theresa naz

Maidor - hvor sikkert er det???

8 indlæg i dette emne

Hej.. :)

Min kæreste og jeg er lidt nysgerrige omkring maidor.. Jeg synes det kunne være fedt at få præcis de ringe man vil have og så endda billigere end hvis de var herfra, men min kæreste synes det er alt for stor en risiko at tage.. Er der nogen der kan fortælle mig lidt om det. Altså har i nogle erfaringer, hørt om nogen der har fået snuppet deres ringe i tolden eller ved hvordan det hele fungere..??

Jeg håber at høre fra jer.. :) :) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt vores ringe derovre og kan virkelig kun anbefalde det!

Vi sendte en mail til dem, med nogle billeder og beskrivelser af de ringe vi gerne ville have og skrev lidt frem og tilbage til dem mht. pris, størrelser osv.. Da vi så endelig besluttede os, skrev det ok og så lavede de ringene og sendte os et billede, men vi var ikke helt tilfredse, så de lavede de ændringer vi havde og sendte nye billeder. Så var de bare helt perfekte og derefter sendte vi konto oplysningerne afsted i en mail og de trak de rigtige beløb fra kontoen (og der er ikke efterfølgende blevet trukket nogle penge eller noget, hvis det skulle være noget at tænke på i forhold til risiko!) og sendte ringene i hver deres lille i en stof pose i en alm. kuvert inden i en af de anbefalet pap-kuverter. Der stod udenpå at det var opgaver eller papirer af en art og vores blev ikke snuppet i tolden! Kvitteringen var i et brev der kom for sig selv..

Tror faktisk ikke jeg har hørt om nogen der har fået deres taget i tolden! Men vi ville stadig have sparet nogle 1000 kr. selvom vores var blevet taget. Vi sparede ca. 50% på at købe dem i Canada.

Det eneste dårlige jeg har hørt, er som sådan ikke om Maidor, men generelt USA og Canada - i deres hvidguld er der mere nikkel i end herhjemme, de har ikke så strenge regler om det som EU!

0

Del dette indlæg

Jeg har haft nogenlunde det samme forløb som M&S da vi skulle have vores dejlige ringe :thumbsupsmileyanim: . vi betalte dog med PayPal så der var ikke noget der :shopping: . Vi sparet også over 50% og da vi selv har designet dem findes der kun dette ene par, det kan jeg godt li :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det godt. :-D men hold fast jeg er så nervøs for hvis de bliver taget i tolden. Ved i så hvad der sker. Altså mod betaling kan man vel hente dem, men hvor meget cirka. :-S

Selvfølgelig kan du få dine ringe når i har betalt told og moms, det er 25 % moms + told, men du kan se det Her

De sender pakkerne så de går uden om tolden,(vores var vist nogle dokumenter til en værdi på 10 $ :fløjt: ) og du skal jo stadig skrive under på modtagelsen når det er en pakke fra udlandet, så den kan ikke bare forsvinde et sted over atlanten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer