majbritt83

Søger gode forslag til 'købe'-underholdning

9 indlæg i dette emne

Vi skal til noget familiebryllup i sensommeren, og vil derfor høre om der er nogen af jer der kender, har gode erfaringer eller ideer til nogle man kan booke til at komme og lave noget underholdning til brudeparret.

Også gerne noget, hvor der kan flettes noget personligt ind.

Brylluppet skal holdes i midtjylland.

Redigeret af majbritt83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne jo også være en Mr. Mox eller Illusune. Dog er det jo ikke noget som relaterer sig til parret og man skal på at det ikke er noget som skal vare for lang tid da tidsplanen som regel er stram.

0

Del dette indlæg

Der er også de tjenere som render rundt og laver mærkelige ting. Det er som regel ret sjovt. De tager fat i både gæster og brudepar og laver lidt sjov alt efter hvad man aftaler med dem.

Kan ikke lige huske, hvad de hedder, men kan finde ud af det til dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør jeg så. De hedder Tjenerstaben. Der er også "De skøre Tjenere". Begge er gode men personligt var jeg mest imponeret over Knud og co. fra Tjenerstaben. I skal tale med en der hedder Lisa Ellevang Rasmussen hos tjenerstaben.dk. Lisa er iøvrigt også en rigtig dygtig pianist.

0

Del dette indlæg

Hej :0)

Jeg har booket stripper åse til at komme til vores bryllup - hun kommer først sidst på aftenen og så hende i det program der hedder party i provinsen på tv2. Hun er så dejlig ligetil og ved at mikael vil elske det. Held og lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :0)

Jeg har booket stripper åse til at komme til vores bryllup - hun kommer først sidst på aftenen og så hende i det program der hedder party i provinsen på tv2. Hun er så dejlig ligetil og ved at mikael vil elske det. Held og lykke

Ihh det lyder da mega fedt ,, hvor meget skal du give for at hun kommer ud ? Var da helt sikker på det var noget jeg også godt kunne finde på :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer