Rikke&Mette

PA "dilemma"

10 indlæg i dette emne

Ja, som nogle af jer nok har læst om er vi nu to piger her på forumet som skal giftes med hinanden :biggrin:

Vi har selvfølgelig pige venner begge to, men også drenge venner, og jeg (Rikke) har det lidt underligt med kun at skulle have piger med til min (eventuelle) PA. Jeg er selv forholdsvis drenget, går ikke i kjoler/nederdele, og skal ej heller have en stor hvid marengs sag på når vi skal giftes. Også derfor føler jeg at jeg har lidt mere "tilfældes" med mine drenge venner.

Men så tænker jeg, kan man tage folk af begge køn med til sin PA? For jeg har ikke lyst til at snyde nogen jo, hverken piger eller drenge. Eller skulle man evt. holde to PA'er? Håber I har gode idéer :blush:

//Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja klart. Jeg ved at mine gutter og min søster har snakket sammen om min PA. Jeg ville synes, det var meget mærkeligt at skulle på PA med 6 veninder/kusiner imens mine 6 drengevenner sad derhjemme. De er inviteret med til brylluppet som venner på min side, og derfor er der i min verden INGEN tvivl om, at de også skal med til PA.

Vi har haft lidt snakke om det, da drengene med det samme udbrød "hvad så med polterabend?", da jeg sagde at jeg skulle giftes. Vi blev enige om, at jeg sagde det videre til min søster; at gutterne jo er mine venner ligeså meget som veninderne. Siden har jeg faktisk ikke snakket med dem om det; andet end at jeg ved at drengene havde snakket om at de bare ville holde deres egen PA, hvis det blev et problem. Og så blev der meeeeeeget stille da jeg kom ud i køkkenet til en 30 års fødselsdag for en måned siden - og hvor både søs og gutterne var tilstedethumbsupsmileyanim.gif

Jeg er fuld af fortrøstning, og hvis kernen af din omgangskreds kender hinanden skal de nok finde ud af det, hvis bare du lige lufter dine tanker. Det håber jeg i hvert fald, og som sagt synes jeg overhovedet ikke det er noget problem.

0

Del dette indlæg

Jeg synes sagtens I kan have begge køn med! :) Det er jo trods alt en lidt speciel situation. Så go for it! :cheerleader3:

Jeg havde min storebror med på min PA - og han er homo. :) Hans kæreste var så med på min kærestes PA. Det fungerede super! :) Og jeg er SÅÅÅÅ lykkelig over min storebror var der til min.

Så det er da bare at gøre det som man ønsker - eller, melde ud hvad man ønsker, så dem der arrangere kan gøre det sådan. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som en overraskelse havede min venninde inviteret min 2 drengevenner til min polteraben. Vires venskab er gledt ud men da de hørte at jeg skulle giftes sag de ja med det samme. for mig var det den bedste overraskelse.

Jeg kan kun gå ind for at dine drengevenner skal med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de gode inputs!

Nu skriver jeg (Mette) også lige..

Jeg havde også tænkt på at tage alle pigerne med, mens Rikke tog alle drengene med, og at vi så alle mødtes senere på aftenen i byen og festede sammen. Det kan man vel også?? :cheerleader3: Vi har mange fælles venner, og både drenge og pige venner.

0

Del dette indlæg

Hej Mette . Sagtens; det er også en god løsning. Engang til min faster og onkel bryllups tog kvinderne faktisk ham med på PA og mændende hende. De mødtes vist allesammen sent på aftenen. Det var i hvert fald en succesfuld PA der stadig bliver snakket om nu 20 år senere:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer