Lajla

En kedelig tendens...?

12 indlæg i dette emne

Jeg synes, der er begyndt at komme en rigtig kedelig tendens her på BK, nemlig at brugerne sender mails til hinanden med div. kreative ting og sager etc.:huh:

Jeg er af den overbevisning, at alle på BK skal have del i de kreative ting uden at man behøver at skulle udlevere sin e-mailadresse.

Bare min mening...

Jeg har da forståelse for, at enkelte filer kan være for store til at lægge ind i div. fora med 'kun' 100k til hvert indlæg, men det kan da kun være undtagelsen eller...

Er det mig, der er helt galt afmarcheret? :unsure:

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har da lagt mærke til det, men synes ikke det er noget problem.. Synes folk er flinke til at sende mailen, og så længe det ikke er på en "snobbet-klikke-agtig" måde, hvor det er en lille gruppe, der sender blandt hinanden og ikke vil sende til andre, ser jeg ikke noget problem i det

0

Del dette indlæg

Tak for mange (forskellige) svar...

Miss-Lena: Nej, det er ikke alle, og de få tilfælde, hvor man så aftaler, at sende det til én, der kan ændre filtypen eller størrelsen er jo heller ikke problemet...

Pumpkins: Det er ikke det, at der ikke bliver sendt mails... men hvorfor sende mails og ikke lægge det ind i forum? Det er dét, jeg ikke forstår...

Jeg har jo ikke lyst til at hænge brugere ud, så lad det blive ved dette...

Hmmm...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pumpkins: Det er ikke det, at der ikke bliver sendt mails... men hvorfor sende mails og ikke lægge det ind i forum? Det er dét, jeg ikke forstår...

Helt enig - Det er jo det der er en af styrkerne ved forum; at folk udover "at tale sammen" kan hente denne inspiration.

0

Del dette indlæg

Hvis det man gerne vil dele med hinanden er for stort eller ikke har det rigtige format til at blive lagt ud her i forumet, så ser jeg intet problem i, at man mailer til hinanden.

MEN lad for jeres egen skyld være med at skrive jeres mail adresser i emnerne.

Spam robotterne er meget dygtige til at opsnappe dem, også selvom I erstatter @ med (@).

Undgå det helt og så send jeres mail adresser til hinanden via PM's.

:balloons:

0

Del dette indlæg

Helt enig - Det er jo det der er en af styrkerne ved forum; at folk udover "at tale sammen" kan hente denne inspiration.

Selvfølgelig er det bedste for alle, at man kan deles om

alt.. Men jeg synes også at man skal have i baghovedet, at det her forum handler om bryllupper, og jeg ved med mig selv, at det betyder meget for mig, at vores bryllup er unikt og OS. Derfor kan jeg godt sætte mig ind i, at man ikke ønsker de ting man har brugt lang tid og mange kræfter på at lave og gøre til sit eget, spredt for alle vinde, for at se det kopieret 100 steder..

Jeg har fx langt relativt meget tid i at lave vores monogram, så det passer lige til os, og jeg har derfor ikke oploaded det i monogram-tråden, simpelthen fordi det så ikke er "kun vores", hvis der er 20 andre der har det.. Måske bare mig der er mærkelig :rolleyes:

Men sådan noget som skabeloner til æsker mm som folk har fundet rundt omkring på nettet med mere, der kan jeg ikke se formålet med kun at ville sende dem ud på mail :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer