Gantzel21

Baronens Dagligstue

2 indlæg i dette emne

Vi skal holde vores bryllup på Baronens Dagligstue, et dejlig sted hvor vi har holdt de fleste familiefester. Det har dog kun været fødselsdage og konfirmationer og ingen helaftensarrangementer. Da det jo er surt hvis noget går galt i løbet af aftenen med tid etc. ville jeg gerne høre fra jer der har holdt bryllup eller været med til bryllup på Baronen - hvordan gik festen etc.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer