Pumpkins

William og Kate

48 indlæg i dette emne

Wow, hvor er hun smuk!! Hun er nok den smukkeste brud jeg har set!!

Ingen tvivl om at hun fra naturens side er begunstiget med et smukt ydre :rolleyes:

Men jeg synes, at jeg har set mange smukkere kjoler herinde på Bryllupsklar igennem min tid.

Synes kjolen ser meget gammeldags ud - men ikke old fashioned på den fede måde in my opinion :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige tændt for det...og må nok indrømme jeg ikke synes det er særlig spændende...hmm....

Og ja hun er da smuk og alt det der...men ja har set andre brude der var mindst lige så smukke at se på.... såå klikker nok snart væk fra det igen... :)

0

Del dette indlæg

Nja.. blev også lidt skuffet ved første øjekast, da man så hende i bilen. Men jeg synes, kjolen allerede er vokset vældig på mig. Det er jo også britisk, grænser for, hvor udfordrende hun kan/må være, og jeg synesfaktisk, at hele looket passer perfekt. Romantisk, smukt og tækkeligt og en kommende dronning værdigt :)

Elsker øreringene!!

Så højt faktisk, at jeg lige måtte ind på Etsy og købe nogle lignende

post-45668-0-56165100-1304073303.jpg

Haha en total skabsroyalist, der lige kommer frem i dag :rolleyes:

-HAHA- Men de er ogsaa virkelig flotte :cheerleader3:

Kjolen og det hele er jo lidt alvorlig i sit udtryk, men jeg synes virkelig den passer godt til hende :c166:

Min HTB er ved at bringe bragt varm mad rundt itl de forskellige royalister i familien, der er placeret ved forskellige TV :griner:-

0

Del dette indlæg

Jeg er godt nok skuffet.. Toppen på kjolen er super fin, men hold op hvor ligner resten da bare en bleget kartoffelsæk. :blink:

Jeg synes virkelig det er en kedelig og skuffende kjole. Slæbet er fesent kort, og det samme er sløret. Jeg ER bare ikke til de der korte slør. Og lige netop til en royalt bryllup skal der dælme være ordenligt slæb og et slør der får miss lenas til at se sølle ud. :wink:

Kate er da smuk - ingen tvivl der. Jeg synes det er friskt at hun har håret løst, men jeg synes det og sløret får hende til at se total tildækket ud.

Jeg er vist bare generelt rigtig skuffet..

Til gengæld er prins Harry er frækkert som sædvanlig - mums hvor kunne jeg godt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, hvor er hun smuk!! Hun er nok den smukkeste brud jeg har set!!

Ingen tvivl om at hun fra naturens side er begunstiget med et smukt ydre :rolleyes:

Men jeg synes, at jeg har set mange smukkere kjoler herinde på Bryllupsklar igennem min tid.

Synes kjolen ser meget gammeldags ud - men ikke old fashioned på den fede måde in my opinion :wink:

Okay, lod lige følelserne løbe af med mig :blush: havde ikke lige det underdelen - som ikke er så fantastisk.. Men smuk, det er hun helt bestemt!!

0

Del dette indlæg

Jeg er faktisk positiv overrasket over kjolen - synes til tider at specielt det engelske kongehus kan være noget gammeldags og forstokkede i deres tøjvalg - til tider en smule frumpy (hedder det mon det?).

Kates kjole er enkel (på trods af blonderne) og al pynten ligger i de meget specielle læg som kjolen har. Man kan godt se den er mere gennemtænkt end de fleste stangbrudekjoler.

Jeg har min mening om hvordan en royal brud skal se ud og hun opfylder rigtig mange af dem - måske bortset fra at sløret er kort (det er garanteret et slør med historie) og at håret ikke er sat helt op i en knold eller lign. Tilgengæld er kjolen tidsløs, smuk og enkel (for hånden på hjertet, det er ikke royale, der bliver gift i havfruemodeller eller med funky farvet tilbehør - det lader de os andre om).

Synes man skal huske det her ikke er naboens datter, det er ikke præsidentens datter ej heller ikke rockstjerner eller realitybabes. Det er en kommende dronning, der efter min mening har fået et smukt og knap så engelsk-kongehus-agtigt look - selv med de krav hun garanteret bliver mødt med.

Jeg synes dog stadig at vores Mary var smukkere - og vielsen mere dansk og rørende med tårer und alles

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Stiller mig op i koret der syntes hende kjole er kedelig. Overdelen er utrolig flot, men fra livet og ned er det gået galt.... og så mangler der en masse meter slæb. De snakkede om 4 meter, men hvor måles det fra?? livet eller fra kjolen rammer gulvet??? Jeg er altså også tilhænger af langt slør :thumbsupsmileyanim:

Har set mange flottere kjoler herinde :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Men hvor var hun dog nervøs, hun klamrede sig til sin fars hånd da de kom op og stod ved siden af William og Harry. Hendes knoer var næsten hvide.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er godt nok overrasket over at I virkelig synes kjolen er kedelig - I mine øjne er den super stilet (når den nu skal være blonde på) :shooter::unsure: Det er mere tilbehøret, der er en smule atypisk

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Jeg er faktisk positiv overrasket over kjolen - synes til tider at specielt det engelske kongehus kan være noget gammeldags og forstokkede i deres tøjvalg - til tider en smule frumpy (hedder det mon det?).

Kates kjole er enkel (på trods af blonderne) og al pynten ligger i de meget specielle læg som kjolen har. Man kan godt se den er mere gennemtænkt end de fleste stangbrudekjoler.

Jeg har min mening om hvordan en royal brud skal se ud og hun opfylder rigtig mange af dem - måske bortset fra at sløret er kort (det er garanteret et slør med historie) og at håret ikke er sat helt op i en knold eller lign. Tilgengæld er kjolen tidsløs, smuk og enkel (for hånden på hjertet, det er ikke royale, der bliver gift i havfruemodeller eller med funky farvet tilbehør - det lader de os andre om).

Synes man skal huske det her ikke er naboens datter, det er ikke præsidentens datter ej heller ikke rockstjerner eller realitybabes. Det er en kommende dronning, der efter min mening har fået et smukt og knap så engelsk-kongehus-agtigt look - selv med de krav hun garanteret bliver mødt med.

Jeg synes dog stadig at vores Mary var smukkere - og vielsen mere dansk og rørende med tårer und alles

Ja men synes du ikke, at de læg får hende til at se tykkere ud? Når hun nu er så slank og fin i faconen, så synes jeg det er synd, at man ikke har skabt en kjole til hende, hvor hun ser slankere ud.

Nå men vi må ikke glemme at ønske det glade brudepar tillykke :denmarkflag::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Grace Kelly og en Justin Alexander - der er altsaa noget meget stilet over den kjole - EDIT: og Prinsesse Catherine er jo 190 hoej, ikke at forglemme...

post-46023-0-27218700-1304075959.jpg

post-46023-0-43501700-1304075973.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Ki: Nej, jeg synes hun ser meget slank ud. Hun kan ikke vælge noget, der viser for meget form på underkroppen, da det ville være for common for en royal (vil jeg tro)

En beskrivelse af kjolen:

The lace appliqué for the bodice and skirt was hand-made by the Royal School of Needlework, based at Hampton Court Palace. The lace design was hand-engineered (appliquéd) using the Carrickmacross lace-making technique, which originated in Ireland in the 1820s. Individual flowers have been hand-cut from lace and hand-engineered onto ivory silk tulle to create a unique and organic design, which incorporates the rose, thistle, daffodil and shamrock.

Hand-cut English lace and French Chantilly lace has been used throughout the bodice and skirt, and has been used for the underskirt trim. With laces coming from different sources, much care was taken to ensure that each flower was the same colour. The whole process was overseen and put together by hand by Ms Burton and her team.

The dress is made with ivory and white satin gazar. The skirt echoes an opening flower, with white satin gazar arches and pleats. The train measures two metres 70 centimetres. The ivory satin bodice, which is narrowed at the waist and padded at the hips, draws on the Victorian tradition of corsetry and is a hallmark of Alexander McQueen’s designs. The back is finished with 58 gazar and organza covered buttons fastened by Rouleau loops. The underskirt is made of silk tulle trimmed with Cluny lace.

5668863537_daf2e7fab8.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må minde jer alle om, at hun er gift med nr. 2 i rangfølgen til den engelske trone = kjolen er mindre prangende og pompøs end hvis prins William var nr 1 i tronfølgen.

Jeg synes kjolen var utrolig yndig, jeg er vild med overdelen og den brusende nederdel hvor slæbet er integreret i kjolen, for mig en elegant detajle :heart:

Den engelske dronning lever endnu, så tronfølgen hedder:

Prinsen af Wales, Prins Charles, og når han dør bliver

Prins William konge.

Desuden skal man tænke på, at det engelske samfund er i en dyb krise, så i respekt for deres landsmænd, har Prins William og Prinsesse Catherine valgt at nedtone deres bryllup, hvilket de fortjener den dybeste respekt og anerkendelse for :respekt:

0

Del dette indlæg

Del dette indlæg

Jeg er heller ikke videre imponeret over kjolen.

Den er da fin og nydelig, men ikke særlig spændene...Og synes hun får nogen underlige spidse bryster... :b223:

Men pyt, bare de er lykkelige :loveflag:

Haha! Jeg er SÅ enige i de spidse bryster! Det ser sgu lidt sjovt ud! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man ser billedserien her, kan man se hvor gennemtænkt læggene er i kjolen - specielt når slæbet er ude

http://www.billedbladet.dk/Kongelige/ArticleFolder/2011/4/Kate%20Middletons%20brudekjole%20er%20fra%20Alexander%20McQueen.aspx

Ja, jeg synes altsaa kjolen er flot :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvis man ser billedserien her, kan man se hvor gennemtænkt læggene er i kjolen - specielt når slæbet er ude

http://www.billedbladet.dk/Kongelige/ArticleFolder/2011/4/Kate%20Middletons%20brudekjole%20er%20fra%20Alexander%20McQueen.aspx

Ja, jeg synes altsaa kjolen er flot :cheerleader3:

Ja, jeg er også meget uforstående for kritikken om spidse bryster, gøre hende større end hun er og kedelig kjole. Men det er nok noget med egen personlige stil og de forventninger man har til en royal kjole

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også det er en maget smuk kjole så kan ikke helt forstå kritikken.

Især når man tænker på hvilke gamle traditioner de har i England, så synes jeg hun har valgt en kjole der er traditionel og moderne - hvilket der iøvrigt kendetegner Alexander McQueens.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Jeg har kun fået set genudsendelse af brylluppet, skulle arbejde :shooter:

Mine første tanker om kjolen var super smuk. Det syntes jeg egentlig stadigvæk, men måske en smugle skuffet over at slæbet ikke er bare lidt længre. Kan rigtig godt lide overdelen. Syntes ikke hun bliver tyk. Men jeg havde så også frygtet at hun ville komme i noget ala Diana, hvilket jeg syntes var for meget. Sløret syntes jeg også var rigtig fint (har jo også selv valgt et halv langt/kort slør) bortset fra jeg ikke syntes det er så pænt at have det ned foran ansigtet, men tror det er noget der er forskelligt fra land til land. :blink:

Tilgengæld var jeg meget skuffet over at de ikke smilede til hinanden eller så rørte ud. For mig var vielsen lidt for stiv, men nu er vi jo også super forvente med meget rørte royale her i landet. :) Jeg syntes stadig de så søde ud sammen, og jeg er ikke i tvivl om at de er glade for hinanden, og at der da klart har været et kæmpe pres på dem inden den her dag.

Alt i alt sad jeg bare og glædede mig helt vildt til min egen dag. :)

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Jeg synes hendes kjole var super smuk! :thumbsupsmileyanim: Jeg ELSKER slæbet og den måde kjolen og slæbet hæger sammen, med de folder helt ned til enden af slæbet! Virkelig en super gennemført detajle!Jeg synes det er helt fint at det ikke er længere, for som det nævnes så er William jo ikke tronarvingen, men nr. 2 i rækken og hun er jo derfor ikke lige pt. den kommende dronning.

Synes toppen er super flot og meget elegant, ja hendes bryster ser lidt spidse ud, men jeg synes faktisk ikke det gør noget... Hun er til gengæld lidt for tynd, jeg forstår godt at når ganske alm. kvinder pludselig skal være kongelig, så taber de sig, de er jo i medierne hele tiden, men jeg synes simpelthen ikke det er flot at ligne en barbie dukke (altså størrelsesmæssigt, for jeg synes hun er super smuk!), og jeg håber da at hun tager lidt på igen, når hun ikke skal vises frem for hele verden i en brudekjole...

Sløret er flot - fint med en blondekant og så med det løse hår! Selvom jeg egentligt synes det løse hår er lidt kedeligt, men jeg er heller ikke til det, såh!

Jeg synes også at den minder om prinsesse Maries, men ærlig talt kan jeg bedre lide Kates, men det er pga. folderne i kjolens skørt og det mere retro look hun har!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer