siesta keys

Hvordan laver man klistermærker?

6 indlæg i dette emne

Hej I krea-tøser

Hvordan laver man klistermærker til sine netop indkøbte sæbebobler? Det er til kirken og synes, at det kunne være fint, hvis vores navne stod på.

Kan man bare lave en skabelon og printe det ud på en ganske almindelig printer på ganske almindelige klistermærkerne?

Kh Frk. Fumlefingret:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du ville have mere succes ved at printe på almindeligt papir og så bruge gennemsigtig pakketape, til at sætte som en beskyttende overflade og samtidig klistre mærkatet fast - med mindre du kan bruge adresselabels fra Vistaprint - de kan godt tåle fugt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også have lavet klistermærker til sæbebobler. Jeg designer dem her:

http://www.vistaprint.dk/klistermaerker-labels.aspx?xnav=TsrItem&xnid=aStickersGifts+%26amp%3b+Fun

14 kr for 24 klistermærker synes jeg er ok, og så slipper jeg for risikoen for at det bliver alt for grimt med mine fumlefingre :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer