Guest janni+2

Milepæl

10 indlæg i dette emne

Så er vi nået til endnu en minepæl.

5 måneder igen...

5 måneder lyder som god tid, men syntes stedig vi har mange ting der skal på plads.

Vi har været igang med at ombygge vors første sal og det er endelig helt slut. Dette er første weekend hvor Peter ikke går deroppe og arbejder. Han har lavet nogle småting, men slet ikke som de sidste 4 måneder. Vi har aftalt at nu skal det stå på bryllup.

På onsdag skal vi ind i Inspiration, som holder en bryllupsaften. Hvis amn opretter en ønskeliste den aften får man en lille gave. Man kan smage på bryllupskager og få inspiration til borddækning osv. Det skal nok blive hyggeligt.

Så skal jeg ud til min frisør og klippes på onsdag. Det er jo en frisør jeg ikke kender men har fået anbefalet, så derfor tage vi lige en almindelig klipning og så kan vi få snakket sammen der om hvad jeg er til og hvad hun har af forslag. Hun har en del erfaring med håropsæt og makeup, så det glæder jeg mig til.

Bryllupskagen har jeg fået i tankerne selv at lave, lavede en fødselsdags kage til min søn igår, den var bare så lækker. Så har fået blod på tanden og skal bare igen med at prøve mig frem.

Tror tøjet til manden bliver noget af det næste vi skal have kigget efter, samt ring skal vi ud og finde i samme butik som jeg har købt min kjole.

Men får da helt killer i maven, kun 5 måneder igen....

Knus janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer