Guest anne_stokholm

Vores bryllup den 10.09.11

244 indlæg i dette emne

:loveshower:

Morgengave:

Jeg er kommet lidt nærmere en idé til morgengaven. Bl.a. et dørskilt med vores nye navne, da jeg tager H2B's efternavn, og jeg ved hvor meget det betyder for ham :unsure: Jeg vil gerne give lidt mere, men kan ikke rigtigt blive konkret.. Det kunne være noget i retning af et "kupon-hæfte" med fodboldkampe om søndagen uden brok fra mig, tømmermændsmad på sengen etc...

Talen:

Uhhh ja :blush: Shit det er lidt vildt at jeg gør det her... Jeg har ALDRIG - som i ALDRIG - holdt tale før! Ja, jeg har holdt oplæg og undervist ifm arbejdet, men ALDRIG foran min familie og venner, og heller ALDRIG om noget så følelsesladet... Men jeg har skrevet den nu, og skal afprøve den for min veninde i aften... Jeg har vildt mange nerver på omkring at holde selve talen, men nu skal den bare øves igennem en million gange, så det føles naturligt når ordene kommer ud af min mund, fremfor står skrevet på papiret.

Morgengave:

Hvad med en kalender med billeder fre jeres liv og oplevelser og så på jeres månedsdag (den 10) lave en speciel ting som fx bif-tur, fodbold, massage osv? lidt i stil med din kupon-ide...ville selv lave det hvis ikke jeg havde bestemt mig for boudoirbilleder.

Talen:

Nøjagtig det samme her - Vi bliver bare SÅ seje den dag! :loveboard:GP

ps. glæder mig til at se kjole sneak peak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlige opdateringer! Det må jo også kilde helt vildt i din maven. Det er jo snart! Glæder mig til at høre hvordan det går med kjolen i morgen.

Jeg synes din morgengave-idé er sød; hvad er det med mænd og det efternavn? Min bliver også helt salig, når jeg siger Cecilie Johansen. Hmmm, kan du måske finde på et eller andet der relaterer til et specielt minde? Eller noget han kan gå med til hverdag? Jeg synes et lommeur er en superfed gimmick, og har overvejet det meget til min kæreste (men nu er budgettet nået).

Talen klarer du selvfølgelig! Godt at du øver den, og bliver fortrolig med den. Og hvis du kommer til at tude, så ved alle jo, at det er af kærlighed, så det gør ikke noget.

Jeg synes jo det er en enestående mulighed, sådan at fortælle den man elsker, hvorfor man elsker ham foran Gud og hver mand. Sug i maven hører sig til!

De 3 gange jeg har holdt festtaler om følelser, har jeg først haft et kæmpe hul i maven (og så skal jeg altid tisse også), når det er tid, går jeg bare lige ind i frygten med åbne øjne og når de første ord er sagt er der jo ingen vej tilbage. Så er det bare om at koncentrere sig om, at tale højt og tydeligt. Bagefter er jeg ligeså jeg ryster, og skal bare lige have lov at sidde roligt og samle mig. Og SÅ bliver jeg lykkelig! Jeg ved ikke om det giver mening eller hjælper på noget, men...ja nu skrev jeg det altsåblink.gif

0

Del dette indlæg

Kære Anne,

Du laver sådan nogle gode opdateringer! Jeg bilver så glad. Jeg kan slet ikke overskue at opdatere noget - -jeg er vidst i 'bryllups-chok' og kan ikke overskue at skrive alt det ned der summer i mit hoved...men jeg følger dig :blush:

Det lyder som en dejlig PA, og netop som du skriver, så betyder det at ens veninder hygger sig og at de er samlet det hele! Vi kunne have lavet mussetrapper hele dagen, og jeg er (næsten) sikker på dagen havde været perfekt.

Dørskiltet er en super ide! Hvis ikke det var fordi vi ikke rigtigt kan have et dørskilt hvor vi bor ville jeg have hapset den ide. :super:

Synes virkelig det er ærgeligt at I skal giftes helt ovre i Vejle, ville gerne have sneget mig ind på bagerste række og nydt jeres vielse...som jo altså er MEGET snart :cheerleader3::cheerleader3:

Åh, kjolen - spændende spændende! Og ved du hvad, selvom servicen måske ikke har været i top løbende, så er jeg overbevist om at de vimser for dig i morgen - og kjolen er garanteret smuk smuk smuk! Jeg krydser fingrer med dig, og glæder mig allerede til sneak peak (håber jeg når det - skal passe en millard børn i morgen aften - har allerede lidt stres da jeg skal være alene hjemme med dem).

:bearhug: Camilla

Ihh Camilla hvor er du sød :bearhug: Så dejligt at høre at du følger med, selvom du muligvis er gået i bryllups-chok :biggrin: Du skulle da have været SÅ velkommen, havde det været i Kbh - man går jo lidt gennem tykt og tyndt med hinanden herinde, og det er jo lidt sjovt at følge med i noget så personligt og privat hos nogen, som man i princippet slet ikke kender. Hvis jeg har mulighed for det smutter jeg helt sikkert forbi Stefanskirken om 2 lørdage og napper et glimt af Nørrebros smukkeste brudepar d. 3. sept. :cheerleader3:

Sneak peak er på vej lige straks - skal nok lade det ligge længe nok til at du lige når med - ellers må der blive en version 2. :c166:

0

Del dette indlæg

Talen:Nøjagtig det samme her - Vi bliver bare SÅ seje den dag! :loveboard:GP ps. glæder mig til at se kjole sneak peak :cheerleader3:

JA vi gør!!! Og sneak peak på vej lige straks :thumbsupsmileyanim:

Talen klarer du selvfølgelig! Godt at du øver den, og bliver fortrolig med den. Og hvis du kommer til at tude, så ved alle jo, at det er af kærlighed, så det gør ikke noget. Jeg synes jo det er en enestående mulighed, sådan at fortælle den man elsker, hvorfor man elsker ham foran Gud og hver mand. Sug i maven hører sig til! De 3 gange jeg har holdt festtaler om følelser, har jeg først haft et kæmpe hul i maven (og så skal jeg altid tisse også), når det er tid, går jeg bare lige ind i frygten med åbne øjne og når de første ord er sagt er der jo ingen vej tilbage. Så er det bare om at koncentrere sig om, at tale højt og tydeligt. Bagefter er jeg ligeså jeg ryster, og skal bare lige have lov at sidde roligt og samle mig. Og SÅ bliver jeg lykkelig! Jeg ved ikke om det giver mening eller hjælper på noget, men...ja nu skrev jeg det altsåblink.gif

Hvor var det nogle vise ord Cecilie :thumbsupsmileyanim: Jeg forstår præcist hvad du mener, og tror faktisk du har helt ret i det der med at gå ind i frygten med åbne øjne :rolleyes: Hvis jeg ved hvad der kommer til at ske, kommer det ikke bag på mig, og dermed nemmere at håndtere nervøsiteten :blink: Det giver super meget mening for mig og giver mig egentlig ret meget mod på at bevise - ikke mindst overfor mig selv - at jeg KAN gøre det :tunge:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolefitting....... *indsæt trommehvirvel...*

Pyha hvor var jeg spændt i dag..... sommerfuglene baskede rundt da jeg ankom til butikken i St. Kongensgade og da han fandt kjolen frem til mig synes jeg bare i det første at den så lidt halv-kedelig ud......... :blink: Synes slet ikke jeg kunne finde de smukke fald i skørtet, som jeg havde forelsket mig i, og synes den så lidt "firkantet ud".

Ved ikke helt hvad jeg havde forventet, men tror lidt jeg troede at kjolen var så godt som helt færdig og det kun var str. der skulle syes ind, så i første omgang var jeg ved at blive en smule skuffet over de steder hvor stoffet ikke sad helt som det skulle osv.

Men min søster og venindes reaktion da de så mig i kjolen var priceless, og da han først fik sat nåle i hist og pist, så vi fik de rigtige fald i skørtet, blev jeg straks mere rolig... :oops:

Her er sneak-peak til alle jer søde zilla'er der har opmuntret mig hele vejen igennem (med forbehold for billedkvaliteten).

- sneak peak fjernet -

Der hvor stoffet rynker ved skørtet bliver rettet til, og slæbet bliver rettet endeligt til ved sidste fitting. Jeg er ikke heeeeelt tilfreds med skørtet og den måde det falder på, men det bliver forhåbentlig meget bedre, når det er blevet tilrettet...

Derudover bliver den taget lidt mere ind, da jeg åbenbart har tabt mig en del siden februar (ikke prinsesse-kuren, men Bridezilla-kuren)

Jeg prøvede også med slør, selvom jeg jo i første omgang ikke ville have et... hvad synes I? Med slør/ikke slør? Her sidder skørtet lidt underligt, men igen er det fordi det mangler de sidste tilretninger..

- sneak peak fjernet -

Alt i alt var det en god oplevelse at være til fitting, men jeg er også RIGTIGT glad for at jeg havde både min søster og min veninde (som var med inde og prøve dengang, og som kunne huske lidt mere om hvad det præcist var vi aftalte...) :thumbsupsmileyanim:

Skal derind igen på fredag for endnu en prøvning og så den allersidste fitting i næste uge engang..... :c166:

Og uhhhh nu er det snart! Ihh hvor jeg GLÆDER mig :loveshower: :loveshower:

Redigeret af anne_stokholm
0

Del dette indlæg

Wauv, hvor er du smuk i den kjole. Den er meget elegant og enkel på den der virkelig smukke måde. Derfor kan jeg faktisk også bedst lide den uden slør.

Jeg skal selv til tilretning på torsdag, og jeg har et kæmpe hul i maven. Total kjoletvivl, men heldigvis tager min søster med, og jeg håber I CAN FEEL IT, når jeg får den på igen.

Jeg er glad for, du kunne bruge det, jeg skrev om talen. Var bange for det lød lidt corny, men det er jo bare en vild følelse, når man er kommet ud med alt det, som man har lyst til at fortælle. You are gonna be great!!!

Ha' en dejlig aften.

0

Del dette indlæg

Hvor er din kjole bare smuk - lige min stil. Og den er bare SÅ flot til dig! Er sikker på, at den kommer til at sidde som en drøm, når de endelige tilretninger er færdige.

Mht slør synes jeg IKKE, at det passer til.. I hvert fald ikke det korte med blonder, du prøvede. Jeg ville vælge et langt i stedet, hvis der skal være noget. Men et skønt headpiece ville da blive fab :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauv, hvor er du smuk i den kjole. Den er meget elegant og enkel på den der virkelig smukke måde. Derfor kan jeg faktisk også bedst lide den uden slør. Jeg skal selv til tilretning på torsdag, og jeg har et kæmpe hul i maven. Total kjoletvivl, men heldigvis tager min søster med, og jeg håber I CAN FEEL IT, når jeg får den på igen.

Tusind tak :cheerleader3: og jeg er HELT sikker på at du nok skal få "the feeling" når du får kjolen på igen. Det er guld værd at have en søster eller en god veninde med til at agere moralsk støtte hvis der er brug for det

Hvor er din kjole bare smuk - lige min stil. Og den er bare SÅ flot til dig! Er sikker på, at den kommer til at sidde som en drøm, når de endelige tilretninger er færdige. Mht slør synes jeg IKKE, at det passer til.. I hvert fald ikke det korte med blonder, du prøvede. Jeg ville vælge et langt i stedet, hvis der skal være noget. Men et skønt headpiece ville da blive fab :cheerleader3:

Tak - hvor er du sød Louise :hug: Ja, du har nok ret i at det i hvert fald ikke skulle være blonde slør, hvis det skulle være noget. Er nok stadig mest hooked på noget med nogle friske blomster i stedet, men et headpiece kunne da bestemt godt være med i overvejelserne :thumbsupsmileyanim:

SÅ smuk kjole, der passer godt til din figur også :cheerleader3: Jeg er enig i, at den er bedst uden sløret...

TARK! :loveshower: Det er så skønt endelig selv at have nogle billeder af den, så jeg kan tage dem frem og kigge på dem så tit jeg vil :biggrin:

0

Del dette indlæg

Waaaaauuuuuuw Anne - Du bliver jo gudesmuk! (ikke at du ikke er det i forvejen :rolleyes: ) Anyway kjolen er SUPER smuk og jeg glæder mig til at se når skørtet bliver passet til. Mht slør så synes jeg nu faktisk det er fint til....synes det giver lidt ekstra romantik og blødhed :pokey: ...siger hende der HELLER ikke ville have slør på....men nu skal have det alligevel....i hvert fald i kirken :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh altså søde piger :bearhug: Jeg bliver helt varm i kinderne af alle de rosende ord :thanks: 1000 tak!

Det med sløret har jeg heldigvis noget tid til at finde ud af, da jeg kan prøve nogle mere simple modeller på fredag - er enig med Lena i at det skulle være et mere simpelt et af slagsen, hvis det skal være....

Eva - glæder mig til update på dit kjoleprojekt - det er jo altså også noget så spændende :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

WAUW!!!!!! Synes virkelig din kjole er enkel på den meget smukke måde. Elsker den måde coursagen er lavet på. Havde jeg ikke selv været så bred over ryggen, var det noget hen af den stil jeg havde valgt osse. Meget meget fin til dig må jeg sig, men glæder mig til at se det endelig resultat, når skørtet er rettet rigtig til.

Med hensyn til slør, synes jeg faktisk ikke det ser så dumt ud. Og ligesom Irene er jeg osse en af dem som IKKE skulle have slør og alligevel er endt med det wink.gif Må sige at jeg faktisk godt kan lide den lidt gammeldagsstil med blonderne på sløret..... Men måske jeg bare slet ikke ved hvad jeg snakker om, da mange af de andre mener det modsatte af mig haha.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW!!!!!! Synes virkelig din kjole er enkel på den meget smukke måde. Elsker den måde coursagen er lavet på. Havde jeg ikke selv været så bred over ryggen, var det noget hen af den stil jeg havde valgt osse. Meget meget fin til dig må jeg sig, men glæder mig til at se det endelig resultat, når skørtet er rettet rigtig til.Med hensyn til slør, synes jeg faktisk ikke det ser så dumt ud. Og ligesom Irene er jeg osse en af dem som IKKE skulle have slør og alligevel er endt med det wink.gif Må sige at jeg faktisk godt kan lide den lidt gammeldagsstil med blonderne på sløret..... Men måske jeg bare slet ikke ved hvad jeg snakker om, da mange af de andre mener det modsatte af mig haha.gif

Tusind tak for de søde ord :cheerleader3::cheerleader3: Jeg er ikke helt hooked på det med sløret - tror det må blive den helt enkle udgave... meeeen hvem ved om jeg ændrer mening i sidste øjeblik ligesom jer andre :fløjt:

Synes det er en sød og stilet kjole.

Tak - lige præcist - helt enkel just the way I like it :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En lille update her en søndag eftermiddag, hvor der er mindre end 2 uger til den store dag (en blanding af :blink: og :loveshower: )

Jeg var i torsdags nede og blive spray-tannet - bare lige for at prøve det og se hvordan det holder osv. Synes det blev mega flot, og det smitter ikke af når man kommer til lørdag. Lidt torsdag og endnu mindre fredag, men ikke noget af betydning lørdag.. Og farven blev totalt lex - som om jeg havde været en uge sydpå. Jeg har allerede booket tid torsdag den 8. september :biggrin:

Torsdagen bliver totalt wellness dag, for jeg har også booket tid til at få lavet pæne negle - er ikke selv en ørn til det med neglelak - så må hellere overlade det til nogen, der ved hvad de gør :fløjt:

Jeg var inde og prøve kjolen 2. gang i fredags ( :heart: I LOOOOVE :heart:) og fik længden tilpasset.. det eneste problem var at jeg i dét øjeblik fik totalt sko-krise og indså at mine sko slet slet ikke er behagelige nok at gå i hele dagen!

Så mig ind på strøget lørdag formiddag sammen med ALLE andre, på trods af monsun-vejr i DK. Det viser sig, at butikkerne efterhånden kun har efterårs- og vinterkollektioner på hylderne, og at det overhovedet ikke er nemt at opdrive et par pæne fest-sandaler i str. 40 nogensteder! Og når de så heller ikke må være højere end de gamle (fordi kjolelængde jo VAR blevet tilpasset) ARRGh - det var IKKE nemt :shooter:

Så da jeg faldt over et par i Bianco, der dog liiiige er en halv cm højere end de andre (det spiller da ikke den store rolle, tror I???), måtte jeg slå til :rolleyes: De er super fine og egentlig meget mere det jeg havde forestillet mig i første omgang :blush:

Nu er problemet jo så, at de overhovedet ikke matcher tasken, jeg købte... :pokey: Dammit!

Døm selv... Ved ikke hvor tydeligt det er på billedet, men skoene er guld, og tasken er grå/sølv..

kdtyt5.jpg

What is a girl to do??? Mere :shopping: ? :fløjt:

0

Del dette indlæg

Halløj :)

God ide at prøve spray tan i lidt tid inden brylluppet - det skulle jeg nok have tænkt på lidt før, nu er det ligesom for sent (men lyse-hvid er jo også altid pænt...nægter simpelthen at stege i en grill).

De er så flotte dine nye sko!! Altså, guld og sølv kan sagtens gå sammen, det er jeg blevet rådet til mht. smykker da der er søl-flimmer på min kjole, og jeg er til guldsmykker. Men ellers må du da ud og shoppe flere sko - har du kigget på Brandos? :shopping::shopping::shopping:

Jeg ved ikke om en halv cm betyder noget, men GODT du fandt ud af dine andre sko ikke var gode til en hel dag.

Det er tæt på nu, mindre end to uger - så flyver tiden afsted, yipiiii!

En masse tyl, ris og halløj herfra - på den enkle, stilede måde naturligvis :wink:

Redigeret af Citronmåne
0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå du må have flere smileys til at beskrive, hvordan du har det, for det er jo fan'me snart!!!

Cool at du har forsøgt dig med spray-tan, Jeg glæder mig til at se resultatet. Havde selv drømt om at jeg kunne nå og lægge sådan en pæn brunheds-base i løbet af sommeren, men jeg kan godt se nu at det var et longshot. Og hvad gør man så? Grillen eller...? Jeg bliver så bleg hver vinter, at min far konsekvent spørger éen gang årligt om jeg er syg! BARE IKKE TIL MIT BRYLLUP, VEL?!!! Så hit med nogle spraytan-billeder og erfaringer grin.gif

Godt du fandt dig nogle nye sko. Hvis du ikke kan lide at sko og taske ikke passer, er det vel en god undskyldning for ekstra shopping? Den halve cm tror jeg ikke gør en forskel. Og altså sandalerne er jo flotte, så det skader vel ikke hvis man kan ane dem? :)

0

Del dette indlæg

Sidste milepæl inden det går løs - kun 1 uge tilbage!!! :loveshower:

Nå, men jeg har fået prøvet kjolen på igen - kan være jeg laver endnu et sneak peak når jeg får billederne af min søster. Men den var perfekt, og skoene passede heldigvis perfekt til og de var slet ikke for høje! :thumbsupsmileyanim: Den er nu i sikkerhed i butikken indtil jeg henter den på torsdag!

Derudover har jeg købt mig fattig hos Matas i diverse remedier til at sørge for at jeg bliver smuk, skoene ikke klemmer, benene ikke stikker osv. :tunge:

Jeg skal arbejde mandag-onsdag i næste uge, og derefter står den på totalt bryllupsforberedelser torsdag - jeg skal have lavet spraytan efterfulgt af besøg hos negledame, der skal ordne både hænder og fødder.. Det tager 2 timer! Hold nu op, hvor bliver de trætte af at have hørt om mit bryllup, når jeg er færdig derinde :fløjt: :thumbsupsmileyanim:

Efter jeg havde prøvet kjolen fandt jeg ud af, at mine tæer og mine grimme tånegle altså kunne ses ret så meget når jeg går i den - derfor besluttede jeg mig for at tage "hele pakken" og betale for at hun ordner tæerne når nu hun er igang.... Det er lidt som om det der med udgifterne bare bliver et stort sort hul, og tager flere gange mig selv i at tænke "arh.. 300 kr fra eller til, gør vel ikke den store forskel???" :blush: Nogen der kender det...? Synes ellers jeg var så god til at være økonomisk bevidst for et par måneder siden...

I samme boldgade er der også det med morgengaven... :pokey: Jeg havde jo lidt besluttet mig for ikke at ruinere mig selv, og synes lidt at festen og bryllupsrejsen i forvejen koster så mange penge, så ville egentlig bare gerne give en lidt mindre ting, men dog en ting, han ville blive glad for :blink: Derfor fik jeg også lavet et dørskilt med vores nye navne på, men det var som om det bare var lidt for lidt at troppe op med det, når alt kom til alt. :shooter:

Efter flere timers søgen i morgengave-tråde her på BK, gik det lidt op for mig, at jeg bør give ham det, jeg ved han ALLERhelst vil have.... hvilket er en iPad! Shit - efter jeg fik den idé kunne jeg ikke få den ud af hovedet - så nu har jeg maxxet budgettet for vildt og købt en Ipad 2 til ham! :rolleyes: Endnu én af de der ikke-økonomisk-bevidste situationer! Men jeg glæder mig for vildt til at give ham den, og ved han bliver VILDT glad for den :thumbsupsmileyanim: Er dog ikke helt stolt af, at jeg blev nødt til at fravige mit prisbevidste princip for at finde en god gave til ham :blush:

... nå ja, og så får han også stadig dørskiltet... (håber sørme han bliver mest glad for iPad'en så! :pokey: )

De sidste gøremål, der skal ordnes inden jeg er klar til afgang mod Jylland er printning af diverse salme- og menuhæfter.. hvilket jeg måske bare gør inde på arbejdet mandag eftermiddag, når jeg alligevel skal arbejde til sent, fordi jeg har så sindssygt travlt for tiden :shooter:

Og så er det ellers afgang mod Jelling med søster torsdag aften - DSB+zilla+brudekjole i dragtpose... Shit, stakkels øvrige passagerer :griner:-

0

Del dette indlæg

Cool at du har forsøgt dig med spray-tan, Jeg glæder mig til at se resultatet. Havde selv drømt om at jeg kunne nå og lægge sådan en pæn brunheds-base i løbet af sommeren, men jeg kan godt se nu at det var et longshot. Og hvad gør man så? Grillen eller...? Jeg bliver så bleg hver vinter, at min far konsekvent spørger éen gang årligt om jeg er syg! BARE IKKE TIL MIT BRYLLUP, VEL?!!! Så hit med nogle spraytan-billeder og erfaringer grin.gif

Jeg synes faktisk erfaringerne jeg har gjort mig fra første gang er rigtigt gode - Det smitter lidt af den første dag og dagen efter, men herefter var der ingenting. :thumbsupsmileyanim: Jo, det kunne godt ses på sengetøjet, men det går af i vask ved 40 grader.

Den type spray-tan jeg har fået er sådan en som efter sigende går ind og påvirker hudens eget pigment og gør det mørkere - og altså ikke giver sådan et orange lag over hele kroppen. Derfor holder det også længere. I dag var jeg i gang med at peele huden godt og grundigt for at forberede til den "rigtige" gang, og det er altså endnu ikke det hele, der er væk endnu. Og det er over 1 uge siden jeg fik det lavet første gang.

Se evt mere på Tanning Denmarks hjemmeside, hvis det er noget du vil prøve... det er der, jeg har fået lavet det :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer