Meggers

Hvor meget pynter I bryllupsbordet?

32 indlæg i dette emne

Vores selskabslokale på Tyrstrup kro er så smukt, at det eneste vi skal have på bordene er bordhæfter med gæstens navn og vores monogram på forsiden derudover er der menu, hvem er hvem, velkommen/velbekommen sange og bordregler i hæftet, blomster, service, glas og bestik.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mit første bryllup blev jeg meeeeeeget fanget af favour-box ideen og fandt alle mulige søde ting som jeg kom i dem :thumbsupsmileyanim: men men men...det blev faktisk lidt noget rod på bordet i løbet af aftenen, da folk sad og pillede lidt i tingene, og lagde nogle af de små favours ved siden af æsken.

Her ved mit andet bryllup nøjes jeg med almindelige bordkort og ikke favourboxe som bordkort. mine favourbokse var i øvrigt de lidt høje aflange flotte, der er skabelon af herinde flere steder. det så ret godt ud ved siden af vinglassene.

Redigeret af MacMus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Meggers - istedet for guldkonfetti ville jeg strå perler på bordene, det giver en MEEGA fed effekt! Når der er lys på bordet kommer de til at skinne gyldent.. Køb f.eks. her:http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=313270

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor meget pynt og halløj har I på bryllupsbordet?

Jeg tænker på at have:

Bordkort (ivory + guld)

Menukort (ivory + guld)

Favourbox (guld, evt. med ivory bånd)

Evt. - men jeg tvivler - kysseklokker

Evt. Guldkonfetti enten hjerter eller "Just married"

Lyder det af for meget? Feststedet er rimeligt ferskt og lyst i sig selv:

post-43333-0-83174900-1306273383.jpg

Hvad har I på bordet og må jeg se billeder? :cheerleader3:

Skal I ikke have nogle blomsterdekorationer??

Vi har:

Runde borde med hvide duge

Hvide stofservietter i form af en sløjfe

Blomsterdekoration i hvide og grønne farver midt på bordet i en sølv opsats

Råhvide sommerfugle bordkort som sidder på kanten af folks glas

Små glas fyrfads lysestager som skal stå rundt om blomsterdekorationerne

Bordene holder vi rimelig enkle.. Blomsterdekorationerne skal jo være det som er i fokus (hos os) --> lidt i stil med de vedhæftede billeder

post-45024-0-63768800-1307127808.jpg

post-45024-0-05109200-1307127819.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meggers - istedet for guldkonfetti ville jeg strå perler på bordene, det giver en MEEGA fed effekt! Når der er lys på bordet kommer de til at skinne gyldent.. Køb f.eks. her:http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=313270

Ej, det var faktisk en RIGTIG god idé! Lyder vildt flot og klart mere "classy" end konfetti. :BKSTREET: Tænker dog på, om de ikke ville ryge på gulvet og så folk skvatter i dem... Men det må lige overvejes. :) Det lyder i hvert fald flot! :)

Hvor meget pynt og halløj har I på bryllupsbordet?Jeg tænker på at have:Bordkort (ivory + guld)Menukort (ivory + guld)Favourbox (guld, evt. med ivory bånd)Evt. - men jeg tvivler - kysseklokkerEvt. Guldkonfetti enten hjerter eller "Just married"Lyder det af for meget? Feststedet er rimeligt ferskt og lyst i sig selv: post-43333-0-83174900-1306273383.jpgHvad har I på bordet og må jeg se billeder? :cheerleader3:
Skal I ikke have nogle blomsterdekorationer??Vi har:Runde borde med hvide dugeHvide stofservietter i form af en sløjfeBlomsterdekoration i hvide og grønne farver midt på bordet i en sølv opsatsRåhvide sommerfugle bordkort som sidder på kanten af folks glasSmå glas fyrfads lysestager som skal stå rundt om blomsterdekorationerneBordene holder vi rimelig enkle.. Blomsterdekorationerne skal jo være det som er i fokus (hos os) --> lidt i stil med de vedhæftede billeder

Hvor lyder det fint! :)

Og jo, selvfølgelig skal vi have blomster. :) Det er bare ikke lige noget, jeg tænker over, for det er "Brians afdeling" :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Vi havde små farvede perler på bordene til min søs konfirmation (sådan nogle dekosten) og de var strøet primært midtpå og så lidt ud og de faldt ikke ned :) Så hvis de ikke kommer ud mellem tallerkenerne så tror jeg det går?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer