9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uuh kan godt forstå dit spørgsmål, vi var virkelig meget i tvivl.

Rigtig god vin kan være det sidste touch, men også springe budgettet ret meget.

Vi har givet 42-45 pr flaske. Jeg synes det blev en liidt stor regning, men vinen er god, og så er det faktisk et godt tilbud.

Redigeret af mellie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi kommer nok til at bruge en del penge på vin og Champange til vores bryllup da det kan være det sidste prik over Iet... er udlært tjener og går rigtig meget op i vin. et god råd er gå evt ned til en vinforhandler som miss lena det kan mange gange godt betale sig, eller også så søg på nettet hvis I hved havd vinen hedder som i gerne vil ha det kan være at nogle af de storevinforhandler ligger inde med et restparti som de gerne vil af med for billige penge

0

Del dette indlæg

Vi købte 2 forskellige rødvine til hhv 29,- og 45,- kr pr flaske - Vi fik det dog igennem en vinklub, så normalpriserne lå på 69,- og 99,- kr mener jeg (lidt under halv pris - HURRA!)

Som hvidvin købte jeg bag-in-box Esmeralda, Torres (min favorit!) til 129,- kr pr box (svarende til 4 flasker)

Synes det var en ok mellemting, at vi syntes det godt måtte være udemærket kvalitet, men samtidig uden at sprænge budgettet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer