Posted September 6, 2011 · Report post weee nu er det snart 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2011 · Report post IHH ANNE!!! Det bliver SÅ spændende. Glæder mig allerede til din beretning. Jeg har det allerede lidt ligesom dig med sommerfugle baskende rundt og ALT omhandler dette forstående bryllup. Har slet ikke mit hovede med på job og er oven i hatten snot forkølet. Jublede nærmest, da jeg i dag fik, af vide at forældre mødet på næste torsdag er aflyst. Det betyder jo at jeg har fri 15.30 frem for kl 21 og det er noget jeg kan bruge op til den store. Skidt vær med alle ungerne og deres forældre, :17: Du bliver en fantastisk smuk brud og er sikker på din h2b må lave en Frederik, når han ser dig komme op af kirkegulvet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2011 · Report post Hvor er du bare smuk i den kjole....så let og enkel den bare falder på dig..... Py ha du må glæde dig....det er godt nok snart 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2011 · Report post Åhhh nu er det snart NU! Forstår godt alle dine sommerfugle. Det er jo også en stor dag, du har set frem til længe. Du får lige en krammer - er sikker på, det hele nok skal gå Og total overskudagtig at lave 3 udgaver! Men så slipper du også for panikhandlinger i sidste øjeblik. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2011 · Report post Søde søde piger altså :) På vej hjem fra job - er totalt ferie- og bryllupsklar lige nu det har været den hyggeligste dag med morgenmad m kollegaerne, gave og bare afslutning af opgaver og ferieoverlevering for den næste halvanden uge... JUBIII jeg skal giftes om 3 dage!!! *indsæt hoppende glad-i-låget-smiley* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2011 · Report post Nyyyyyyd det ALT hvad du kan. Er en lille bitte smule misundelig over at du skal alt det fantastiske igennem nu...på den gode måde misundelig altså kæmpe kram fra den anden side af Nørrebrogade. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2011 · Report post Synes lige jeg må lave en ordentlig opdatering her dagen før dagen før dagen I dag er en super dag! Jeg glæder mig utroligt meget i dag og har en ro i hele kroppen over at det er på lørdag.. I går.. not so much Med andre ord, så skifter det sådan lidt fra dag til dag, så p.t. nyder jeg bare at gå og være glad i låget Jeg var hjemme hos min søde søde veninde der bager vores bryllupskager (her i Kbh - og transporterer dem hele vejen til Jelling på lørdag..). Det er ikke den traditionelle bryllupskage, men 6 almindelige 3-lags kager med frugt på toppen. Ikke noget med fondant-sukker-stads og 5 lags stablet kage Der fik jeg øvet talen endnu en gang.. Har det efterhånden godt med den og er fortrolig med det jeg skal sige.. men igen kan det sagtens ændre sig til i morgen... Derudover fik vi også lige en masse praktiske ting på plads og jeg GLÆDER mig bare nu til et brag af en fest Fik også talt med bandet og clearet nogle praktiske ting. Det bliver SÅ godt I morgen skal jeg spraytannes, hente kjolen og have lavet negle - måske på barselsbesøg hos Bestman og kæreste + meget lille og meget ny pige - og derefter mod Jelling (Håber DSB arter sig ) Shit jeg glæder mig til vi kan slappe af efter brylluppet.. Det har været crazy travlt de sidste 2 uger, og den sidste uge har vi næsten ikke set hinanden mere end blot om morgenen inden vi tog på arbejde. Både H2B og jeg selv har haft vildt travlt på arbejdet, så tror roligt jeg kan sige, at vi begge har et stort behov for at få sovet godt og grundigt ud inden lørdag.... Heldigvis kan jeg tage den lidt med ro fra i dag, og han har det hele for sig selv torsdag aften og hele fredagen, hvor han kan komme til sig selv ovenpå et par hektiske uger. Derefter glæææææder vi os bare begge to så meget til 5 fantastiske dage i smukke Paris Men først skal jeg jo liiiiiige have foldet de sidste menuhæfter, gjort hovedrent, hentet en bolero hos min veninde og pakket alt mit grej + taske til hotellet... Jeg må vist hellere komme igang...... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2011 · Report post Ih hvor lyder det altså spændende. Jeg er så spændt på dine vegne, og glæder mig til det bliver min egen tur 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2011 · Report post Jamen det lyder jo som om der er fuldstændig tjek på det hele, hvilket jo reglen er meget heldigt, når der nu kun er 2 dage tilbage Glæder mig usandsynligt meget til at se billeder af jer sammen og ikke mindst til din beretning. Håber dagen bliver helt fantastisk, men det ved jeg den gør Jeg selv kan ikke rigtig forstå at der kun er 9 dage til jeg skal skal gå op af kirkegulvet. Nu er det pludselig et cifret tal tilbage det er lidt optur. Vi ses på den anden side Masser af til dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2011 · Report post Kære Anne, Et STORT tillykke lidt på forskud - jeg håber DSB artede sig så du kom frem til Jelling uden bøvl og alt for meget stres-sved! At du nu kan slappe lidt af (det gør du nok ikke), nyder hvert minut og aer din kjole lidt... Jeg glæder mig til at se billeder af jer - dig i din smukke kjole og med din mand (!) ved siden af, til at læse beretning og høre om der var sat små dunede ællinger i søen bare til dagen og om I kunne mærke det historiske sus fra Jelling. Jeg ønsker jer den aller bedste dag!!! De bedste hilsner og et kram Camilla 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2011 · Report post Så er det i morgen! Håber i får den dag i har planlagt og drømt om og husker at nyde den og hinanden ! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2011 · Report post STORT tillykke og held og lykke og pøj pøj og DET HELE med i morgen. Hvor jeg glæder mig til at høre om det hele. Nyd det! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2011 · Report post Sidder og kigger halvt ud af vinduet, halvt på DMI - og må bare lige sige tillykke, det har I ramt meget godt. Dybblå himmel med det største smukke store hvide pufskyer, der kan ikke være bedre. Glæder mig så meget til at se jeres billeder, husk, jo flere, jo bedre, hihi. Rigtig dejlig fantastisk dag imorgen, det bliver så stort Tillykke på forskud kh Camilla 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2011 · Report post Jamen det lyder jo som om der er fuldstændig tjek på det hele, hvilket jo reglen er meget heldigt, når der nu kun er 2 dage tilbage Glæder mig usandsynligt meget til at se billeder af jer sammen og ikke mindst til din beretning. Håber dagen bliver helt fantastisk, men det ved jeg den gør Jeg selv kan ikke rigtig forstå at der kun er 9 dage til jeg skal skal gå op af kirkegulvet. Nu er det pludselig et cifret tal tilbage det er lidt optur. Vi ses på den anden sideMasser af til dig Tusind tak - den sidste uges tid er faktisk gået ret hurtigt, så du kan helt sikkert se frem til at de sidste 8 dage lynhurtigt er gået Kære Anne,Et STORT tillykke lidt på forskud - jeg håber DSB artede sig så du kom frem til Jelling uden bøvl og alt for meget stres-sved! At du nu kan slappe lidt af (det gør du nok ikke), nyder hvert minut og aer din kjole lidt...Jeg glæder mig til at se billeder af jer - dig i din smukke kjole og med din mand (!) ved siden af, til at læse beretning og høre om der var sat små dunede ællinger i søen bare til dagen og om I kunne mærke det historiske sus fra Jelling.Jeg ønsker jer den aller bedste dag!!!De bedste hilsner og et kramCamilla Tusind tak Camilla. Faktisk gik turen med DSB overraskende godt uden stress og jag (sjældent set..) Hvad angår ællingerne, så sad der faktisk 2 store flotte svaner uden for indgangspartiet, da jeg var nede med bordplanen i dag - SÅ romantisk og totalt bryllupsklar Så er det i morgen! Håber i får den dag i har planlagt og drømt om og husker at nyde den og hinanden ! Tak Eva - og tusind gange i lige måde til jer STORT tillykke og held og lykke og pøj pøj og DET HELE med i morgen. Hvor jeg glæder mig til at høre om det hele. Nyd det! Tak skal du have! Nu er det også lige om lidt Sidder og kigger halvt ud af vinduet, halvt på DMI - og må bare lige sige tillykke, det har I ramt meget godt. Dybblå himmel med det største smukke store hvide pufskyer, der kan ikke være bedre. Glæder mig så meget til at se jeres billeder, husk, jo flere, jo bedre, hihi. Rigtig dejlig fantastisk dag imorgen, det bliver så stort Tillykke på forskudkhCamilla Uhh ja .. vejret her i Jelling er også helt eksemplarisk i dag, og jeg er sikker på Septembervejret viser sig fra sin bedste side i morgen også. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2011 · Report post Ih, det er imorgen - hvor er det spændende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2011 · Report post Dagen før dagen... De sidste par dage er gået uden de store sommerfugle i maven, faktisk, men mere en ro og en glæde over alle de dejlige mennesker, jeg skal se på lørdag. Hele dagen i dag har jeg været i fuld sving sammen med mor og søster for at få de sidste ting på plads til receptionen; teltet op i haven, blomster og duge... Det bliver så fint så fint, og min mor har alle Jellings damer til at komme og hjælpe med både oppynting og servering Jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg siger at det er MINDST lige så stor en dag for min mor som det er for mig... Jeg var nede i restauranten med bordplanen og aftale de sidste detaljer - til min store ærgrelse opdagede jeg i går et par fejl i gæstebeskrivelserne og også et par fejl i hvordan folk var placeret ved bordene SUPER ærgeligt altså! Derudover ringede H2B efter en pludselig indskydelse til mig om at han gerne ville have en ekstra af hans kammerater op til vores bord, da bestmans kæreste ikke kan komme, og der derfor var en ledig plads. ARRGGGHH.... den gode og forstående wife-2-B som jeg er, kunne godt høre på ham at det betød en del for ham at have 2 af hans venner hos vores bord, så selvom menuhæfterne med bordplanen var trykt og afleveret til restauranten, måtte jeg ændre i planen endnu en gang... Så nu er der ENDNU flere ting der ikke passer ift den bordplan der ligger på pladserne... Ha ha.. men så får vi vel at se hvor meget folk bruger den når alt kommer til alt Men alt i alt har det været et par dejlige dage - min farmor var forbi for at låne mig et smukt guldarmbånd som hun fik af min nyligt afdøde farfar Og hun havde et lille hvidt lommetørklæde med til at have i min bryllupstaske Hun er bare verdens dejligste farmor Nu til aften skal jeg bare hygge med familien, og så kommer der et par veninder til lidt snacks og et glas vin senere på aftenen. Er spændt på hvornår sommerfuglene får overtaget, for lige p.t. er jeg virkelig overraskende rolig... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2011 · Report post Ih, hvor typisk at der skal komme sådan nogle ændringer i sidste øjeblik, men det lyder da til, at der er godt styr på tingene, og jeg er sikker på, at I nok skal få en dejlig dag. Tillykke med i morgen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2011 · Report post Man kan bare ikke tage forbehold for alt! Men godt det var i dag i stedet for i morgen. Men ellers lyder det til, at du er ved at være fuldstændig parat til jeres store dag i morgen! Og så lige et STORT TILLYKKE MED I MORGEN Glæder mig til at høre om den. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2011 · Report post Stort tillykke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2011 · Report post Ha' en helt vidunderlig dag - mange tillykker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2011 · Report post Tillykke emd dagen!! Håber at de n bliver alt hvad i har drømt om og fyldt med gode minder! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2011 · Report post Stort tillykke med dagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2011 · Report post Tillykke med i dag Knus Susan 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2011 · Report post TILLYKKE :loveboard: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2011 · Report post TILLYKKE MED DAGEN Håber den bliver fantastisk! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites