som er et år ældre end mig.

Vores bekendtskab går tilbage til efterskolen, hvor der ingen kontakt var overhovedet! Meeen.. så kom den her fantastiske gensynsfest tilbage i 2007, hvor vi endte med at være sammen, og blev derefter temmelig hurtig kærester.

Det udviklede sig til, at han flyttede tandbørsten om i min lejlighed, og efter 14 dage boede vi mere eller mindre sammen. Han havde stadig sin gamle lejlighed, men den var "lejet" ud til en kammerat blush.gif

Efter et år købte vi et super lækkert hus sammen her i Herning.

I marts 2010 rejste vi til USA hvor vi blev gift d. 25/3/10 uden familiens kendskab :fløjt: (det skal lige siges, at dette bryllup ikke var en pludselig indskydelse, men planlagt hjemmefra)

Dette har betydet, at familien har "krævet" en fest som "undskyldning", og det vil vi selvfølgelig gerne give dem :tunge:

Så nu er det planlagt = vi siger ja til hinanden d. 5/5/2012 under en velsignelse her i Danmark, med HELE den pukkelryggede familie omkring os.

Den dag er også lidt speciel for os, da vi har været sammen i 5 år.

Det er noget vi begge ser frem til, og manden min er da også en stor del af planlægningen, meen, må nok indrømme at jeg sidder tungest på det hele og så kommer manden med hans meninger om mine ideer

Det var historien om vores liv sammen indtil nu :7himmel:

VH. Rikke

Et lille billede fra vielsen i USA skal i da have lov til at se

Billede fra LAS VEGAS

PLANLÆGNING OG HUSKELISTE

Overhovedet ikke styr på

Er igang med at ordne

Endelig styr på

De praktiske ting:

Dato - HER

-Kirke - HER

-Kørsel

-Feststed - HER

-Fotograf -HER

-Kokken - HER

-Maden - ideer - HER

-Maden - endelig menu

Brudepiger

Det kreative:

-Farvetema - HER

-Invitationer – prøver -HER -HER

-Invitationer – færdige resultat

-Bordkort – prøver

-Bordkort – færdige resultat

-Menu kort – prøver

-Menukort – færdige resultat

-Bordpynt - ideer -HER

-Bordpynt - endelige planer

-Bordplan

Tøjet og tilbehør:

-Kjolen

-Sko

-Slør / hårpynt

-Frisør

-Mandens tøj

-Sko

-Ringe

Blomster:

-Brudebuket

-Knaphulsblomster

-Ideer til blomsterdekorationer -HER

-Blomsterdekorationer

Redigeret af Ladydee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores danske vielses dato er d. 5/5/2012 kl. 14.30

Vi skal vies i Fredens Kirke, Herning.

Festen skal holdes i nogle festlokaler som ligger her i Herning (der er desværre ikke nogle billeder af stedet :unsure: )

Kokken er en ven til noget familie på mandens side, som laver FANTASTISK mad!!!

Forslag til maden:

Forret:

Grillede kæmperejer på ruccola salat med flutes evt. stegt i olivenolie

Hovedret:

Lammesteg med smørstegte kartofler, sauce, bønne-tomat salat og en anden slags blandet "grov" salat.

Dessert:

Lækker chokoladekaloriebombe kage med hjemmelavet is,

vi har snakket om vanillie is og så en frugt is med f.eks. skovbær eller hindbær. (Bare ikke jordbær!)

og så pyntet lidt med frisk frugt som passer til.

Natmad:

Hotdogs og pizza ;)

Jeg vil meget gerne høre jeres mening om menu'en, da vi har været meget i tvivl om at servere lam, da det ikke er alle som bryder sig om det...

- men vi har også været egoistiske og sagt, at der er ingen som tager hensyn til at min mand f.eks. ikke kan lide fisk, og at man aldrig kan ramme noget som alle kan lide..

Vi har ligeledes snakket om muligheden kunne være at servere 2 slags kød, men syntes det er meget svært!!

post-47532-0-53425200-1299438785.jpg

Redigeret af Ladydee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes personligt I skal servere lamsebamsen - og så give nogle af dem der "tror" de ikke kan lide lam en god oplevelse :rolleyes::wink::biggrin:

Dejligt billede at sende hjem - og SMUK kjole. Men du skal vel ha en ny, kunne jeg forestille mig? :c166:

Jeg tror altså også vi er mest på lammet - ham kokken som kommer laver det så det næsten smelter på tungen!!

- folk kunne jo også gå hen og blive overrasket over hvor godt det egentlig smager :rolleyes:

Planen er faktisk at jeg skal "genbruge" kjolen, hvis jeg kan passe den :c166: Skal have barn her til Maj, og har hørt fra dem jeg kender at man tager så frygtelig meget på under barsel.. Men har et helt år til at komme af med "hvalpefedtet" igen, så satser på min egen kjole.. Er nemlig helt vild med den :cheerleader3:

Der er nemlig ingen, udover manden min som har set mig i den, udover på billeder..

0

Del dette indlæg

haha min mor ville slå mig ihjel hvis jeg lige sendte sådan et bilelde, vi var i las vegas sidste år og snakkede også om at gøre det, men tror ikke vores familie ville synes det var så sjovt hehe, godt jeres gjorde :thumbsupsmileyanim:

SYnes klart i skal severe lam! vi har også valgt at vælge noget mad VI kan lide, og så er det bare ærgeligt hvis nogle ikke kan. uanset hvad man vælger næsten vil der altid være nogen der foretrækker noget andet, sådan er det bare.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes dælme det er modigt af jer i tør gifte jer uden at fortælle familien det.. Gjorde jeg sådan noget tror jeg at jeg ville blive gjort arveløs lige på stedet :blink: ¨

Ang. menúen ville jeg også bare vælge lam, der er jo trods alt jeres dag.. Man kan eventuel tilføje en anden slags kød, måske noget fjerkræ mest fordi jeg synes det er meget rart der er mere end en slags kød, så er man jo nødt til at gå flere gange for at nå at smage det hele. :biggrin:

Men vælg hvad i helt vil have.

Jeg glæder mig til at følge med i tråden..

Og rigtig flot kjole du har på, kan godt forstå hvis du vil genbruge den..

0

Del dette indlæg

Der var da nogle skuffede folk iblandt familien.. Især min storesøster som jeg har et MEGET tæt forhold til blev meget skuffet og sur.. Men da hun lige havde "slugt kamelen" måtte hun indrømme, at det jo var fedt at vi havde kunnet holde det hemmeligt..

Vores forældre forstod pludseligt, hvorfor vi havde sagt at hvis de kom til Las Vegas den dag ville vi gerne tage den med ud og spise et rigtig lækkert sted, så vi kunne fejre den store dag sammen.

- manden min blev 25 den dag også, så de troede det var det vi hentydede til :rolleyes:

Efterfølgende har en del af mine kusiner fået af vide, at det stunt kan de lige vove på at gøre efter!! hehe :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:FARVEKORT :cheerleader3:

Ja så blev der også lige lavet farvekort til vore bryllup.

Vi har holdt os til sort, fordi vi altid skal være på tværs og imod alle andre, som min familie siger..

Og så syntes både manden og jeg, at farven er vildt stilet og elegant! :balloons:

post-47532-0-55301600-1299503863.jpg

0

Del dette indlæg

PRØVE INVITATION - Se bort fra skæve kanter og skrift

:rolleyes:

Den første invitation er lavet - papiret i midten skal ikke være alm. hvid, men det der lidt gennemsigtige, plastickpapir :blush:

Bagpå skal der stemples Information på med sølv-skrift, så det bliver ens og samme størrelse hele vejen hen :fløjt:

post-47532-0-39807700-1299505947.jpg

post-47532-0-10301500-1299505960.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IDEER TIL BORDPYNTEN

Hjerterne er lavet på samme måde som dem der hænger på kortet. Ideen var at der skulle ligge nogle stykker sammen rundt omkring mellem lysene og blomsterne.

Modeldukkerne skal males enten sølv eller sort, og skal holde menu-kortene. De kan fåes i både dame og herre-modeller, så går lidt med tanken om, at de skulle stå sammen som par, og holde kortet sammen.. :griner:-

Jeg syntes det er en sjovere ide og meget anderledes :rolleyes:

post-47532-0-25059200-1299507039.jpg

post-47532-0-74897600-1299507045.jpg

post-47532-0-01093300-1299507059.jpg

post-47532-0-06935700-1299507068.jpg

0

Del dette indlæg

PRØVE INVITATION - Se bort fra skæve kanter og skrift

:rolleyes:

Den første invitation er lavet - papiret i midten skal ikke være alm. hvid, men det der lidt gennemsigtige, plastickpapir :blush:

Bagpå skal der stemples Information på med sølv-skrift, så det bliver ens og samme størrelse hele vejen hen :fløjt:

Det ser dælme godt ud :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer