Cindiej

Akryl eller gele negle???

10 indlæg i dette emne

Jeg skal have lavet negle til vores bryllup, men har aldrig prøvet det før, så aner ikke hvad der er det bedste?

Med det arbejde jeg har, har jeg ikke særlig pæne negle eller neglerødder. Jeg vil have det på et par dage før brylluppet for at vænne mig til dem, også skal de af igen efter en uge efter, da jeg starter på job igen. Jeg klargører biler, så der er det ikke nemt med lange negle.

Håber I kan hjælpe mig til hvad man skal vælge og fortæl endelig forskellen på akryl og gele.

På forhånd tak tøser :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fået anbefalet denne neglesalon af en kollega - hun har været neglemodel for dem mange gange.. De skriver her på deres side, hvad fordele og ulemper ved de forskellige typer negle er.. Håber det kan bruges.. :)

Redigeret af Kimse&Pixie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have lavet negle til vores bryllup, men har aldrig prøvet det før, så aner ikke hvad der er det bedste?

Med det arbejde jeg har, har jeg ikke særlig pæne negle eller neglerødder. Jeg vil have det på et par dage før brylluppet for at vænne mig til dem, også skal de af igen efter en uge efter, da jeg starter på job igen. Jeg klargører biler, så der er det ikke nemt med lange negle.

Håber I kan hjælpe mig til hvad man skal vælge og fortæl endelig forskellen på akryl og gele.

På forhånd tak tøser :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt klar til akryl negle (kører faktisk 100 km for at få lavet dem istedet for gele) Som jeg har hørt det skal gele files af, og det er hårdt for neglene. Akryl kan opløses i en væske (lugter som neglelakfjerner) og mine negle er faktisk pænere efter jeg har haft kunstige på.

0

Del dette indlæg

Jeg er uddannet negle teknikker og som der er skrevet er der helt rigtigt af gele skal files af og akryl og dip-inn kan aftaged ved hjælp af acetone. det tager lang tid og hvis man ikke får dem tager af rigtige kan man skade sin negl, så spørg evt. der hvor du får lavet dine negle om de kan ta det af.

personligt ville jeg anbefale dig dip-inn da de er meget tynde og flotte og kan nemt tages af da du ikke vil have dem på særligt længe. Akryl er meget stærkere men er ogsåå en god mulighed. men søg lidt på nettet med priser for det svinger rigtig meget.

Held og lykke med det hele :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer