M&S

Morgengave

27 indlæg i dette emne

Jeg håber på lidt inspiration og hjælp..

Jeg har tænkt mig at lave en kalender med 12 oplevelser, én på hver af vores månedsdag det første år af vores ægteskab..

Men hvilke billeder skal jeg sætte ind, er det fint nok med billeder fra vores tid sammen? Så er der naturbilleder, parbilleder og billeder af os hver især.. Og der kan jo sagtens være flere på hver side, så det bliver sådan en kombi af ting og sager, gamle og nye billeder osv... Lyder det ok?

Er der så nogle af jer, der har nogle super ideer til hvad vi kan lave på månedsdagen?

Synes ikke det skal være sådan noget, jeg vasker op i en uge (dels, fordi jeg vil hade det og dels fordi jeg tror ikke han vil synes det er lidt fesent!)

Jeg tænker blandt andet på:

Teatertur med middag først

En tur til Kronborg slot

Brunch, enten hjemme eller på cafe

Skovtur i Dyrehaven (vi holder jo festen derude, så giver god mening)

Tur i Tivoli med turpas og det hele - så kan rigtig kan te os som børn!

Fotokursus til os begge (vi håber på at få et spejlreflekskamera i bryllupsgave, men ellers køber vi nok selv et)

Weekendtur på vores 1 års bryllupsdag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god ide til morgengave :thumbsupsmileyanim:

tænker lidt f.eks.

-biotur

-massage af den kommende brud ;)

-Hvis han har en stor interesse f.eks. bil, fodbold el lign, kunne du arragere en tur til bilshow eller fodboldkamp:)

-oplevelsesgave f.eks http://www.oplevelsesgaver.dk/eventyr.html

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg

tænker lidt f.eks.

-biotur

-Hvis han har en stor interesse f.eks. bil, fodbold el lign, kunne du arragere en tur til bilshow eller fodboldkamp:)

Tak :) Nogle gode ideer, hans hobby er sådan noget udendørs- jagt og fiskeri og har overvejet om jeg skulle "ofre" mig og give ham en fisketur, hvos jeg så nok bliver nødt til at tage med..

Men den der oplevelsesgaver, er da bare en fantastisk hjemmeside og så er det heller ikke vildt dyrt! :thumbsupsmileyanim:

EDIT: Den her ville bare være perfekt, men det er bare en hel uge... HMM!

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en 1-dags kanotur, hvis han godt kan lide udeliv? Det er bare ikke så sjovt at være på fisketur sammen med en, der synes det er kedeligt :rolleyes:

Ellers er der jo paintball, go-kart, vandski, en tur på klatrevæg, madlavningskurser, vinsmagning, koncert... Du kan også leje en cykeltaxi for en dag, så kan I ta på sightseeing i jeres egen by, og du kan tilbyde at cykle ham lige derhen hvor han gerne vil :)

Mht. billeder, så kan du jo bruge nogle, som har noget at gøre med det, I skal opleve sammen i den pågældende måned.

Held og lykke med det :)

0

Del dette indlæg

Hvad med:

En tur i zoo, kunne være en fotodag med det nye kamera

Ud at løbe på ski ( mener at der er en kunstig skibakke i Rødovre )

Stå på skøjter

Vi har af og til kærstedag, der koncentrerer vi os om os og telefoner er slukket. Der bestemmer den ene så hvad der skal ske

En hygge tur til Sverige

En tur i rundetårn

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god idé.

Har du tænkt dig at at lave en kalender med billeder og så bare skrive hvad I skal hver måned under datoen?

:-)

Ja, det var egentligt ideen, eller skrive - i næste weekend skal vi sådan og sådan, hvis nu ikke det duer til hverdagsaften :thumbsupsmileyanim: Men som A.P lige skriver, kan det da godt være at det er en god ide at lave noget blankt, hvis nu jeg ikke lige kan finde på noget.. hmm!

Du behøver jo nødvendigvis heller ikke afslører alt. En enkelt måned kunne jo være en surprise, hvor den så mere afspejler hvad du har lyst til efter at I har været gift i 9 måneder, end hvad du sidder og tænker på nu..

God ide! Det vil jeg lige huske :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tænker lidt f.eks.

-biotur

Tak :) Nogle gode ideer, hans hobby er sådan noget udendørs- jagt og fiskeri og har overvejet om jeg skulle "ofre" mig og give ham en fisketur, hvos jeg så nok bliver nødt til at tage med..

Men den der oplevelsesgaver, er da bare en fantastisk hjemmeside og så er det heller ikke vildt dyrt! :thumbsupsmileyanim:

EDIT: Den her ville bare være perfekt, men det er bare en hel uge... HMM!

Puha det er bare da bare den skønnest ide... Den er hermed tyvstjålet :)

Den tur til finland, er da bare også lige min h2b :), den er helt sikkert med i overvejelserne :)

hvis du søger på Google under kalender print gratis - kommer der en der hedder k.......siden.dk

Her kan du selv designe dine kalender og ligge billeder ind :)

Redigeret af Nordskov
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, vi skal alt muligt! Både bare at lave mad herhjemme, en brunch, men også chokoladekursus og en tur i vindtunnel og flyve... Har købt kalenderen igennem iphoto - og var det hele værd, super hurtigt levering og fiiiin kalender :)

Jeg tror selv, at jeg har fået ideen herinde, så stjæl I bare løs!

0

Del dette indlæg

syntes det lyder som en helt kanon gave. står selv og ikke ved hvad jeg skal give min kommende mand, måske jeg kunne bruge samme ide som udgangspunkt. mænd er ikke altid lige de nemmeste og finde gaver til :thumbsupsmileyanim:

Det er damer heller ikke!!

Og jeg vil absolut også gå i tænkeboks med denne ide og se om det ikke kunne være den geniale gave til min b2b :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fed fed ide :thumbsupsmileyanim:

Jeg har selv været ude i noget boudoir fotografering, men kan ikke tage mig sammen til at få det gjort - synes det er lidt grænseoverskridende. Men måske en af månederne kunne være at han kunne tage nogle billeder af mig, hmm måske.

Tænker på at man kunne lave den med en lille kuvert på hver måned som han skulle åbne, så det hele ikke blev afsløret på med det samme???

Må i tænkeboks, for det er en super ide.

Rikke

0

Del dette indlæg

Super fed ide altså! Skal selv have lavet boudoir-billeder....men sidder da og bliver lidt misundelig :rolleyes:

Jeg får lavet begge dele! Det behøver jo ikke at være dyre ting i kalenderen - for mig handler det mere om, at så har vi en kæreste dag mindst en gang i måneden, hvor vi kun sætter tid af til hinanden! Det kan nogle gange være svært, med arbejde, studier og lektier :cheerleader3:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Ej gør du? SEJT! mon jeg også skulle overveje det? hmmm...må lige gå i tænke boks...! Hvordan gør du så med dine boudoir billeder? Laver et album og så får han kalenderen ved siden af?

Ja, er ikke helt kommet frem til endnu hvad jeg gør. Måske lidt ala metteholm, da jeg også skal have taget billeder af Tina Liv, men må lige se hvor hurtigt jeg får mine billeder! skal først have taget dem på lørdag og så skal hun lige "do her magic" inden jeg får dem! Men er jeg tidspresset, tror jeg måske at lave et album på Iphoto - lavede kalenderen der og det tog 3 dage fra jeg bestilte til de kom med UPS...

Faktisk får han kalenderen først og så et noget jagttøj - bare nogle sokker og et slips, tror jeg! Og så efter det, som slet ingen mening giver, så får han billederne, for jeg skal have taget nogle med jagttøjet på! (skal i en jagtbutik i dag og købe ind :wink: )

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer