Ladydee

M+R 5/5/2012 <3 DET SKRIDER FREMAD IGEN!

48 indlæg i dette emne

Super flot invitationer, elsker alt der laves med nodepapir :loveboard:

Og mega fed ide med dukkerne - din tråd er allerede guld værd for alle inspirationshungrende DIY-zillas :hug:

Mange tak!! :thanks:

Jeg havde været ved at tænke på, om jeg havde for travlt og lagde for meget ud.. Men kan jo se at alle andre også gør det, og jeg har fået rigtig meget hjælp af deres sider, så vil gerne selv bidrage så meget som muligt :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey velkommen til! :balloons:

Havde set dig i et par andre tråde, og var SÅ forvirret over hvorfor du havde sådan et flot brudepar som avatar når I først skulle giftes i 2012. :tunge: Men der var jo så en forklaring :wink: SKØNT billede og SKØN kjole! Synes det er meget romantisk at du vil genbruge den, hvis det er muligt. :loveboard:

Og helt vildt flotte invitationer! GP

0

Del dette indlæg

Velkommen til....

Kan se vi skal giftes samme dato. Synes godt nok du har nået at planlægge meget allerede. Og jeg synes at jeg var småtosset over allerede at begynde på invitationer osv. Men kan jo se at jeg ikke er den eneste, det er dejligt.

Glæder mig til at følge din tråd.

0

Del dette indlæg

Velkommen til....

Kan se vi skal giftes samme dato. Synes godt nok du har nået at planlægge meget allerede. Og jeg synes at jeg var småtosset over allerede at begynde på invitationer osv. Men kan jo se at jeg ikke er den eneste, det er dejligt.

Glæder mig til at følge din tråd.

Jeg bliver nød til at få ordnet meget af det kreative nu her, da der kommer baby engang i Maj og tror tiden derefter bliver lidt presset hvis jeg skal sidde og klippe klistre i flere timer hver dag - man vil jo gerne nyde vidunderet :rolleyes:

Og du er ikke tosset bare fordi du også er startet - jeg har været igang med planlægning i et år allerede :fløjt:

- man vil jo så gerne at alting er så perfekt den dag :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PUHAAA :blink:

Syntes det er svært at få styr på det med musikken.. Og temmelig dyr fornøjelse egentlig..!!

Men jeg vil dog alligevel ikke "nøjes" med det næstbedste, fordi musikken for mig er så vigtig..

Ihhh bliver skør!!! :huh:

Tror lige jeg vender tilbage til musikken om nogle dage, og så koncentrere mig om det kreative istedet.. GP

0

Del dette indlæg

Vildt flotte invitationer. er noderne valgt fordi i kan noget med musik eller bare tilfældigt?

Det eneste med musik jeg kan, er at skråle under bruseren, og har fået af vide det ikke lyder videre godt.. :fløjt:

- Det ser endnu værre ud med mandens musikalske evner :blink:

Noderne er egentlig valgt udfra jeg syntes det er mega fedt, og så fordi det skulle være lidt anderledes..

Jeg havde først tænkt på, at der skulle være en stribe hvor der stod "bryllup" i forskellige str. og skrift som er så moderne, men blev enig med mig selv om at det var lidt kedeligt..

og tak :thanks:

0

Del dette indlæg

:toot: HIP HIP HURRA :toot:

Så kom der styr på fotografen!!!

Har valgt en her fra Herning som hedder Peter Skjold - han er rigtig dygtig, og tager billeder i den stil jeg kan lide :balloon:

Så mangler der bare lige det med musikken.. Godt der stadig er et helt år endnu!!! :griner:-

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo men omvendt så falder jeres bryllup midt imellem alle konfirmationsfesterne, hvilket kan have en betydning.

Først og fremmest skal I jo gøre op med jer selv hvad det bedste så er i jeres målestok, for folk er jo forskellige.

Der er dem der bare vil have livemusik og så bliver det nemt en dyr fornøjelse for udover bandet skal man ofte have en pianist o.l. under middagen og måske en musikløsning til senere.

Men der er også en del som hælder til den mere kompakte (og originale musik) løsning som vi m.fl. leverer og det er knap så dyr en løsning. Specielt ikke når man tænker på at I her er dækket ind med musik under hele festen.

Nu kan jeg se at I skal giftes i Herning og selv om vi da af og til spiller over there, så vil jeg da klart anbefale jer at indhente et tilbud fra vores kollega Jesper Brock, Flashlight-gruppen.dk hvis sådan en løsning kunne være interessant. De er fra Fredericia og er ligesom vi vant til at levere musik til bryllupsfester og andre voksenfester.

0

Del dette indlæg

Jeg har 3 meget nære veninder, som skal være mine brudepiger.

De 3 kan se på en sms hvis jeg f.eks. lyver omkring hvordan jeg har det (altså pynter på historien)

De kan se på mig med det samme om der er noget jeg skal fortælle..

Ja selvom vi ikke ses særlig tit, kører snakketøjet i flere timer i streg når vi ses :loveboard:

Jeg har spurgt dem alle 3, og de var alle meget stolte af at blive spurgt.

Jeg har dog bestemt, at deres kjoler ikke skal være ens. De skal have det outfit på som de syntes passer bedst til dem :thumbsupsmileyanim:

Vi skal have en rigtig hyggeaften aftenen før brylluppet hvor der bare skal pjattes, hygges og snakkes!!

Og på selve dagen skal de hjælpe mig igennem med mange af de praktiske ting, som at blive klar, gøre mig i stand inden døren åbnes i kirken, hjælpe med gaverne og hvem de er fra osv.

Det er utroligt at man kan glæde sig så meget, når der stadig er over et år :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Åhh som jeg dog går og smiler for tiden :cheerleader3:

Brylluppet for egentlig ikke den store opmærksomhed, det gør til gengæld dem KÆMPE mave jeg render rundt med for tiden - om under 10 uger kan jeg nemlig (forhåbentlig da!) kalde mig for moar til en lille pige!!! :loveboard:

Min mand render rundt og er ligeså glad, så glæden herhjemme er helt i top!!!

Nåh.. Bryllup :rolleyes: Har fundet en ide til hvordan vores blomster på bordene skal se ud.

Jeg er (sammen med manden) blevet enig om, at det ikke skal være for stort og voldsomt, men sødt og enkelt, for at bryde det sorte og sølv som bordet vil være præget af.

Har ingen anelse om hvad det koster, men der er heldigvis lidt tid til endnu.

Vi har snakket om, at man evt. kunne sætte nogle sorte og sølv hjerter i på en tråd, så farvetemaet blev ført med over på blomsterne også, men det ved vi ikke endnu. :rolleyes:

post-47532-0-22280000-1300897251.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, hvor det lyder til du har meget at glæde dig til for tiden :thumbsupsmileyanim: Lagde også lige mærke til at vi skal giftes samme dag :toot: Synes det virker som om du har meget klaret allerede, men kan sagtens forstå dit argument med at du gerne vil bruge tiden nu inden fødslen, så du kan bruge tiden efter på at nyde vidunderet. :7himmel: Glæder mig til at følge din planlægning, vi er nogle stykker der kan tælle ned sammen :wink:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke.

Et lidt forsinket velkommen til :balloons:

Jeg synes sørme vores historier ligner lidt hinanden, omend vidt forskellige... Vi tager til New York, dog ved familien det, og holder så bryllup herhjemme til efteråret. Jeg skal have samme kjole på begge gange, synes det er en rigtig fin måde at forbinde de to bryllupper på :loveboard:

Glæder mig til at følge dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære BZ

Hvordan er det nu det er, med de ting bruden skal bære til brylluppet?? :help:

Jeg kan huske:

Blåt

Gammelt

Lånt

Er der flere?????

:rolleyes:

Du skal også have noget nyt. :)

Det blå symboliserer troskab

Det nye symboliserer det nye liv, du går ind til

Det gamle symboliserer det, som du tager med dig, fra dit gamle liv

Det lånte "skal" være fra en lykkelig gift kvinde, så hendes lykke kan smitte af på dig. :)

Derudover er der nogen, der har en sølv sixpence (eller en halvtredsøre) i skoen, hvilket skulle give rigdom, og så er der en en gammel dansk (tror jeg nok?) tradition om at du skal have noget rødt på, som skulle holde onde ånder væk (jeg mener, at der var grunden... Det kan også være, at det er noget med at det symboliserer passion, der er vist flere tolkninger) :)

Så er der bare at vælge, hvor meget du vil følge, og hvad du vil droppe :wink:

0

Del dette indlæg

Hmm.. gad vide om min kjole fra USA kan genbruges som noget gammelt :rolleyes: hehe

Jeg vil gerne undvære den mønt i min sko - er ikke så god til det med højhælede i forvejen så tror absolut ikke det bliver bedre med en ekstra bule :fløjt:

Jeg ved ikke hvad jeg følger, ender nok med det hele fordi jeg syntes det er en lidt sjov tanke :blush:

1000 tak for svaret :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

PUHA alle de ting der sker i hjemmet for tiden!!

Jeg har syet baby-ting til den store guldmedalje.. Men kan endelig se sengetøj, gardiner, sengerand, sækkestol osv. færdig!! :cheerleader3:

- Nu mangler vi bare, at Lillepigen vil melde sin ankomst!! Har termin på torsdag d. 19/5, så det er ved at være snart..!

Heldigvis har jeg kunnet tænke lidt bryllup også, når baby-tingene hang mig ud af halsen, så nu tror jeg nok at kørsel er på plads også for vores vedkommende, fra kirken og til feststedet :thumbsupsmileyanim:

Min skøre onkel har købt en rigtig fin veteranbil, og uden vores tilstedeværelse har ham og min fætter aftalt at de skal køre os rundt i byen, serverer champagne for os osv. så det har vi sagt ja tak til :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil lige prale lidt, det må man gerne - dette handler dog ikke om brylluppet (som jeg ikke har tænkt ret meget på den sidste tid... :S ) men om vores skønne datter, Mynthe, som kom til verden d. 28. maj :D :loveshower:

Hun er dejlig nem, så nu er jeg klar til at fortsætte planlægningerne osv. til vores kommende velsignelse d. 5. maj 2012 :denmarkflag:

(På billedet er Mynthe 12 timer gammel)

post-47532-0-28601400-1314137472.jpg

Redigeret af Ladydee
1

Del dette indlæg

Så er invitationerne ENDELIG lavede færdige.. Og antallet af inviterede ramte 94 mennesker.. og så har vi plukket i vennerne og fjernet nogle par, som vi mente ikke nødvendigvis behøvede at komme med :blink: (HÅBER IKKE, det ender med sure miner....!)

Invitationerne bliver sendt ud/afleveret her mellem jul og nytår- julefrokoster er nu smart :tunge:

Nu kan invitationer, og musik tjekkes af, FANTASTISK!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer