Sign in to follow this  
Followers 0
cri

Hvordan lyder det her som bordpynt

10 posts in this topic

Jeg er ved at finde ud af hvordan bordene skal se ud på den store dag.

Vores temafarve er lilla i alskens nuancer.

Vi kommer umiddelbart til at sidde ved 10 mands borde (firkantede).

Min tanke er hvide velour duge, strøet med lyse og mørke lilla silke rosenblade.

På hvert bord vil jeg sætte to skåle til flydelys, lysene bliver hvide og som pynt i skålen tænker jeg lilla syrener.

Hvordan synes i det lyder? Jeg havde ikke i tankerne at der skulle mere pynt på bordene. Altså ingen blomster opsatser eller noget.

0

Annonce ♥

Synes det lyder smukt med syrener og flydelys - personligt havde jeg nok droppet silke rosenblade og andet strøelse, som jeg ikkehar så stor fidus til. Jeg ville nok vælge hvide servietter rullet med et smukt lilla bånd bundet omkring eller noget i den stil

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som en god ide.

Men ang. syrenerne så mener jeg de kan give problemer hvis man har allergi - mener jeg læste om det herinde et eller andet sted, ville bare lige gøre dig opmærksom på det :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Jeg synes det lyder som en god ide.

Men ang. syrenerne så mener jeg de kan give problemer hvis man har allergi - mener jeg læste om det herinde et eller andet sted, ville bare lige gøre dig opmærksom på det :)

5178921e1d4fb9c9.gif

Tusind tak for info. Tror vi vælger at lægge en pakke benadryl i førstehjælpskassen hvis der skulle være nogen der reagerer. Just in case.

0

Tusind tak for info. Tror vi vælger at lægge en pakke benadryl i førstehjælpskassen hvis der skulle være nogen der reagerer. Just in case.

Det var så lidt :)

God ide med banadryl pakken :thumbsupsmileyanim:

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Jeg synes det lyder meget smukt mht. lys, vaser og syrener. Dog er jeg heller ikke personligt til at strø blade på bordene, men hellere holde det helt rent ved hjælp af eksempelvis Miss Lena´s forslag... Eller man kunne rundt om på bordene udover vaserne også sætte nogle store solide bloklys med lilla bånd omkring

Blot en ide

Mvh eva

0

Annonce ♥