SaschaTheresa

Amor vincit omnia SM - 18.08.12 [billeder fra brylluppet]

333 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ÆV æv æv æv, og mere æv....

Var jo ude for at kigge feststedet i onsdags - og det var bare slet ikke hvad jeg havde forventet..

Kroen lå super hyggeligt, og var bare så fint udefra - men men men, så snart man kom ind, så kunne man godt se at den var renoveret i 80'erne :boohoo:

Salen var med høje brune paneler, og gulvet knirkede virkelig meget, og så lugtede der af gammel cigar :td:

Sååå, nu må jeg bare i gang med at lede igen :(

Håber dælme godt nok at det puslespil snart løser sig..

Redigeret af SaschaTheresa
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg sørme også bestilt tid til Lillys lagerslag :cheerleader3:

Så nu krydser jeg fingre for at jeg kan finde en fantastisk kjole - var så heldig at få en tid, allerede den 1 oktober, så der burde være rig mulighed for det :loveshower:

Og så har jeg endelig fået skrevet kontrakt, så jeg er sikret arbejde nu hvor min elevtid slutter om en lille måned..

Så den nye titel bliver Logistik assistent :cheerleader3:

Dejligt, at det hele er ved at falde på plads - det eneste som mangler nu, er at komme af med vores lejlighed, så vi kan flytte inde i den nye :thumbsupsmileyanim:

Opdagede da lige at vi lige rundede en lille milepæl idag - 1 år og 1 måned tilbage :loveboard:()()

0

Del dette indlæg

Så nu krydser jeg fingre for at jeg kan finde en fantastisk kjole - var så heldig at få en tid, allerede den 1 oktober, så der burde være rig mulighed for det :loveshower:

Og så har jeg endelig fået skrevet kontrakt, så jeg er sikret arbejde nu hvor min elevtid slutter om en lille måned..

Dejligt, at det hele er ved at falde på plads - det eneste som mangler nu, er at komme af med vores lejlighed, så vi kan flytte inde i den nye :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med jobbet.. :)

Nu gemmer du lige nogle gode kjoler til mig, skal derop tirsdag d. 4 om eftermiddagen.. Hende jeg snakkede med nævnte ikke lige noget med at de havde tider allerede i weekenden, det ville da passe mig meget bedre end en hverdag.. :angry:

0

Del dette indlæg

Nu gemmer du lige nogle gode kjoler til mig, skal derop tirsdag d. 4 om eftermiddagen.. Hende jeg snakkede med nævnte ikke lige noget med at de havde tider allerede i weekenden, det ville da passe mig meget bedre end en hverdag.. :angry:

Tusinde tak :)

Nej hvor træls da :angry:

Jeg spurgte bare om en tid en lørdag, og så sagde hun at hun havde 3 tider allerede den 1 oktober.. Så jeg valgte jo bare kl 12 :blush:

Mon ikke du kan ringe i morgen og få ændret tiden?

0

Del dette indlæg

Tusinde tak :)

Nej hvor træls da :angry:

Jeg spurgte bare om en tid en lørdag, og så sagde hun at hun havde 3 tider allerede den 1 oktober.. Så jeg valgte jo bare kl 12 :blush:

Mon ikke du kan ringe i morgen og få ændret tiden?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille update:

Efter min skuffende tur hjem fra Faaborg, gik jeg jo med det samme igang igen med at findet et nyt feststed..

Og og og - nu løser det sig måske..

Vi skal i hvert fald ud og kigge på et nyt sted her på søndag.

Så nu krydser jeg bare fingre for at det er så fint som på billederne - ellers bliver google min ven igen :rolleyes:

post-51017-0-96671300-1311327358.jpg

0

Del dette indlæg

Nu med feststed og brudesko :cheerleader3:

Igår var vi jo ude og kigge på et nyt feststed - og det var bare så fantastisk..

Det ligger midt i en lille skov, og lige ned til åen.. Kan allerede forestille mig hvordan vores billeder skal se ud :loveshower:

Smider lige et par billeder så i kan se den lille sal, og lidt af omgivelserne..post-51017-0-41723000-1311585500.jpgpost-51017-0-83850600-1311585500.jpg

Og så var H2B og jeg i Kolding Stocenter i fredags, og der fandt jeg da bare lige skoene :loveboard:

Så nu har jeg købt mine brudesko til den nette sum af 100 kr - fantastisk de ikke vare dyre :wink:

Dem får i også lige et billede af :cheerleader3:

post-51017-0-94329600-1311585763.jpg

1

Del dette indlæg

Skønt i har fundet feststed! Hvad er det for et sted? Det ser i hvert fald godt ud!

Dejligt med nye sko til go pris! Hvor høj er hælen?

Det hedder Skovpavillionen og ligger i Holsted - lige ned til Holsted Å :thumbsupsmileyanim:

Du kan se deres hjemmeside HER

Mht. skoene, så tror jeg hælen er ca. 4-5 cm - hvilket lige passer med at jeg ikke bliver højere end min H2B :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser ud til at være et rigtig lækkert feststed, det ser altid godt ud med vand i baggrunden til bryllupsbillederne :)

Hvor dejlgt at du har fundet dine bryllupssko og at de oven i købet også var billige er jo bare dejligt :thumbsupsmileyanim:

Lækkert festlokale. Super hyggeligt ned til åen :cheerleader3:

Spændende med lagersalg. Håber du finder kjolen der - ville jo ikke være dårligt at spare lidt på den konto :thumbsupsmileyanim:

Mange tak begge 2 - er også rigtig glad for stedet.

Ville helst ikke gå på kompromis med at jeg synes feststedet skulle ligge i bare lidt hygge omgivelser - så det var fantastisk at jeg kunne finde et sted med både skov og vand :cheerleader3:

Og så var ejeren var SÅ sød, hvis der var det mindste skulle vi bare ringe, og så skulle hun nok hjælpe så meget som overhovedet muligt :loveshower:

Linette: Ja det var fantastisk at skoene var så billige, og at jeg lige kunne finde dem jeg havde set på et stykke tid :loveshower:

Louisevibe: Er godt nok også spændt på om jeg kan finde KJOLEN - men hvis ikke, så har jeg da ikke fortrudt at jeg ikke prøvede lagersalget..:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg da bare den mest fantastiske nyheder idag - min søster kommer hjem så hun kan komme med når jeg skal prøve kjoler :cheerleader3: Jubiii...

Hun bor til daglig i Madrid, så havde jo ikke regnet med at hun ville komme hjem for at komme med til kjoleprøvning.. Men hun havde fået planglagt sin ferie så hun kan komme med - FANTASTISK :loveshower:

0

Del dette indlæg

Ja, jeg er lidt langsom her, haha ..... men glæder mig til at følge din planlægning, specielt da du skal giftes samme dag, som mig :) Må være dejligt at kunne gå ud og prøve kjoler så tidligt.... jeg har dog lige 20 kg, der skal tabes inden næste år .... haha .... så det må sgu vente til foråret :P

Held og lykke fremad og stikker næsen forbi af og til for at læse, hvordan det går! :)

0

Del dette indlæg

Ideer til håropsætning og hårpynt

Faldt lige over dette fantastiske silkebånd på etsy.com - gotta love that page.

post-51017-0-76240400-1311943903.jpg

Og så begyndte jeg lidt at google frisure hvor man kan bruge et hårbånd, så påtænker lidt ala

post-51017-0-70554800-1311943942.jpg

Eller

post-51017-0-62490900-1311943973.png

Eller

post-51017-0-01790100-1311944037.jpg

Hvad synes i ??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wau, - hvor er det smukt det bånd fra etsy!! :loveboard:

Frisurerne rammer også min smag; meget romantiske og "bløde" i stilen :thumbsupsmileyanim:

Er heelt vild men de to i midten - de ligger også i min inspirationsmappe rolleyes.gif

Æææææsker simpelthen også det hårband - men nu har både min mor og min veninde alstå sat en kæp i hjulet :unsure:

Min mor mener at man ikke kan blive gift uden et slør - og min veninde synes at hårbåndet er skørt.. Men men men - er jo i sidste ende mig som skal bestemme :thumbsupsmileyanim:

Men efter jeg har snakket med min mor, kunne jeg måske godt tænke mit et slør, men ved ikke om det kan mixes pænt med et hårband .. Hmm..

Tror jeg må vente med at tage den beslutning til jeg får købt min kjole :loveshower:

Derudover er jeg ude i endnu en beslutning - STD eller ikke STD..

Er det bare lidt overvurderet, eller det det bare mega smart?

Hjæææælp - whats a girl gotta do?

0

Del dette indlæg

Derudover er jeg ude i endnu en beslutning - STD eller ikke STD..

Er det bare lidt overvurderet, eller det det bare mega smart?

Hjæææælp - whats a girl gotta do?

Jeg er i hvert fald en af dem der som gæst altid ville sætte stor pris på en STD - men det er jo også fordi jeg som fotograf, ofte er booket lørdage 1-1½ år ud i fremtiden - så er det meget rart at kunne krydse af i kalenderen i god tid, så man ikke går glip af et bryllup.

Jeg ved mange i min familie desuden ofte booker rejser i god tid - og der er i øvrigt også en hel del af dem som arbejder på skæve tider / weekender, hvor en dato i meget god tid er en god plan.

Så jeg er for STD :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer