Guest kirsebaerlunden

Endelig kom dagen......

11 indlæg i dette emne

Hej "Tøser"!

I lørdags nåede vi den store dag..........den dag hvor vi skulle giftes.

Fredag kørte vi til kroen med de ting vi skulle bruge om søndagen idet mine forældre, min mands forældre, min bror og hans familie alle skulle overnatte på kroen. Bagefter kørte min brudepige og jeg med hjem til mine forældre og hyggede os indtil sengen kaldte. Hmm ikke nemt at sove, men nogen timer fik jeg dog!

Lørdag morgen startede vi med morgenbrød og kl. 10.00 gik turen til klinik for makeup og kl. 11.00 til frisør og få sat hår indtil kl. 13.45!

Så var det fuld fart hjem til mine forældre, på med det superlækre undertøj, sko og sidst kjolen........pyyyh jeg følte mig rigtig godt tilpas og var ikke nervøs - havde kun "kilder" i maven.

Jaguaren hentede os kl. 14.50 og så gik turen til kirken.........præcis på slaget ankom vi og da vi stod foran døren ind til selve kirken..........SÅ skal jeg godt nok lige love for at jeg både rystede, svedte og frøs på samme tid.......pyh jeg blev nervøs!

Træk vejret sagde kirketjeneren - dybt ned i maven og så åbner jeg døren og så er det bare fremad.........ja han fik mig til at smile for jeg synes det lød noget nemmere end jeg følte det!

Men ja døren gik op og ind gik min far, jeg og brudepigen bagved!

Det var bare den dejligste fornemmelse.........at se sin tilkomne stå med stort smil og tårer i øjnene og alle de glade ansigter på vej op til ham........egentlig er det en lille landsbykirke, men jeg synes jeg nåede at gå længe og se mange ansigter inden jeg nåede op til ham.

40 min efter gik vi den anden vej..........vi var blevet mand og kone..........sikke en glæde og varme jeg følte indeni..........det var den dejligste oplevelse jeg nogensinde har haft!

Vi blev kørt i jaguaren ud i skoven og fik taget billeder.........solen skinnede og alt var bare perfekt......vi har fået prøvebilleder fra fotografen og de er bare HAMRENDE gode.......!!

Derefter kørte vi til kroen hvor festen blev holdt og alt gik FANTASTISK godt........der var intet der kiksede eller ikke gik.........alt gik kanon godt........og vi nød dagen i fulde drag!

Ja jeg kunne blive ved med detaljer men det går vist ikke ;)

Men til jer piger der ikke har nået det endnu........vi havde en professionel fotograf til både at videofilme og tage billeder og det har vi IKKE fortrudt........dagen er væk før man ved af det og ja minderne er det eneste man har.......hvis ikke man har hyret en til film og billeder..........!

Glæd jer.........dagen er alle forberedelserne værd!

En glad hilsen fra

Anne :hearts:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange mange gange tillykke... :mellow:

Jeg glæder mig også til at se nogle billeder....det er nok det, der giver os kommende brude lidt kriller....og en tåre i øjenkrogen.... :)

Knus

Demeter

0

Del dette indlæg

Tak alle I søde Tøser..........billederne MÅ desværre vente - dem får vi først efter vores bryllupsrejse til Sydafrika - såh........ja om en 3 ugers tid er der håb forude. Ha' det rigtigt dejligt allesammen og pøj pøj og tillykke til de af jer som når "dagen" inden jeg er hjemme igen!

Kh

Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer