mrssicilia

Delmål: Under 100 kg, i sigte!

58 indlæg i dette emne

Dette indlæg skrives med grøn, som jo er håbets farve laugh.gif

Så er min vægt ENDELIG blevet klar over, at den SKAL gå ned :rolleyes:

Min vægt og jeg har ellers været uenige om, hvordan det skal forstås, at jeg vil have min vægt reduceret - men nu tror jeg næsten, jeg har fået overbevist den.

Jeg tør ikke sige, hvad jeg vejer, men hvis jeg siger, jeg skal tabe omkring 60 kilo, har I kloge kvinder vist en idé om problemets omfang blush.gif

Jeg og Keld har talt om, hvilke midler vi skal anvende, for at min drøm går i opfyldelse, og jeg er da godt på vej, foreløbig har jeg tabt 4 kg på 3 uger, så nu resterer der "bare" 56 kg. Det er bare dejligt, at have en mand, som støtter og er med på, at NU skal der ske noget radikalt :fløjt: :heart:

Når jeg er kommet ned på, og har holdt, de magiske 60 kg, får min læge besøg, og så er der dømt henvisning til operation af bryster, der trodser en hver beskrivelse, så grimme er de - derudover må Dr. Snitkær også meget gerne skære maveskindet væk som sikkert hænger som et forklæde ned over mine smækre lår blink.gif

Det bliver en sand fryd, at flashe billeder af mig selv, når jeg prøver den ene drømmekjole efter den anden, og kan vælge og vrage blandt alle de smarte kjoler :c166::c166:

Endnu dejligere bliver det, at kunne danse hele natten til de skønne toner, som Bent sørger for, fylder ud af højttalerne på Tyrstrup kro

Redigeret af mrssicilia
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder ambitiøst! Hatten af for at du er en af dem, der tager kampen op :respekt: jeg glæder mig til at følge med :)

Du kan tro, jeg er ambitiøs: Keld fortjener den smukkeste kobberbrud, han kan drømme om :heart:

Ja, jeg tager kampen op, for nu vil jeg ikke mere ligne en flodhest, der er gået vild - jeg har alt for længe ladet stå til, og ignoreret min vægt, som bare steg og steg og steg - og det er ikke engang fordi jeg svælger i flødeskum og tandsmør - nej problemet ligger i hormonsygdommen PCO, som er en led sygdom fordi man tror, man spiser fornuftigt, og stille og roligt stiger vægten :boohoo::boohoo::boohoo:

Nå, nu er jeg på vej, og det betyder en lang kamp fyldt med blod, sved og mange tårer af ren afmagt - men kampen vindes af mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu dejligere bliver det, at kunne danse hele natten til de skønne toner, som Bent sørger for, fylder ud af højttalerne på Tyrstrup kro[/font][/size][/color]

Det tror jeg så nok du ville kunne gøre den dag i dag uden vægttabet men flot at du går i gang med projektet.

0

Del dette indlæg

Keld og jeg er flyvende med vores vægttab - han er snart under 100 kg og jeg har endelig overbevist vægten om, at 122 kg ikke er en ønskelig vægt, det betyder faktisk, at i stedet for 4 kg har jeg tabt 6 kg, hvilket jeg bestemt ikke er ked af.

I dette indlæg, skriver jeg hver dag min vægt ned, så interesserede kan følge med:

Rikkes vægt:

Dagens vægt 9. maj 2011:117,5 kg

Dagens vægt 10. maj 2011: 116,8 kg

Dagens vægt 11. maj 2011: 116,3 kg

Dagens vægt 12. maj 2011: 116 kg

Dagens vægt 13. maj 2011: 116 kg

Dagens vægt 15. maj 2011: 115,7 kg

Dagens vægt 16. maj 2011: 116,2 kg

Dagens vægt 17.maj 2011: 115,8 kg

Dagens vægt 18. maj 2011: 115,7 kg

Dagens vægt 19. maj 2011: 115,4 kg

Dagens vægt 20. maj 2011: 115,5 kg

Dagens vægt 21. maj 2011: 115,2 kg

Dagens vægt 22. maj 2011: Ups, ups 116,8 kg :oops:

Dagens vægt 23. maj 2011: 116,5 kg

Dagens vægt 8. juli 2011: 115,1 kg

Dagens vægt 10.juli 2011: 114,9 kg :heart:

Dagens vægt 12.juli 2011: 114,4 kg :heart:

Dagens vægt 12.12.´2012: 103,8 kg :heart: :heart: :heart::7himmel:

Dagens vægt 14.12.2012: 103,2 kg

Det er ikke så svært at holde mig fra slik, kager, snacks, smør, fedt kød, sødmælk(drikker nu også kun letmælk),is, chokolade, hvide ris og pasta samt kartofler.

Dagens opskrift: Råkost med rødbeder og gulerødder

1,5 gulerod pr person

1 mellemstor rødbede pr person

1 spsk solsikkekerner pr person

Citronsaft, salt og peber

Riv grøntsagerne groft og rist solsikkekernerne på en tør pande og køl dem af -blandt grøntsager med citronsaft, salt og peber og drys gavmildt med solsikkekernerne.

Nyd salaten til alt slags kød som en salat, der mætter

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg

vil helt sikker følge med her... har selv ca 20 kg jeg gerne vil af med inden bryllupet om et år :) så nu er kampen sagt ind og har for første gang meldt mig ind i et motionscenter... glæder mig til at følge din kamp

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror Keld har fortjent et godt måltid hos Bjarnes Pølser når han er kommmet over den kur og kommer til fastlandet en dag. :thumbsupsmileyanim: Jeg ville være kronisk sulten :thumbsupsmileyanim:

Ler hjerteligt men varmt - Bent, du er altid mand for at få mig til enten at smile eller le hjerteligt - det er en klassekommentar, du leverer :thumbsupsmileyanim: .

Kan berolige dig med, at Keld ikke lider overlast af vores livsstilsændring: Han har boet sammen med en tysker som var vegetar i 5 år, så grøntsager var også på programmet, inden jeg kom ind i billedet - og han nyder faktisk at spise "kulørt mad" som vi kalder det her i huset -HAHA-

0

Del dette indlæg

vil helt sikker følge med her... har selv ca 20 kg jeg gerne vil af med inden bryllupet om et år :) så nu er kampen sagt ind og har for første gang meldt mig ind i et motionscenter... glæder mig til at følge din kamp

Kære Pia,

Velkommen ombord på "toget" - jeg skal gøre mit bedste, for at gøre turen til en behagelig oplevelse :biggrin:Sejt, at du også tager kampen op mod "Vægtmonsteret" :super::respekt:

Mange kvinder bliver obs på deres vægt, når de skal giftes, måske fordi de vil være deres smukkeste "jeg" den dag, de går op ad kirkegulvet - jeg er selv ramt af det, jeg kalder "Et slag af selverkendelse"og vil give Keld tårer i øjnene når han ser mig gå op ad kirkegulvet slank og veltrænet.

Jeg er ikke til "at bøje jern", derimod er jeg noget af en vandhund, så badedragten bliver snart fundet frem, og så skal der svømmes i stor stil - længere henne på sommeren kan jeg måske lokke Keld ud til vores elskede Blåvand - en af landets smukkeste kyststrækninger :heart:

Vi skrives ved, indtil næste gang sender jeg mine venligste hilsner

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Han har boet sammen med en tysker som var vegetar i 5 år, så grøntsager var også på programmet

Det tror jeg ganske enkelt ikke på :thumbsupsmileyanim: Nu ved jeg godt at jeg skal passe på med ikke at friste dig men mig bekendt så spiser tyskerne bockwurst, bratwurst og tonsevis af sauerkraut - Det er jo heller ikke tyskerne man ser være aktive med en ketcher eller en fodbold når de er på ferie. De sidder foran deres campingvogne og ser amerikanske film der er synkroniseret til tysk. Og nej jeg generaliserer ikke..... kun lidt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Han har boet sammen med en tysker som var vegetar i 5 år, så grøntsager var også på programmet

Det tror jeg ganske enkelt ikke på :thumbsupsmileyanim: Nu ved jeg godt at jeg skal passe på med ikke at friste dig men mig bekendt så spiser tyskerne bockwurst, bratwurst og tonsevis af sauerkraut - Det er jo heller ikke tyskerne man ser være aktive med en ketcher eller en fodbold når de er på ferie. De sidder foran deres campingvogne og ser amerikanske film der er synkroniseret til tysk. Og nej jeg generaliserer ikke..... kun lidt. :thumbsupsmileyanim:

Smiler overbevisende, men tror du ikke på mig, kan du spørge Keld ved lejlighed :thumbsupsmileyanim::biggrin:

Du kan ikke friste mig, de tyske specialiteter er IKKE noget for mig, jeg bryder mig ganske enkelt ikke om dem :griner:-

Dig? Generaliserer? Overhelehovedet slet ikke -HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan ikke friste mig, de tyske specialiteter er IKKE noget for mig, jeg bryder mig ganske enkelt ikke om dem :griner:-

[/size][/color]

Men skal vi gætte på at det er noget for Keld :thumbsupsmileyanim:

Griner, du har helt ret: Keld kan faktisk godt lide tysk mad, og deres pølser finder han rimelig gode - akja, MÆND! :thumbsupsmileyanim:-HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Det er lidt ligesom med kvinder og det at tale i telefon. Jeg kender faktisk ingen kvinder udover min mor (og min datter hvis abonnement jeg betaler) der ikke har fri snak på deres telefon. Det er en kønssygdom :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er lidt ligesom med kvinder og det at tale i telefon. Jeg kender faktisk ingen kvinder udover min mor (og min datter hvis abonnement jeg betaler) der ikke har fri snak på deres telefon. Det er en kønssygdom :thumbsupsmileyanim:

Nu holder du, Bent - ellers lider jeg den grusomme latterdød -HAHA--HAHA--HAHA-

Må indrømme, at der er noget rigtigt i det du skriver, men det er måske fordi, vi kvinder har så meget at fortælle hinanden, at tiden render stærkt i takt med tælleren hos telefonselskabet :oops:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har jeg ikke bare lov til at være en lille bitte smule stolt af mig selv :bunny_4: ?

Nu er vægten igen gået ned, og jeg har det dejligt, det er en fornøjelse at vågne op og stige på vægten, som nu er en fortrolig "ven", der støtter mig i kampen mod et smukkere jeg :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvis der er noget som mænd kan blive enige om så er det at der ikke er noget mere befriende end kvinder der mister stemmen :thumbsupsmileyanim:

Hmmm, så slemme er vi kvinder altså heller ikke - hosthost! :blush:-HAHA-

Alvorligt, så kan jeg godt følge dig langt hen ad vejen, Bent - for er mere end to kvinder samlet samme sted, så er sammenligningen med en hønsegård ganske velplaceret -HAHA-

Men....mænd kan altså også være med, det ser jeg når Keld og René er sammen, så får jeg dårligt et ord indført, men det er dem vel undt, så sjældent som de ser hinanden -HAHA-

0

Del dette indlæg

Først tillykke med vægttabet og god vind fremover.... :thumbsupsmileyanim:

Dernæst: Jeg snakker meget, rigtig meget..... men jeg er ikke den i vores ægteskab der snakker mest, faktisk tror jeg Bjarne er vaccineret med en grammofonstift... :lol: Så dem med at det er kvinder der snakker mest, holder ikke her i Skanderborg :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

faktisk tror jeg Bjarne er vaccineret med en grammofonstift...

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Jeg kan så også godt være med der (det kan man jo bl.a. se herinde - der er meget ammestuesnak imellem) er jo næsten også født med en pickup (ja det hedder en gramofonstift). Men det der med at stå eller sidde og plabre i en telefon i timevis er jeg ikke til. Min egen søn kan også godt være med. Spørg ham om noget med Lego så kører han..... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg kan så også godt være med der (det kan man jo bl.a. se herinde - der er meget ammestuesnak imellem) er jo næsten også født med en pickup (ja det hedder en gramofonstift). Men det der med at stå eller sidde og plabre i en telefon i timevis er jeg ikke til. Min egen søn kan også godt være med. Spørg ham om noget med Lego så kører han..... :rolleyes:

Her skal man bare spørge Bjarne om special øl, whisky og motorcykler så snakker han. Skal man have et lillebitte ord indført, tja så skal det gøres mens han hiver luft ind til næste "omgang" :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Med den fart mit vægttab har, synes jeg at jeg vil udfordre skæbnen og sige: Den 20. juli 2011 er min vægt under de magiske 100 kg = den bedste 9 år bryllupsdagsgave, jeg kan komme i tanke om til Keld :loveboard:

Når jeg vejer 99,9 kg, tager jeg en dyb indånding, og sætter en heftig Tour de Vægttab igang således at, jeg på Kelds 50 års fødselsdag, søndag den 11. marts 2012, vejer 80 kg :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Det bliver SKØNT at gå på opdagelse i vores klædeskab/mine skuffer, og finde en masse tøj frem, som jeg ikke kan passe i dag og gå mannequin for min elskede :fløjt:

0

Del dette indlæg

Smiler, ammestuesnak kalder du det, Bent? :biggrin: Jeg vil snarere kalde det smalltalk mellem personer, der kender hinanden - altså hvis det er din og min konversation du refererer til :lol:

Den slags "samtale" skal der, efter min mening, være plads til, ellers blev livet da noget trist :blush:

Åhja, kan lige forestille mig Kevin, hvis talen falder på Lego - det er jo hans passion :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer