Meggers

Hvor hvid må kvindelige gæster være?

57 indlæg i dette emne

Altså til vores bryllup må folk altså gerne komme i hvidt - vi har jo hellere ikke nogen brud - men det vigtigste er at folk kommer og har det sjovt - har skrevet i indbydelsen at dresscoden er Dress to impress :) - så folk skal komme og være super smukke og dejlige :)

uuuh ville elske at komme med til en fest hvor dresscoden var "dress to impress" !!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså til vores bryllup må folk altså gerne komme i hvidt - vi har jo hellere ikke nogen brud - men det vigtigste er at folk kommer og har det sjovt - har skrevet i indbydelsen at dresscoden er Dress to impress :) - så folk skal komme og være super smukke og dejlige :)

uuuh ville elske at komme med til en fest hvor dresscoden var "dress to impress" !!!!!!

Også mig!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Også mig!!! :cheerleader3:

Alletiders dress code :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Jeg tror der er gæster til vores bryllup som har enten hvidt på benene eller som bluse.. det kan jeg altså ikke hænge mig i, det er slet ikke det der er vigtigt for mig, men kun at dagen bliver rigtig hyggelig for mig og alle andre. men det er naturligvis en smagssag, og jeg vil også mene det er lidt underligt, når nu du har meldt klart ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der nok springer mig mest i øjnene, er at hun vælger at fortælle dig, hvad hun har i sinde at gøre + at hun vælger at holde ved sin beslutning til trods for at du åbentlyst fortæller hende at det vil genere dig...

Min egen søster valgte at gøre noget lignende (om end ikke noget der på den måde har med traditionerne at gøre). Jeg har ingen idé om hvordan vi kom ind på emnet, men min søster valgte at fortælle mig at hun IKKE ville tage sin store flotte galla kjole på, at hun havde i sinde at købe en kort kjole. Og da jeg spurgte hende hvorfor og fik hende fortalt at hun stik mod hendes forventnning ikke ville blive den eneste i galla, valgte hun alligevel at bekendtgøre at hun ville købe en kort kjole (havde hun så bare valgt en lang, ikke-galla-kjole i stedet... lige som min anden søster), og jeg var endda nødsaget til at tage med ind og købe denne (efter min mening alt for korte til mit bryllup) kjole, da vi havde været på familie-besøg og hun var chauffør. Jeg forstår godt hendes logik med at hun ikke har råd til at købe en ny knap så voldsom galla kjole, men man kan nu få mange fine ting til næsten ingen penge, hvis man leder de rigtige steder. Min mor fandt en to-delt lang kjole i galla-stof til under 300 kr!

Så kære "Bridezilla"... Velkommen i klubben (selv om du kom først). Jeg tror vi alle vil få minimum ET bridezilla-øjeblik.

0

Del dette indlæg

ps... og den anden søster jeg nævnte i parentesen... hun viste mig lige sin kjole i dag... Og det første jeg så var bund-farven: HVID!!! men derefter så jeg kun de fine blomstermønstre... og hvis hun blot styler den rigtigt - IKKE med hvide acessories (herunder sko) - så tror jeg ikke der er en eneste der ser det...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer