sandt

Festen?

8 indlæg i dette emne

Jeg er i den dejlige situation at min kæreste netop har friet til mig, og vi har snakket om at holde bryllup i juli 11. Har ingenting planlagt endnu! (har vist lidt travlt).

Synes jeg har ledt og ledt efter et sted at holde festen.

Jeg er nok mest til noget afslappet havefest, men ingen af os er interesseret i at stå med alt oprydningen bagefter, og hvordan med borde, stole, tallerkener osv. Desuden har vi kun 1 toilet til alle gæsterne :)

Tænkte at der var nogle af jer andre som havde nogle gode idéer til steder at holde fest i københavn eller nordsjælland?

Vi bliver nok ca. 50

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rigtigt at der er meget oprydning og også meget arbejde op til hvis man vælger at holde festen i haven eller i et forsamlingshus o.l. men mange syntes også det er besværet værd (og er gode til at uddelegere).

Men der er rigtig mange muligheder såvel i Nordsjælland som København når vi taler om feststeder, men jo I har lidt travlt da det er en af de store dage. Intet er dog umuligt.

Det vil nok være en god ide hvis I prøver at indsnævre jer lidt geografisk (Nordsjælland er jo også et vidt begreb). I kan evt. prøve at kigge på vores referenceliste. Der er en del links til forskellige feststeder m.v. med overvægt på Nordsjælland og Sjælland da det er der vi laver flest jobs (på grund af transportfaktoren(prisen).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med Gørløseforsamlingshus? Kan ikke lige se hvad det koster men mener at det er ret billigt, og så har man råd til at nogen gør rent dagen efter.

http://www.gorloseforsamlingshus.dk/

Der er også vandrehjemmet i Hillerød som har arrangementer med mad og det hele til 650 kr.

http://www.hillerodhostel.dk/

Er det ikke 11 Juni du skal gifter og ikke Juli?

0

Del dette indlæg

Gørløse Forsamlingshus. Er det ikke der evangelisterne holder til ? :thumbsupsmileyanim:

Hvis vi taler om Hillerød vil jeg klart pege på Odd Fellow på Milnersvej. Der har vi spillet adskillge bryllupsfester til kl. 5 om morgenen og personalet deroppe er helt med på den og tager sig bare en ekstra kop kaffe.

Leonoras er også godt men problemet er måske lidt at festerne deroppe (på Fr.borg Slot) skal slutte ved 1-2 tiden. Jeg kender heller ikke lige prisniveauet.

Jeg har også spillet på Kulsviergården men der lejer I bare lokalerne og skal selv stå for mad m.v. (sådan har det ihvertfald været tidligere). Samtidig syner det måske også lidt stort i forhold til en "lille" bryllupsfest.

En tredje mulighed er Nøddebo Kro lidt uden for Hillerød (hvad Kulsviergården jo også er). Der skal jeg faktisk op og lave bryllup på lørdag. Her tror jeg dog ikke at I kan sige jer fri for oprydning (medmindre I betaler jer fra det) og I skal vist nok også selv stå for mad og drikkevarer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer