Sign in to follow this  
Followers 0
Guest K-B

hvilken kjole??

47 posts in this topic

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres meninger og input, de har virkelig hjulpet. Selvom de fleste af jer har stemt på nummer 1, har jeg valgt nummer 2 men med det hvide skørt med slæb. Vil så se om jeg kan finde tiden til at sy lidt lyserødt ind i det.

Ville ellers virkelig gerne have haft nummer 1 men kunne ikke lige finde pengene til en ekstra kjole, plus at jeg nu har "arvet" min datters roskilde syge og ikke lige kan løbe an på at komme til skrædder osv. Så nu bliver det den kjole jeg har, og så håber jeg bare at jeg kommer til at føle mig smuk om 14 dage :iloveyou:

0

Selvfølgelig vil du føle dig smuk... Og synes det er det rigtige valg :) - og det fornuftige.

Er underdelen hvid og overdelen rosa/ivory?

Så kunne du sætte et par sarte rosa blomster på underdelen eller skifte de rosa blomster på overdelen ud med hvide (på den måde kan du samle farverne.

Tag evt alle blomsterne af og brug et sort eller rosa satinbånd om livet - evt med en hvid/rosa blomst i samlingen.

Har et bælte, som MÅSKE kunne samle kjolen. Du må gerne låne det og se - men det skal vist prøves, da det også har andre farver og det ikke er sikkert det passer

P1010844.JPG

P1010837.JPG

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Er vist den romantiske type så lyserødt tyl rammer vist meget godt;) men tror nu altså det bliver det hvide skørt med totter ìg slæb.

Lena jeg overvejer faktisk at tage blomsterne af men der bliver nødt til at sidde en lille perle for ellers er der et hul. Vil da være super at låne dit bælte hvis det er-umiddelbart ser farverne dog lidt forskellige ud men billeder kan jo snyde. Umiddelbart er både under og overdel ivory men det må være mørk og lys. Har det ok med at have truffet det valg at det skal være den.

0

Hvis det er ivory, vil det se lidt fjollet ud med Hvidt bælte. Men du kunne jo så have et ivory bælte (i stil med mit) og så måske en rosa blomst (lavet evt af organza bæltet?!!)

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Super smukt men tvivler på at det kan nå hjem til den 11 juni desv. Fik heller aldrig fat i den der bolero. Osse fordi jeg ikke kan finde ud af St handle på etsy-har ellers tilmeldt mig men kan aldrig få handlen til at gå igennem. Men hvor pænt at dig at lede efter ting til mig:)

0

Du kunne jo se om du ikke selv kan lave et... Jeg har på min blog en vejledning i organzablomster, som også virker for satin. Det er fx på den måde jeg har lavet dette strømpebånd (blomsten)

11%25252020.48.42.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det bare sådan her det skal være?? Eller skal jeg gå efter et bælte af Miss Lena??

2yplwkl.jpg

fantastisk flot, ved bare ikke lige med halerne fra blomsten som hænger ned af kjolen.

0