Risen

Globryllup ..

6 indlæg i dette emne

Hej skønne Zillaer,

Jeg har ikke været den mest aktive i "bryllupsforberedelses" tråden, da jeg er bange for nysgerrige øjne hjemmefra. Men håber da i stadig ville have lyst til at komme forbi og hente inspiration og se mig og min kære kæreste blive til mand og kone. En fyldt kirke er jo altid godt, men sikkert umulig medmindre man er royal. :thumbsupsmileyanim: .. Jeg sælger desuden min skønne kjole + slør fra Jesper Høvring efter brylluppet så hvis man er interesseret kan I jo også komme og se den der :shopping: .. Jeg håber det vækker interesse.

Vi skal giftes lørdag d. 20 august kl 14:00 i kastels-kirken (KBH) :)

Skriv gerne en pm hvis i vil komme eller bare her i tråden..

Vh Maria :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh det er altid hyggeligt at se andres bryllupper :cheerleader3:

Er desværre lidt for langt til Staden for mig, men håber andre zillaer dukker op - og at I får et fantastisk bryllup ikke mindst :thumbsupsmileyanim:

Staden? - orrh du mener københavn/hovedstaden? hehe.. Tænkte lige om du troede jeg skulle giftes på staden altså christinia :P Kunne lige se det for mig, midt i jointrygende mennesker og vilde hunde :badgirl::thumbsupsmileyanim: - Men ja det er altid sjovt og hyggelig og håber også der kommer nogle flere på listen i kbh så jeg kan komme til lidt globryllup :)..

0

Del dette indlæg

Ihhh det er altid hyggeligt at se andres bryllupper :cheerleader3:

Er desværre lidt for langt til Staden for mig, men håber andre zillaer dukker op - og at I får et fantastisk bryllup ikke mindst :thumbsupsmileyanim:

Staden? - orrh du mener københavn/hovedstaden? hehe.. Tænkte lige om du troede jeg skulle giftes på staden altså christinia :P Kunne lige se det for mig, midt i jointrygende mennesker og vilde hunde :badgirl::thumbsupsmileyanim: - Men ja det er altid sjovt og hyggelig og håber også der kommer nogle flere på listen i kbh så jeg kan komme til lidt globryllup :)..

Haha ja, jeg mente hovedstaden -HAHA- Har selv boet derovre, og kaldte den aldrig andet... Men kunne lige se det andet scenarie for mig :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne da egentlig være fedt at blive gift på christiania! :P Nå, det må blive når vi skal forny løfter eller noget! :blush: Jeg kigger måske forbi hvis ikke jeg skal arbejde. :)

Hehe, ja det ville i hvert fald være et unikt bryllup :P Det ville da være hyggeligt :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer