Guest Sonica

Min tale

5 indlæg i dette emne

Jeg håber lidt at I måske vil give mig lidt feedback på min tale til min kommende mand!

Jeg har skiftet navnene ud, da min forlovede selv er ret engageret i brylluppet, så han skulle ikke gerne kunne søge talen frem! ;)

Så kom dagen endelig. Dagen hvor jeg kunne sige ja til at være din foran alle de her dejlige mennesker. En dag som jeg faktisk ikke regnede med nogensinde ville komme, for ser I, da (forlovede) og jeg mødte hinanden var han ret klar i sin udmelding om at han aldrig skulle giftes.

Meget vand er løbet under broen siden dengang, og åbenbart har jeg gjort noget rigtigt, siden vi i dag sidder her og fejrer vores kærlighed.

Nu kender I jo alle sammen (forlovede) og de af jer der har kendt ham længe ved også at (forlovede) ikke altid er så god til at handle når det virkelig gælder ;) Der gik et par måneder hvor jeg egentlig ikke helt var sikker på om jeg var købt eller solgt. Både jeg og min gode veninde prøvede flere gange at få (forlovede) til at fortælle om vi rent faktisk var kærester eller ej, men lige lidt hjalp det. Når samtalen faldt på det emne, var det altid med et skævt smil og lidt tics fra hans side. Det var åbenbart en aften med 1. grads forhør hos (vennepar) der skulle til før (forlovede) endelig fik taget sig sammen og gjort klart for mig, at han altså ikke længere var single – og heldigvis var det da mig han ville være sammen med! :D

Og at være sammen med mig, inkluderer jo også jer, min skønne familie, så derfor vil jeg gerne takke jer for at have taget imod (forlovede) med åbne arme som jeres svigersøn og svoger. Jeg ved at han betyder rigtig meget for jer, og I betyder rigtig meget for ham. Tusind tak fordi I altid har et åbent sind, og ikke mindst at du har lært mig altid at følge mit hjerte mor. Hvis ikke du havde vist mig vigtigheden af det, ville vi ikke stå her i dag!

Jeg fandt jo også hurtigt ud af, at ikke alene er du jordens dejligste mand – i dit bagland var der en masse fantastiske mennesker som åbenbart bare ventede på at se giraffen. Jeg har ikke alene fundet min soulmate, men også fået en masse dejlige venner, veninder og en ekstra familie her på Sjælland. Tusind tak fordi I har taget mig ind i jeres liv og fået mig til at føle mig så velkommen og så elsket som I har!

Her til sidst vil jeg vende blikket mod dig min skat. Jeg har tænkt og tænkt, men ord kan bare ikke beskrive hvad du betyder for mig. Du er min bedste ven, min klippe – du er tyngdekraften i mit liv . Den kraft der sikrer at uanset hvad, så er mine ben altid solidt plantet på jorden. Tak fordi du gør hver dag til en oplevelse. Tak fordi du altid vækker mig med et smil og et kys. Tak fordi du gør det så legende let at være glad og tak fordi du vil være min! Jeg elsker dig – helt op til stjernerne og tilbage igen!

Redigeret af Sonica
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer