Guest Saruploft

"Flade" servietter

10 indlæg i dette emne

Jeg forestiller mig at servietterne skal foldes så de ikke fylder så meget på tallerkenen, grunden til det er, at jeg gerne vil have bordkortet til at ligge på servietten. Bordkortet er en sten. Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg kan folde servietterne?

Hilsen Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en prøve til mig selv, da vi også gerne vil have bordkortet til at ligge på servietten.

Jeg har foldet hjørnerne ind til midten og så rullet den.

Man kan folde dem ind mod midten til den har den bredde man ønsker.

ret simpelt.

Den endelige skal laves med stofserviet, men prøven er med en alm middagsserviet.

post-44190-0-42973900-1306856068.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

Vi har også have sten som bordkort liggende ovenpå vores serviet.

Vi har valgt at købe to forskellige servietter, en lyserød som ligger skråt som baggrund, hvor du mest ser kanterne.

Ovenpå ligger så en serviet med blomstermotiv, som passer til vores øvrige bordudsmykninger, liggende kvadratisk uden foldninger.

Synes at enkeltheden med den to servietter er så smukt, er meget mere mig end en masse foldninger - men sådan noget et jo individuelt ;) Spændende hvad du bestemmer dig for...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en prøve til mig selv, da vi også gerne vil have bordkortet til at ligge på servietten.

Jeg har foldet hjørnerne ind til midten og så rullet den.

Man kan folde dem ind mod midten til den har den bredde man ønsker.

ret simpelt.

Den endelige skal laves med stofserviet, men prøven er med en alm middagsserviet.

Tak for alle Jeres svar piger. Som I også er inde på så er det enkle smukt.. sådan bliver vores bordpynt også. Tror egentlig lige jeg tester miss Lenas ide. Kan nu også rigtig godt lide Lypex's men mon ikke det vil se lidt underligt ud med en tung sten ovenpå...!?

IHHHH jeg glæææder mig til lørdag!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer