Meggers

Boudoir i Aalborg elle omegn?

7 indlæg i dette emne

Er der nogen, der kender en dygtig og ikke sindssygt dyr boudoirfotograf i Aalborg eller omegn? Ville helst fotograferes af Vesterbrofotograferne, men såvidt jeg kan forstå starter priserne på 900 for fotograferingen alene og så et par hundrede pr billede, og jeg ville jo gerne kunne give manden et par stykker, og budgettet må helst ikke overskride 2000 (og det må gerne være under)

Jeg overvejer Tosafoto selvom det er længere væk, synes bare det ser ret kringlet ud mht. at komme derned. :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hey, kender kun til ham her: Thomas - kender ham fra et fritidsjob for mange år siden, så har desværre aldrig prøvet at blive fotograferet af ham.. Men han er simpelthen et af de flinkeste mennesker jeg har mødt, så er sikker på man kan være afslappet i hans selskab.. Han har vist bl.a. arbejdet ved boulevardstudiet..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg ved ikke om det er passende - men jeg kan da anbefale mig selv - Hvis du vil køre til Randers.

Jeg har ikke lavet boudouir-foto endu - men så meget andet - se evt. min hjemmeside www.lindfoto.dk

Jeg synes selv mine priser er rimelige - 525,-kr. pr. time vi fotograferer + de billeder du køber.

Du skal nok regne med 2 timer til sådan en opgave.

Jeg mangler boudouir foto til min hjemmeside og har derfor det tilbud - at hvis jeg må bruge nogle af billederne efterfølgende som PR (min. 3-4 stykker) - så får du det hele til halv pris.

Det er ikke noget du behøver at tage stiling til på forhånd - og billederne kommer selvfølgelig ikke på før efter brylluppet.

Du kan ringe eller mail, hvis det kunne have interesse.

M.v.h.

Dirch Lind / LindFoto.dk

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg ved ikke om det er passende - men jeg kan da anbefale mig selv - Hvis du vil køre til Randers.

Jeg har ikke lavet boudouir-foto endu - men så meget andet - se evt. min hjemmeside www.lindfoto.dk

Jeg synes selv mine priser er rimelige - 525,-kr. pr. time vi fotograferer + de billeder du køber.

Du skal nok regne med 2 timer til sådan en opgave.

Jeg mangler boudouir foto til min hjemmeside og har derfor det tilbud - at hvis jeg må bruge nogle af billederne efterfølgende som PR (min. 3-4 stykker) - så får du det hele til halv pris.

Det er ikke noget du behøver at tage stiling til på forhånd - og billederne kommer selvfølgelig ikke på før efter brylluppet.

Du kan ringe eller mail, hvis det kunne have interesse.

M.v.h.

Dirch Lind / LindFoto.dk

Hej Dirch :)

Super at du anbefaler dig selv, det er vel det man har en annoncørprofil for herinde! :super: Jeg har først lige set dit indlæg nu, og endte med at få en tid hos TOSA-foto, men mon ikke at nogle andre er fristede af dit tilbud, for det lyder da rigtig godt :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer