Demeter

Bryllupsrejsen.....

45 indlæg i dette emne

Hej alle I smukke og dejlige kommende brude....

Jeg blev bare lidt nysgerrig....over hvor de forskellige tager hen på bryllupsrejse? Selv flyver vi tre dage efter brylluppet til Florida, hvorfra vi sejler ud med et krydstogts-skib rundt til alle de små øer i Guinea Bicau...Kaptajnen vil så igen vie os på dækket om aftenen med den rette tilladelse fra de maritime myndigheder i Panama....og efter 14 dage vender vi hjem - solbrændte og lidt trætte, men forhåbentlig med en fantastisk oplevelse i bagagen... ;)

Men jeg vil gerne høre, hvad planer I hver især har for jeres bryllupsrejse?

Knus

Demeter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Hvor lyder det bare romantisk !!!! SUK !!!!

Hvad angår os, ja så skal vi ikke nogen steder. Det skyldes flere årsager:

Økonomi - hmmm !!!!

Børn - Casper på 1½ og Nicolai på 4 - ikke så nemt at afsætte 2 unger 1 uge - og egentlig vil vi også helst have dem med, men så bliver økonomien bare endnu værre !!!

Tid - vi har et vennepar, der skal giftes 14 dage efter os, og der vil vi jo gerne være hjemme, så vi kan være med til at fejre dem.

Hus - sætter pt (og gennem de sidste 3 år) hus i stand

Nej, vi gemmer vores bryllupsrejse til ungerne er blevet lidt større, økonomien er blevet lidt bedre osv. osv.

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Vi har lidt samme problem... Økonomien... Samt 3 børn.. Men vi gør dog det at vi tager 4 dage til London eller Paris. Bare os to. Det er hvad der kan blive plads til. Desuden ville jeg også savne ungerne alt for meget hvis vi skulle være væk i 2 uger.. :)

Det lyder altså bare for skønt. Nyd det og hinanden i fulde drag... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen steder!!!

Dels er økonomien ikke til det og faktisk så har vi ikke lyst til at tage nogle steder.

Vi har næsten lige købt en dejlig firelænget gård, så vi vil bruge vores "bryllupsrejse" på at få lavet nogle af de ting, som vi drømmer om. Vi glæder os som små børn til at gå i tre uger og bare nyde at være sammen i vores drømmehus.

Det bliver skønt. Kretas dejlige strande kan have lov til at være i fred for os (vi har altid snakket om at skulle på bryllupsrejse dertil, men intet slår Danmark i august).

Knus Marie :)

0

Del dette indlæg

Hej igen... :)

Vi har altså også tre børn - og har næsten lige købt nyt hus - men jeg har samtidig nogle fantastiske svigerforældre - så at få børnene afsat er intet problem.. Jeg kan nu godt se det romantiske i ikke at vide, hvor man kommer hen på bryllupsreje...at han nu gerne vil overraske... ;)

Og ellers ved jeg så, at om man rejser ud eller bliver hjemme og pudser huset.. :) ...så er det vigtigste nu engang, at man er sammen om det...

Knus

Demeter

0

Del dette indlæg

Hejsa

Om tirsdagen efter vores bryllup rejser vi til Bali i 16 dage i alt, de to af dagene skal godt nok bruges i Singapore efter vores eget ønske.

Vi har simpelthen besluttet os for, at hvis vi skal afsted på en superromatisk ferie, så skal det være nu før vi får børn og sådant. Vi ved nemlig at vi sikkert ikke kommer afsted på sådan en ferie igen, så vi har spinklet og sparet for at få råd, og jeg er helt sikker på det er det værd.

Men jeg er også sikker på, at hvis vi var blevet hjemme, så havde vi helt sikkert også nydt det, selv om vi så nok ikke ville få slappet af på samme måde. Vi er stadig igang med at få vores nybygget hus færdigt - mangler lister og alt det der. Så det var tiden nok gået med.

KH

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi rejser først til januar, til Barbados, ned og besøge et vennepar som skal bo der i et år, så det er værd at vente på.

Ugen efter brylluppet tager vi i sommerhus på Langeland, det bliver så den første bryllupsrejse!

H taz

0

Del dette indlæg

Mandagen efter bryluppet tager vi afsted på en 14 dages ferie til Sharm El Sheik, Egypten :hearts:

Vi trænger i den grad til at komme lidt væk fra det hele og da vi har været i Egypten kan vi se de ting vi ønsker at se en gang til, og så eller slappe af og nyde hinanden :romance:

JJ

0

Del dette indlæg

Hej

Vi tager en uge i Sharm El Sheik, vi ville have taget to uger - men vi overtager vores hus d 15/9 så det er der ikke tid til hvis vi også skal nå at pakke, vi er allerede nu instille på at vi skal derned igen, da der er en del vi ikke kommer til at se nu her første gang, hvor vi har valgt at slappe lidt af og lade lidt op til at komme hjem og flytte.

Knuz Heidi fool

Til JJ. Hvilket selskab skal i med og hvor skal i bo??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.......

Vi gemmer vores bryllupsrejse til et andet tidspunkt.

Vi har lige købt hus, og der er så mange ting vi gerne vil have gjort, ås derfor venter vi..

Det kan være at vi låner min fars sommerhus. Det er en Norsk bjælkehytte med græs på taget. Det ligger på en naturgrund lidt øde, med udsigt til isefjorden, og egen strand, så det er da ikke så værst........Danmark er jo dejlig nok i august.

Knus Trisse :bamsekram:

0

Del dette indlæg

I første omgang tager vi 3 dage i sommerhus i Sverige. Bare for at komme lidt væk, og så det ikke bliver hverdag med det samme igen. Vi har ikke planlagt andet end det, da vi netop har købt hus.

Vi har derfor ønsket os økonomisk hjælp til en bryllupsrejse. Vi vil nemlig MEGET gerne til Phillipinerne. I går sagde min svigermor, at det var fjollet at ønske sig penge til det - for det kan jo være, at man får rejsen!!! Hmmm, det vil jeg nu se, før jeg tror det... Det koster jo 10.000 kr. pr. næse... Det forventer jeg i hvert fald ikke, at mine forældre giver os! Men svigerforældrene må da gerne, hi hi...

Knus og god rejse til alle

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes her i oktober, men vi venter til næste år med at tage afsted... for de første pga økonomien og for det andet fordi jeg ikke har så meget ferie tilbage.. så hellere vente til næste år og så tage afsted i 14 dage.... så er der ozze tid til at finde en hundesitter til vores lille hvalp taz

post-13-1088954286.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej mflask......

nøj hvor ser det lækkert ud!!!

Når vi på et tidspunkt skal på bryllupsrejse, er et af mine ønsker at svømme med delfiner, men det kan man der, hvor I var, kan jeg se!! Vil du ikke fortælle noget mere om det, evt send mig en pm.

knus fra Pernille

0

Del dette indlæg

Hej P.nille

Vi var på Isla Margarita med Falk Lauritsen rejser, det var dem, som fortalte os om delfinerne.

Jeg vil sige, at det ikke altid har været min store drøm, at komme til at svømme med delfiner, men da vi fik tilbuddet, synes vi, at det kunne være enormt sjovt. Jeg havde forventet den helt store oplevelse, og det var da også helt fantastisk, men...

Stedet var meget turistorienteret. Det var en industri for dem... Man havde en fornemmelse af, at det foregik på samlebånd.

Man kom i vandet og skulle holde fast i kanten af bassinet, hvorefter instruktørerne svømmede forbi med delfinerne, så man kunne klappe dem. Det brugte vi nok 15 min. på.

Herefter blev man bedt om at komme ud midt i bassinet en efter en, hvor en delfin kom hen til os, og vi lærte at få delfinen til at synge. 2 min.

Så skulle vi over til kanten igen, hvor vi stod i kø til at blive trukket af delfinerne. Det tog ca. 2 min.

Til sidst hang vi ved kanten, hvor delfinerne svømmede forbi igen. Dette tog 5 min.

Alt i alt var vi i vandet i en halv time.

Alt dette kostede 50 dollars per person.

Jeg ville ikke gå glip af oplevelsen, men...

Kunne nok godt forestille mig, at det havde været mere fantastisk at snorkle med dem i et mindre turistet område...

Nogle dage senere var vi på en bådtur, hvor nogle vilde delfiner kom hen og svømmede med båden. Jeg vil faktisk sige, at denne oplevelse var noget større...

Så hvis du allerede har et stort ønske om at svømme med delfiner, ville jeg måske nok lede lidt længere, og prøve at finde et mindre turistet område.

Bare min tanke...

KH

Mette

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi skal ikke på bryllupsrejse - men jeg regner med at forære min tilkommende en forlænget weekend til Rom el. London i morgengave. (er der evt nogen herinde der har tjek på nogen gode tilbud)

Han har nemlig aldrig været ude at flyve - dvs. han har lettet en gang men aldrig prøvet at lande (han sprang ud med falskærm).

:super: Mai

0

Del dette indlæg

Hej!

Vi er netop kommet hjem fra en forlænget weekende i London (ELSKER LONDON - DET ER 3. GANG JEG BESØGER BYEN), men da vi først skal giftes til august, kan vi jo ikke kalde denne tur vores bryllupsrejse. Efter brylluppet tager vi på en forlænget weekend i København, hvor vi låner en vores venners lejlighed. Men heller ikke denne tur kalder vi vores bryllupsrejse. Det gør vi derimod med vores næste ferie, som først bliver engang til næste år. Vi har dog ikke bestemt hvor vi skal hen endnu.

Summer :super::lol::lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer