SaschaTheresa

Amor vincit omnia SM - 18.08.12 [billeder fra brylluppet]

333 indlæg i dette emne

Vores [læs: min] lille planlægningstråd

Amor vincit omnia - kærligheden overvinder alt

Sascha

:heart: Morten

Så tror jeg, at er det blevet min tur til at dele alle mine tanker med jer fantastiske "zillas"

biggrin.gif

Synes i andre har været så strukurerede, så det vil jeg også forsøge mig på :thumbsupsmileyanim:

Har lige snakket med præsten idag (31.05.11), og har fået fastlagt datoen - så det er nu helt sikket at vi skal vies i Johanneskirken i Brørup den 18.08.2012 (Bliver dagen før vores års dag, som vi så kan fejre om natten blush.gif )

Planlægningen

DIY-projekter og gode ideer

Tema - Sort, Hvid og Sølv

Invitationer -

De endelige

STD -

1 forsøg STD

Favoræsker -

Købt Fyld: Hjerte mints

Kysseklokker -

Købt

Cake topper -

Købt

Menukort

Bordplan

Kirkehæfter

Det praktiske

Dato - 18.08.2012

Tidspunkt - Kl 14

Feststedet -

Skovpavillonen

Kørsel

Menuen

Fotograf - Janni Pedersen

Musik - Gommens kollega som er DJ

Outfittet

Kjolen - The one and only

Ringene - Ideer, RINGENE

Håret

Skoene - Glimmer for alle pengene

Hårpynt -

MissLenas

Gommens tøj

Alt det andet

Vores Historie :heart:

Redigeret af SaschaTheresa
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken

Vi skal vies i Johannes kirken i Brørup.

Synes det er helt vidunderligt, at jeg kan blive viet i samme kirke som mine forældre, og endda samme kirke som jeg er konfirmeret.

Så kan det ikke blive mere fantastisk :loveboard:

post-51017-0-86743200-1306834376.jpg

post-51017-0-58481400-1306834382.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Historien om os :loveboard: (den korte version)

Tænkte at når jeg nu skulle lave sådan en smart planlægning, så ville jeg da også give jer vores korte historie :wink:

Mit navn er Sascha, og jeg er 23 år og arbejder som logistik assistent hos en større viksomhed som producere redningartikler til den maritime branche.

Min H2B er 28 år, og arbejder hos en skibsproviantering, hvor står i deres specielbutik og sælger vin.

Lærte min H2B at kende i august 2010 - hvor vi var til en fødselsdagsfest for min bedste veninde fra folkeskolens kæreste.

Og midt i denne fødselsdagsfest, der dukkede min fantastiske kommende kæreste frem.

Har aldrig troet på "love at first sight" men det er nu bevist at det findes :thumbsupsmileyanim:

På vores 8 måneders dag, valgte han så at falde på knæ - hvilket kom helt bag på mig, så blev helt forvirret, men sagde selvfølgelig ja :cheerleader3:

Han fortæller mig bagefter, at han jo selvfølgelig har gjort det i den rigtige rækkefølge, og det viser sig at han faktisk også har spurgt min far om lov først.

Så selvom jeg ikke har kendt min H2B så længe, så ser jeg frem til at vi skal giftes dagen før vores 2 års dag.

Synes nu også lige jeg ville vise os et lille jer et billede af manden i mit liv :loveboard:

post-51017-0-15532800-1308231519.jpg

Og så synes jeg også lige i skulle have et billede af forlovelsesringene :loveshower:

post-51017-0-26707200-1317815216.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tanker om kjolen

Jeg har, som sikker mange andre af jer, også overvejet meget hvordan man brudekjole skal se ud - så poster lige lidt billeder af ideer i de næste par tråde.

post-51017-0-99578000-1307085612.jpg

0

Del dette indlæg

Et stort tillykke med det kommende bryllup - og velkommen herinde, hvor alle hjælper alle, hvis der er behov for råd om dit og dat :thumbsupsmileyanim:

Som jeg har skrevet til dig andetsteds, bor vi i samme by, og nu hvor jeg har set hvilken kirke, I har valgt, smiler jeg over hele hovedet, for min mand og jeg bor i nærheden af Johanneskirken, og jeg beundrer den hver gang vi kører forbi den :heart:

Rigtig smuk kjole, du har valgt, hvor har du fundet den henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationer

Nu har jeg nørklet lidt med nogle invitationer, så synes jeg da lige jeg vil dele med jer, hvordan jeg tror de skal se ud :cheerleader3:

post-51017-0-02303000-1314383660.jpg

0

Del dette indlæg

Flotte invitationer, ingen tvivl om det! Inspiration er en fantastisk ting :ilovebryllupsklar: De billeder jeg kunne se var lidt små, men jeg kunne sagtens se designet/princippet i dem :cheerleader3:

Og kirken er også super flot og hyggelig på en gang.

Jeg glæder mig til at se mere og følge dig i din videre planlægning

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for alle jeres søde ord.. :bearhug:

Har brugt de sidste mange dag på at surfe nettet igennem for at kigge på kjoler - tror mindst jeg har kigget en million igennem nu - og er da langt fra færdig :blush:

Har jo også en del måneder endnu til at bestemme mig - men tror nu nok jeg forsøger mig med at bestille en hjem fra Kina, med lidt hjælp for fantastiske Miss Lena :BKSTREET:

Men udover kjolerne, har jeg også fået kigget lidt på kager - og tror jeg har fundet ideen til hvordan den skal se ud, sådan ca. :loveflag:

Så det deler jeg da lige med jer..

post-51017-0-31473800-1308290611.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg bestilt tid til at prøve kjoler :loveboard:

Er måske lidt tidligt da jeg først skal giftes til august næste år, men hverken jeg eller min mor kunne vente længere - så jeg skal til Vejle på lørdag og prøve kjoler..

Har kun bestilt tid hos Lilly - kunne se de havde udsalg, så måske man kunne være heldig at finde drømmekjolen billigt.

Men mon ikke jeg også lige kan få lokket min mor med forbi Panayotis :thumbsupsmileyanim:

Er SÅ spændt - og skal nok tage kameraet med, så jeg kan dele kjolerne med jer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer